Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos naiset! Ja kiitos diku! Mutta vielä en uskalla riemuita mutta tokihan se toivo nostaa nyt päätään :) Mutta jos nyt oikeesti vahvistuu niin sitten saakin pelätä keskenmenoa kun ei ekasta kierrosta voi vaan raskautua... ( voihan toki mutta ei sellasta koskaan omalla kohdalla tapahdu.. no tiedätte mitä tarkoitan )

Angiille onnea plussasta! Haamuja saaneille myös varovaiset onnittelut, toivotaan vahvistumista, että tämäkin viivalasit hukannut näkee viivat kunnolla. Olen niin huono katsomaan noita aikaisia plussia/haamuja, mutta uskon kokenempiin!

Ihanaa muurahainen, että saitte miehen kanssa puhuttua asiat selväksi. Meillä meni heti keskenmenon jälkeinen kierto harakoille, minä vauhkosin vauvasta ja miehelle tuli sellainen fiilis, että vauva on mulle ihan pakkomielle ja kuvasi muutenkin fiilistään "ei ole huvittanut, kun meni hankalaksi". Sen jälkeen olen rajoittanut tosi paljon vauvavouhkaamista ja viime kierrossa ei mitään valitettavaa miehen panostuksesta.

Joku kyseli ikiä. Mä täytän alkuvuodesta 28 vuotta. Esikoinen toiveissa.

Huijui Astanga ja Azalea, toivotaan viivoille vahvistumista :) Ja Angiille paljon onnea plussasta!

Malttaakohan tuota itse odotella torstaihin asti vuotoa tai testiä. Sillon tuloksen pitäisi olla varma. Tänään lämmöt taas noussut hitusen, aamukahvit jäi juomatta epämääräsen kuvotuksen takia ja alavatsa kiristää ja tuntuu täydeltä, rinnat samoin. Muutenhan tuota voisi jo testailla, mutta kaapissa on pelkästään kaks digiä enkä niitä halua tuhlata. Hormonaalisia oireita siis on, mutta jää vielä nähtäväksi mikä ne aiheuttaa.

Azalealle ja Astangalle vahvistumista!
Kyllä mäkin haamun noissa nään! :dance018

Kiitos kaikille onnitteluista! En tehnyt yhtäkään liuskatestiä kun en halunnut ressata viivasta vaan suoraan digi vaan kehiin! Tänään pitääpi ostaa pari lisää jotta voi seurailla viikkojen nousua :wink

Vieläkään ei oo tätiä näkynyt...onneksi pian saa taas tehdä testin :)
Minkäänlaista oloa ei myöskään ole. Ainoa varmaan tuo palelu ja hetken päästä on sit kuuma, pissalla saan käydä tunnin välein (tätä kestänyt jo monta päivää) ja tänään uutena huimaus.
Tisseissä ei myöskään ole tuntemuksia :D Voi, kun haluais jo selvyyden että Onko sielä masussa jo jotain , vai tekeekö vaan mieli kepposia!

Kaikille plussanneille ja haamuilioille onnea!!

Onnea plussanneille ja haamuilijoille! Toivotaan, että ne viivat vahvistuvat. :)

Mä täällä mietin, että lähdenkö lenkille ja haenko samalla apteekista ovistestejä lisää. Clearbluen digit loppui eilen ja sain vaan sen vilkkuvan naaman. Tänään kp 22.

Hei kuulkaas, kysyn nyt kun muistan mieltäni askarruttaneen asian: Tuleeko teillä tissit kipeäksi oviksen aikoihin ja jos, niin kuinka pian? Kun mä ite luulen tunnistavani oviksen olleen kun tissit kipeytyy suunnilleen hetkessä. Ja ovat kipeät tätiin asti. Nyt on siis kp15 ja ovishymy oli eilen aamupäivällä, eilen illalla huomasin että oho kun on kipeet tissit. Että onks se niinku menny jo vai meneillään vai tulossa kuvittelenko vain? Joskus oon tainnut testatakin ja viiva on hävinnyt siihen aikaan kun tissit on jo kipeät.. Tällaisia täällä mietiskelen joutessani.. :)

Niin ja ONNEA haamulaisista!! Nyt ne vahvistukoon kaikilla!! <3

Mulla on tissit kipeänä ainoastaan menkkojen aikana, tisseihin tulee patit jotka on tosi kipeät! Nännit ei kipeydy.
Yleensä tissi kipujen alettua tiedän, että täti tulossa pian kylään.

Mä kärsin siis pitkän kaavan mukaan, sen 14 päivää niin kipeät että silloin ei juoksulenkillä käydä :D ja just ne patit siellä sisällä kovat ja kipeät. Mulla taas alkaa helpottaa kun täti lähestyy..

Olet ensimmäinen jonka kuulen kärsivän kans nuista tissi pateista! :o
Olin aivan kauhuissani kun ensimmäistä kertaa löysin patit. Kävin terveyskeskuksessa josta sain lähetteen mamografiaan, sielä tutkivat ja löysivät lisää patteja, mutta eivät osanneet sanoa oikein mitään mistä johtuvat.

:laughing021Hahhahha! :D
No mun patit on semmosia...pieniä,pyöreitä ja kipeitä :D sormilla pystyy muljuttelee niitä ja ottaa vaikka kiinni :D yleensä kun makoilee niin silloin ne tuntuu parhaiten :)
Joskus ne ilmestyy ennen menkkoja, ja toisinaan taas menkkojen aikana, mutta kipeät ne kuitenkin on.

Mulla kipeytyy rinnat yleensä n. 1vko ennen tädin tuloa mutta nyt ei ole ollenkaan kipeät :O yleensä on niin arat et kun liivit ottaa illalla pois ihan tekisi mieli tipauttaa muutama kyynel ja pesullakin kun saippuaa itsensä koskee... Nyt ei mitään.... :O

Nyt on ihanaa elää ilman tissi kipuja! :) mun puolesta ne patit vois jäädä kokonaan pois! :D
Monesti herään yöllä siihen että tissit on kipeät, pitää hieroa sievästi niitä jotta se kipu lähtee pois, mutta sillai mulla on helpottanut :)

Mulla pms-oireistossa arat rinnat, turvotus, mielialan vaihtelut. Samat oireet ollu myös alkuraskaudessa, ni kiva ku aina ehtii toivo herätä ennen ku täti tulee. Tossa keskenmenneessä oli kyl pahoinvointiiki jo ennen ku menkkojen ois ees pitäny alkaa..

Hei oireileeks teil keltarauhanen ja jos niin miten ja koska? Mulla nyt kp 17/28 ja oletettavasti dpo 3. Tuntuu lievää jomottelua toisella puolella alavatsaa, niin mietin et keltarauhanenko siel tykyttää.

Takaisin