Oliko se nuuhku kun kyseli mm. mun perään? no täälläpä minä, väsynyt ja onnellinen nyt kun saa hetkeksi levähtää ennen tutkintotilaisuutta joka on ensi vuonna, auta armias pääsen läpi kunnialla :) kiertopäivät on hiukan hakusessa oisko kp9 nyt kun kello on jo lauantain puolella. Aika on mennyt lentäen ja mulla loppui harjoittelu tänään, haikein fiiliksin lähdin sieltä. Tulee ikävä mukuloita <3
Muurahainen aivan ihanaa ja ilahduttavaa kuulla että saitte sovittua välit ja nyt on hyvä jatkaa tuosta eteenpäin. Meillä oli jotain tuonne päin viime vuonna kun puhuin taukoamatta vauvajutuista ja miehelle se oli liikaa liian äkkiä. Musta tuli vauvahullu, onneks ne päivät ovat kuin muisto vain. Kyllä se siitä <3
Azalean ja pepen testeissä näen vahvistumista, paljon tarroja ja liimaa messiin molemmille että pysyisivät kyytiläiset matkassa loppuun asti, sillä minä uskon että teillä semmoiset on <3
Täällä siis aika nuutuneissa merkeissä painun nukkumaan, tulin vaan lukemaan huikeat 15 sivua tekstiä ja jännänä odotan koska Gatusa jakaantuu :) <3 armoa ja voimia G:lle <3
Pisama osanotot lemmikisi kuolemasta

<3 nyt hän on koirien taivaassa..
PikkuMinskulimme herttileijaa kyllä sä ovuloit <3 onnittelut, ainakin tuo testi näyttää siltä eikä jätä ketään kylmäksi :)
sabetti olet ihailtavan optimistinen kuitenkin, jutellaan taas ens vuonna ( se on pian se ) :) <3 ja samoin sinulle!
Mulle on tullut olo; ei oo mikään kiire, voi tulla vuodenkin päästä, ei haittaa mitään, kunhan pystyisin sit taukoilemaan täältä

koska muuten toi rento-asenne ei onnistu. Tosissani olen, että mun asenne on muuttunut tähän koko hommaan. Enään ei ole pakko tulla raskaaksi, kyllä meillä aikaa on :)
Mä olen 21.