Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Angii! Ja Astangalla + Azalealla mäkin näen plussat, onnea ja tarrasukkia ja voimaliimaa! Sivilläkin kyllä jonku viiva näkyy, en hahmota onko punaista? Mutta eiks roskishaamut oo nimenomaan punaisia ja ne muut viivanpaikat näkyy jo ajan puitteissa, eli optimistina uutta tikkua parin päivän päästä! Jes, mikä aalto!

Kaikille muilleki plussatuulta :)
Ja pahoittelut tädeistä.. rasittava vieras :P

Silv; En varmaan aloittais edes kokeiluun lääkitystä ellei lääkäri oo luvannut.
Laitat kaikki faktat lääkärille ja kerrot miksi haluaisit/tarvitset lääkityksen,niin uskon kyllä että asian osaava lääkäri laittaa ainakin kokeiluun.

Silv en sinuna aloittaisi lääkitystä,koska jos olet raskaana ja sikiö vauriotuisi jotenkin lääkityksestä jos annos ei olisi oikea tai vahvuus. Vaadit lääkäriä tutkimaan kunnolla ja hän määrää sitten lääkkeet. :)

Osaisiko kukaan sanoa millä saisi helpotettua oloa,kun rinnat erittäin kipeät ja kuumato_O Kaikki niksit otetaan vastaan

Silv, en alottaisi mäkään ilman lääkärin lupaa, enkä varsinkaan noin korkealla annoksella. Mulla oli tsh yli 4 enkä ovuloinut ja silti aloitettiin 25 annoksella. Nykyään pn käytössä 75 ja tsh aikalailla 1.

No mä todennäköisesti kokeilisin, mutta oonkin vähän outo.. Mutta kai se turvallisin raskaana ollessa olis mennä lääkärille joka asiasta ymmärtää.

Soma; Kannattaa pitää hyviä liivejä yölläkin niin pysyy tuettuna,tää ainakin helpottaa mua.+ rasvaus tavis rasvalla :oops:
Toivottavasti muilla olis parempia vinkkejä..:rolleyes:

Soma: mulla on rinnat ihan samanlaiset! :o muuten ok mut heti kun ottaa liivit pois ni auts!

Mimmu: en ajatellutkaan noin isolla aloittaa vaan siis neljäsosa päivässä :) ajattelin siis asian niin et mahd pienellä koittais ja jos jotakin tulis niin heti seis..

Menee seuraava testaus ma iltaan tai ti aamuun koska testin saan vasta silloin haettua.. Digin tuhlaan vasta kun halun varmistella.

Silv tää rinta oireilu alko ennen plussaa ja yltyy,mutta otetaan vastaan mitä tulee :D
ja entiset liivit ei meinaa mahtua,kun niin pinkeät... Mies on ollut innoissaan niiden kasvusta :downtown Yhtä innoissaan on, kun meidän ensi treffeillä :laughing001

Ja eksyin googlettamaan hakusanalla "sikiön kehitys kuvina" , se oli virhe. Karmeita kuvia tuli,ei sovi herkille... Sai pahanmielen aikaan.

Mulla oli jo oviksen aikaan mut vähä erilailla kipeet, sit 2-6pv ei mitään ja siitä lähti voimistuu taas.. Just tulin nukkuun ni huomasin et taas tuplasti kipeemmät ku aamulla..

Kertokaas naiset voiko ihon kuumuus olla raskausoire? :confused: mun iho hohkaa vaikka en ole kuumeessa. Siis jalkojen iho on niin kuuma että reisien iho on kosketusarka :eek: ja mun on yleensä kylmä.. tätä on jatkunut jo viikon :eek: onko kellään kokemuksia? Ja aivastelen jo kolmatta tai neljättä päivää. . ja vatsalihasliikkeiden jälkeen alavatsa nipistelee kipeästi. . Hitsit tätä oire bongailua :rolleyes:

Astanga en osaa sanoa kun koskaan en ole ollut kuin kemiallisesti raskaana. Mutta toivottavasti ois sen merkki :) täällä menossa nukkumaan että aamu tulee nopeammin ja pääsee testaamaan. Tänään ei tätiä vielä näkynyt, jes!

Gatusan kuulumisia taallakin odotellaan kuumeisesti! Toivottavasti kaikki on hyvin. :Heartred

Plussatuulia ja vahvistumisia myos kaikille tarvitseville! :hello2

Astanga; Progesteroni pitää lämmön korkeammalla kuin ennen ovulaatiota on.Raskauden alkaessa monella on tuntunut olevan lämpöä.:p

Huomenta! :)

ImageUploadedByVau Foorumi1418534457.974033.jpg

Kp 27/28-29
Ei voi muuta sanoa kun et on niin puhdas että!
No aina voi toivoo..
Mietin vaan, et tulisinkohan heti raskaaksi jos ajattelisin etten halua vauvaa ja et yök? Mun pitäis vaan myös ittelleni se selittää niin hyvin, et uskon sen koko kierron.. Tai sit sitä pitäis tehä niin kauan, et unohtaa koko kalenterin, koska oon kokoaika tietonen mun kierron vaiheista.

Höh mymmelisti. Oon miettinyt samaa että näinköhän käänteispsykologia toimisi, päättäis ettei todella halua lasta, vetäis kännit ihan random aikaan kuusta ja yrittäis epäonnistuneesti ehkäistä kumilla pikkujouluissa niin tadaa! Jo olis paksuna! Laittais vielä omalle ukolle jotkut irtoviikset huijaukseksi että olis muka joku pano vaan :)

Mä siirryn odottelemaan tätiä...tän aamun testi näyttää näin lohduttomalta.

Paaaaaljon plussatuulia muille testailijoille <3

Liitteet

• 1418538218618.jpg
    1418538218618.jpg
    29.8 KB · Katsottu: 184
Hei ihanaiset! Kovasti pahoitteluita niille, jotka uuteen kiertoon joutuvat siirtymän ja vielä ensi vuoden puolelle. Vaikka ajallisesti se ei ole iso siirto, henkisesti se varmasti tuntuu suurelta.

Paljon onnea uusista plussista, joita oli tullut useampi! Toivottavasti saatte nauttia raskaudesta ihan loppuun asti.

Olikos kukaan kokeillut vyöhyketerapiaa? Itse sain hoidon elokuussa ja syyskuun kierrossa tuli plussa. Ei siitä ainakaan haittaa ole siis voinut olla. :)

Täällä on menossa nyt 14+4 ja ylihuomenna on lääkärineuvola. Siellä kuulemma taas ultrataan. Odotan innolla. Ihanaa nähdä pienet ihmeet! Pahoinvointia on edelleen, mutta tuntuu vähän lieventyneen. Isoin ongelma on ihan järjettömät iskiaskivut. Jalka pettää alta, kun sattuu niin. Lämmin kauratyyny on ollut hyvä ystäväni viime aikoina. :)

Tänään tapaamaan kaveria todennäköisesti viimeistä kertaa ennen kuin hän lähtee synnärille. Pari viikkoa laskettuun aikaan.. Olisin itse ollut siellä samaan aikaan, jos kaikki olisi keväällä mennyt hyvin, mutta kai sitä täytyy olla onnellinen tästäkin tilanteesta. Pystyy ainakin kierrättämään vaatteita ja muuta paljon paremmin.
Ihanaa sunnuntaita kaikille! Yritetään jokainen nauttia niistä elämän pienistä asioista (tai isommista) joita meillä tällä hetkellä on. Kenenkään elämä ei varmasti ole lohduttoman kurjaa, vaikka se siltä välillä voi tuntua. ♡

Missä pepen testi?

Auttakaa! Mä en ymmärrä noista ovis testeistä mitään; niimpä kysyn teiltä arvon ammattilaiset :D Oliko se jo? Onko ollutkaan? Menikö se jo? Kannattaako vielä testata? :O

Liitteet

• 1418539829735.jpg
    1418539829735.jpg
    41.7 KB · Katsottu: 172
Takaisin