Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Azalea; Nään edelleen haamulaista,mutta onko paljon vahvistunut sitä en osaa sanoa..hcg;hän tuplaantuu joka toinen päivä,niin huomenna.. :rolleyes:
PikkuMiski; En osaa sanoa mitään,itsellä on ne kehutut pc ovistestit ja digit toiminut parhaiten..

Pikkuminski, se 14 näytti parhaalta.. Mutta ota tosta nyt selvää. Pitäskö sun ottaa ens kiertoon sellai digi? Mulla oli nyt ekaa kertaa sellai käytössä ja hymyili, mutta tuli kyllä tasavahvat viivat Davidiinkin. Oliko niin ettei sulla tullu vanhimuksestakaan ton vahvempaa viivaa? Jos niin oli niin onko noilla niin väliä :)

En oo koskaan saanu viivoja :O ja kyllä mä OIKEASTI oon tuon 1v9kk äiti ;) poika täyttää muuten jouluaattona 1v10kk :D

Lääkärin mukaan mun lh huippu on niin nopee et ei jää tikkuihin ku tuurilla ja muutenki noilla tikulla on aika huono maine :( miks niitä sit saa myydä?! ??? Taidan jättää tikuttelun taas :) ja ei toiminu digikään mulla :O

Ja noi on siis rsfu:n testejä :oops

Elaffy, voitko kertoa siitä vyöhyketerapiasta? Missä vaiheessa kiertoa kävit ja oliko vain yksi kerta ja mitä se sanoi ja mitä ja mitä ja ja ja ??? :) Mun yks kaveri kävi just ja sen vyöhyketerapeutti oli kehunut sen vaikutusta lapsettomuuteen ja kaveri sitten suositteli mulle (kun olin puhunu sille lääkärin uhkaamasta lääkehoidosta) Eli tekisi mieli kokeilla!

Heh Pikkuminski, että oot sitten varma että on sun lapsi varmuudella ;)

ImageUploadedByVau Foorumi1418543415.168313.jpg

Pitäis kai näkyä jo vahvemmin. Joten eiköhän tätiä täälläkin odotella.

Kyllä mä oon ;) Ja DNA testillä on muuten varmistettu sekä äiti et isä :O lastenvalvoja laitto verikokeisiin ku mies ei muistanu kaikkia päivämääriä isyydentunnustus tentissä :O

Azalea testasin parhaillaan 3 päivässä kp10-20 ja ei silti ton kummempia :eek:

Parempi varmaan jättää koko testit kun mulla ne ei vaan toimi :confused:
Ajattelin lopettaa tupakoinnin joulun jälkeen ja sit siihen aukkari tutkimukseen jos pääsis heti tammikuussa... julkiselle uusi lähete heti helmikuun loppu-maaliskuun alku :rolleyes:

Sit on ainaki kaikki mahdollinen tehty :D ♡

Tänään kaks viikkoa positiivisesta ovistestistä. Kp27/24-30

Minski, sanoisin vuosia tikuttaneena, että sulla on ollut ovis kp 15 eli about 24h vahvimmassa viivasta. Mä jaksan aina paasata noista testeistä ja sanon nyt vielä kerran, että kaikki ei saa tasavahvoja viivoja ja ovuloivat silti! Se riippuu ihan siitä miten lh nousee, kuinka korkealle tai kuinka nopeasti tai hitaasti, kaikki eivät vaan saa tasavahvoja viivoja. Mulla plussakierron viivameri näytti justiinsa tolta samalta ja siihen plussaan on aika varmuudella tarvittu ovis! :)

Niin ja sit oireista mun piti sanoa vielä. Olen ehkä ilonpilaaja mutta ei niihin oireisiin kannata ihan hirveesti tuijottaa. Moon nyt ollut kolme kertaa raskaana ja yhdelläkään kertaa ei ole ollut mitään kunnon oireita. Paras ja varmin oire on ollut yhdessä raskaudessa se, että aloin näkemään tosi action unia about dpo 6 eli varmaan kiinnittymisen jälkeen. Tissikipua tai nirppailuja en ole koskaan pitänyt yhtään minään. Näin jälkeenpäin ajateltuna mulla on kaikissa kolmessa plussasta ollut tosi rauhallinen olo ja oon jotenkin aavistanut plussan.

Mullon tänään vähään masis olo, joten sori jos pilaan teidän oirepongailut :oops:

Minski sullahan oli niit muitakin oireita? Siis ovistuntemuksia? Muistan itse nuoruudessa, ku ei ollu miestä ja muutenkin mikään raskaus/ehkäisy edes ajankohtainen. Niin ihmettelin niitä limoja. Vasta myöhemmin noin 20v tuli pikkuhiljaa tuntemuksia ja noin 22v tuli ihan kunnon kipuja.
Pepe mä en näe mitään valitettavasti. Mä nään niin huonosti mitään haamuja muutenkin täällä. :(

Silv mä näin kyllä jotain harmaata/tummaa siinä kohti :)

Pepe vaikka mun silmät huusi etsi viiva se on siellä niin en nähnyt mitään :( mutta mä olenkin puhelimella ja juuri herännyt ;)

Voi,apua naiset..pitikin testata vielä pc liuskalla et onko plussa vahvistunut..Hemmetti se olikin vaalentunut :sad010 Tää ei tiedä mitään hyvää!!Pelottaa ihan hirveästi :sad001

Takaisin