Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
diku Eiks se ookki niin että kun hormonia on jo paljon kertynyt saattaa rtesti näyttää ihan Negaa. Eli älä murehdi.

Tytöt emmäkään nää mun kuvissa mitään :D

Diku, ne viivat alkaa jossain vaiheessa vaalenemaan! Mä testasin joskus tyyliin 5+2 kanssa haalean viivan ja muutama päivä myöhemmin ultrassa kaikki hyvin!

Diku muistaakseni hormoni alkaa laskemaan kun istukka alkaa toimimaan..Näin oon ymmärtänyt? Siksi kai digikin on vain 5+ viikoille asti..

Minäkin oon ymmärtänyt että rtestit voi vaaletakin.
Azalealla näen tässäkin tikussa jotain. .
Ystävältäni kuulin että nuo todella herkät testit voi näyttää haamua tosi pitkällekin vaikka vähemmän herkkä testi antaisi jo plussan.
Tässä tän aamuyön testit.
Kaks alinta sama kuva. En saa enää pois...

Liitteet

• 1418547868273.jpg
    1418547868273.jpg
    31.7 KB · Katsottu: 214
  • 1418547905627.jpg
    1418547905627.jpg
    76.1 KB · Katsottu: 209
  • 1418547917380.jpg
    1418547917380.jpg
    76.1 KB · Katsottu: 197
Diku, kyllä siellä masussa on kaikki hyvin. Nyt et enää testaile, vaan luotat siihen! Mäkin muistan kuulleeni, että kun raskaus etenee, voi testit näyttää haaleampaa viivaa!

Pepen testissä en valitettavasti näe plussaa.. :sad001 Mutta niin kuin eilenkin sanoin, mä oon niiiiiiin huono aikaisten plussien tulkitsija. Mulla tarvii olla ne elokuvaviivat!
Lucky, nyt sit vaan nauttimaan romanttisesta kahden keskisestä päivästä ja lemmestä.:happy112

Mä yritän kovasti tässä olla niin kuin ei mitään, mutta kyllähän se lähestyvä ovis jo jännittää ja odotan sitä kovasti. Tänään kp 11. Perkele, nyt mä plussaan heti vuoden vaihteen jälkeen tuolla 2015-ketjussa ja sit jokainen, joka sinne joutuu täältä siirtymään lähtee mukaan siihen tammikuun aaltoon!!

Jellis, minulla oli niin kiva tilanne, että kaveri teki hoidon. Hän ei ole koulutettu, mutta on ollut tätinsä opissa, joka taas on ihan koulutettu terapeutti. Muistaakseni hoito tehtiin ennen ovulaatiota ja seuraavassa kierrossa tuli tosiaan plussa testiin. Kaveri teki hoidon vain kerran, mutta yleensä kai pitäisi käydä muutaman kerran. Eihän pelkkä vyöhyketerapia varmaankaan ole plussaa tuonut, mutta kaikki keinot ovat sallittuja. Itseäni ollu tuolloin reilu 3kk keskenmenosta. Tuo on kuulemma hyvä vaihe tehdä hoito km jälkeen. Ainakin oli kipeät kohdat nuo pisteet, joilla kohtua ja munasarjoja hoidettiin.

Suosittelisin kyllä minäkin kokeilemaan. Ei varmasti ainakaan menetä mitään, vaikka ei toivottua tulosta toisi. Minulla tuo plussa kierron ovulaatio oli järjettömän voimakas eli siis hoidon jälkeisen kierron. Oireet olivat kymmenkertaiset normaaliin verrattuna. En tiedä, olisiko hoito voinut sitä vahvistaa vai oliko sitten vain sattumaa. Kaksoset sen jälkeen kuitenkin tarttui mukaan. :)

Takaisin