Mun tekis mieli sanoo että mä rakastan teitä kaikkia

sellanen hassu kiva fiilis.
Harmony mä fanitan myös suo ja sä sait mut niin hyvälle tuulelle :)
jeilei itse oot ihana
Diku kp on täys kybänen eli 10
Lainaus kaksplussan sivuilta;
Raskaaksi tuleminen voi olla tuurista kiinni, mutta usein mukaan tarvitaan myös laskelmointia – ja laskemista. Munasolun irtoamisesta eli ovulaatiosta on vain noin vuorokausi aikaa tulla raskaaksi eli
hedelmöittyä. Munasolu odottaa siittiöitä munanjohtimessa, ja jos siittiöitä ei tule, munasolu kuolee pois. Siittiöt tosin voivat elää munanjohtimessa kaksikin päivää odottamassa munasolua.
Ovulaatio tarkoittaa munasolun irtoamista, ja se tapahtuu yleensä noin kaksi viikkoa ennen kuukautisten alkamista. Tavallisesti naisella on 10 – 12 ovulaatiota vuoden aikana. Tunnistat ovulaation muun muassa näistä merkeistä:
- nipistelyä alavatsalla
- kehon lämpötila nousee
- punoittavat posket
- kosteat pikkuhousut
- seksuaalinen halukkuus
Aina merkit eivät kuitenkaan ole selvät, tai niihin ei ehdi kiinnittää huomiota. Jotta tietäisit varman hedelmöittymishetken, kannattaa käyttää ovulaatiolaskuria. Ovulaatiolaskurin avulla voit laskea oman hedelmällisimmän hetkesi. Syötä edellisten kuukautisten alkamispäivä ja kierron pituus, ja ovulaatiolaskuri laskee varman päivän sinulle.
http://www.kaksplus.fi/ovulaatiolaskuri
Nonnih eli tuon mukaan mä oon tehny melkein aina ihan väärin kun ovulaatioplussan saatuani oon peuhannu miehen kans HETI tai sitten se on jäänyt ja vasta tyyliin dpo2 ollaan seuraavaksi. TAI sitten on ollu seksitöntä melkein menkkoihin asti dpo0(?) lähtien, emmä tiiä!

Mikä mua vaivaa, liikkuuko mun päänupissa järjen hivenkään! Onks joku ihme etten oo tullut raskaaksi ja + jos mieheni siittiöt ei oo niitä nopeimpia niin sitä suuremmalla syyllä kannattaisi meidän harrastaa seksiä plussan jälkeen pari päivää!