Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oo! Haamuja! Onnea :)

Olin näkevinäni tos omassakin jonkun häivähdyksen sit kun se kuivas kunnolla, mut enpä usko :D viivat jääny verkkokalvoille vissiin teidän testeistä :)

ImageUploadedByVau Foorumi1418484939.154888.jpg

anteeks ukon partakarvat ja likanen lavuaarin reuna mut näenkö omiani? Kontrastia muutin kuvasta. Ja siis roskishaamu jos mitään mut olisin tällähetkellä ihan tyytyväinen siihenkin :D

Unicorn81: mistä asti oot alkanu tikuttamaan? Onko sulla clomeja käytössä ku siellä luki ihan että voi vaikuttaa? Mäki epäilen että jos oon ovuloinut ni ovulaatio on ollut jo ihan kierron alussa. Enkä tiedä jos oonki ovuloinut ja aloitin ne clomit että onko jotai vaaraa siitä.

Silv; Haamulainen näkyy :Heartpink vahvistumista :Heartpink
Onko Gatusasta kuulunut mitään?
Lume; pahoittelut tädin saapumisesta :sad001

Silville onnea plussasta!!

Jokos Gatusa on synnyttämässä, jännää!!

Ei täältä pysty taustailijakaan olemaan poissa ku odottelen Gatusan uutisia!
Ihan mahtavaa että hän saa pian sen oman pienen prinsessan syliinsä! Gatusa kuumeili täällä jo silloin kun ite aloin yrittämään ja liityin tänne. Ja nyt mun typy on melkein 10kk. Gatusa se on täällä kuumeillu ja joutunu kattomaan ku uusia tulee ja menee ja silti jaksanut olla niin kannustava, sydämellinen, ihana ja mahtava tuki kaikille muille. Oon kyllä niin onnellinen että vihdoin hänenkin odotus palkitaan! Toivottavasti siellä vaan kaikki nyt sujuu hyvin ja vauva pysyy turvassa ja Gatusa pääsee nopeasti kotiin prinsessansa kanssa! <3

Lumelle pahoittelut, täti kyläilköön viimeisen kerran! ♡

Silv kyllä puhelimella näkyy viiva :) vahvistumista ♡

Kaipaisin taas mielipidettä :D oonko ihan järjiltäni jos otan veljeltä 50mikrog thyroxinia kolmen viikon kokeiluun, ja katon mikä olo, jos jees ni pidän sen endokrinologin ajan ja vaadin jollakin tapaa lääkityksen itelle ja jos ei apua ni annan olla? Vaikka puolikasta per pv alkuun tms. Mää en jaksais enää turhaan tapella asian kans. Ja kun lopetettua saa heti jos oireita tulee. Täällä ei yksikään lääkäri näköjään annan kokeiluun minkäänmoista annostusta vaan jokapaikasta nauretaan päin naamaa.

Silv, viiva näkyy! Vahvistumista sille ja varovaisia onnitteluja jo :) Jos mä oisin sä, en ottaisi lääkkeitä vaan vaatisin tarkemmat kokeet (TSH, T4-V, T3, TPOAb, TyglAb ja jopa rT3 ) ihan jo siksi, että oireita on ja raskaus muuttaa arvoja, kun kilpirauhanen joutuu työskentelemään kovemmin. Jos niistä ei mitään selviäisi, niin yrittäisin selvittää mistä oireilu johtuu koska vaikka oireet sopisivat kilpirauhaseen, niin ne voivat silti johtua jostakin ihan muusta. Eli suosittelen sitä endokäyntiä. Mitkä sun kilppariarvot ja viitteet olikaan?

Muoks. Se olikin roskishaamu. Sitä suuremmalla syyllä sille kovasti vahvistumista :)

Mä en muista mitä ne oli, vasta-aineita en oo vieläkään saanu ja t3 saan tietää ma..

Edit. Kotona siis laput. Ollaan anoppilassa saunomassa :)

Lucky: Mä aloin tikuttamaan kp 11, eikä oo käytössä clomeja. Tänään en oo enää testannu, mut siis melkein 2 viikkoa testasin ja 6 päivää lopulta vilkkui. Milloin sä aloitit? Kauan oot saanu sen vilkkuvan hymiön?

Silv, marssi tulosten kanssa endolle ja vaadi hoitoa tai tutkimuksia, jos ei kilpparikokeista mitään selviä.

Takaisin