Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihania kuvia Janeh! Onnea ♡ enää vähän aikaa ja sulla on nyytti sylissä ♡

Toivottavasti gatusalla kaikki mennyt hyvin ♡ voi sitä rakkauden määrää kun saa pikkuisen syliin ♡

Azalean oireet kuulostaa kyllä tooooooooooodella tutuilta... mä oireilin just noin kun plussasin ♡

Kp16 ja ilmeisesti dpo1 :O peitot heilunut jokatoinen päivä kp10 lähtien ja saa kyllä heilua edelleen, vaikka vähän useamminkin ;)

Tsemppiä kaikille ja PUUUUUUUUUUUUHHHHHHH ++++++++++++++++++++++++
Laittakaa aalto liikkeelle ni jellis hyppää ainakin mukaan 26.12 ;) mäkin niiiiiiiiiiiiin haluaisin :confused:

Nii kai se voi, niin mäkin ajattelin mut nyt alko myös vatsas jomottaa. Ei tätä silti vielä ainakaan voi kp1 laskea jollei sit ala kunnolla täs pian. Aika aikasin jos on :o mun megakierroilla piti alkaa vast keskiviikkona.

Joo ainakin olo on ollut tänään vielä etovampi kuin ennen ja nuo nännit on kyllä tosi kipeät, oikein sykki, kun riisuin rintsikat. Eikä mulla normaalisti tissit oireile menkoista tai oviksistakaan mitenkään. Mut saas nyt nähdä...en kuitenkaan vielä aio tuhlata kunnon testejä, teen semmosen sitte, jos menkat kunnolla myöhästyy :)

Vasta kp 27/30 ja dpo 10(?), mut esikosta siis ainakin sain selvän plussan apteekin omaan ja cb-testiin kp 28/30, että sillä tässä nyt malttamattomina odotellaan :D

Astanga: onnea plussasta!

Silv: mulla monestikin loppikierrosta tullut verestävää limaa ja ihan vertakin ja vielä seuraavana päivänäkin puuhastelusta. Menkat alkaneet vasta n. Viikon päästä.

Täällä ovis plussa piitkästä aikaa ja limat ja menkka juilinat ja iskias kivut. Itkenyt jos mies oikeasti laittaa Peruna laatikkoon perunat kuorineen ku niin vitsaili, itkenyt kun en saanut saippuaa pois ku pesin uunin. Itkenyt ku ukko ei imuroinutkaan sängyn alusta... Rankka päivä... hetikö alkaa pms oireet ku joku tietty hormooni elimistössä lisääntyy? Mies kuitenkin pienen lenkkeilyn jälkeen kaadettu sänkyyn ja mies vaan totesi että "tosi rankkaa hommaa sulle oliki se uunin pesu". :D onneks aatteli noin eikä sillee että oisin loukkaantunut sille :) tosin ei ois auttanut loukkaantua. Nyt täällä jalat kohollaan odottelen ku mies tekee hamppareita :)

Jeilei; koska meinaat testailla? :wink Monihan sanoo tienneensä et on raskaana,ollut sellainen tunne.Toivotaan et saat plussan testiin :3some
Azalea; Ennen plussaa en meijereissä huomannut mitään,mutta pari päivää sen jälkeen on koko kasvanut ja arat.Ei tuu mielenkään nukkua ilman liivejä :confused:

Diku, tarkotus olis odotella torstaiaamuun asti ja jos ei ole vuoto alkanu, niin digillä testaamaan. Siinä vaiheessa pitäis tuloksen olla jo varma. Mullakin nyt vaan on oikeestaan semmonen tunne, mutta jalat maassa mennään ja siksi jätän aikaset testailut tekemättä kokonaan.

Diku, no osittain fyysinen. Ei ole mitään semmosta oiretta, joka huutais, että nyt ollaan hei raskaana. On vaan perus hormonaalista oireilua. Jotenki yrittää tulla vaan semmonen olo, että kaikki ei ole niinku aikasemmin. Voinhan tuota olla ihan kuusessaki tämän olon kans, mutta sama fiilis mut pisti testaamaan plussakierrossaki. Toisaalta keskenmenon jälkeen jokseenki kaikki kropan tuntemukset on muuttunu. Keskiviikkona pitäis vuodon alkaa ja jos ei, niin torstaina juosten testiä tekemään :D

Diku, mun meijereistä ei koon muutosta huomaa kuin oikeestaan vasta synnytyksen yhteydessä (pari ekaa viikkoa sen jälkeen oonkin kuin joku ilmatyynyalus :D ), on F kuppi jo muutenkin :D Ehkä siks niissä ei yleensä mitään erityisiä tuntemuksia ookkaan, hukkuu kaikki pienet vihlonnat siihen massaan :D

Outoja oireita kun bongaillaan, niin tossa vähän aikaa sitten tuntui kun mun nännit räjähtäis! Ne meni ihan kovaksi ja niitä vihloi ihan älyttömästi. En oo ennen tollasta huomannut :)
Kaikkea ne hormoonit saa aikaiseksi. :)

Takaisin