Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Se syke on muuten todella hyvä sarja!! Musta se saa pohtimaan monia asioita uudelta kantilta, ja siinä korostuu varsinkin kivasti se työkaveruus/ystävyyden tärkeys näiden päähenkilöiden keskellä. Ja muutenkin aika ajankohtasia asioita.. mulle jäi mieleen se raiskausjuttu, jossa se tyttö väitti sen isäpuolen raiskanneen ja äiti syytti itseään. Kuinkahan paljon sellastakin käy... olisi ihan hirveää jos joskus ei itse huomaisi että omalla lapsella ei ole kaikki hyvin tai jotain pahaa sattuisi ja olis vaan sokea sille....

Oliko se nuuhku kun kyseli mm. mun perään? no täälläpä minä, väsynyt ja onnellinen nyt kun saa hetkeksi levähtää ennen tutkintotilaisuutta joka on ensi vuonna, auta armias pääsen läpi kunnialla :) kiertopäivät on hiukan hakusessa oisko kp9 nyt kun kello on jo lauantain puolella. Aika on mennyt lentäen ja mulla loppui harjoittelu tänään, haikein fiiliksin lähdin sieltä. Tulee ikävä mukuloita <3

Muurahainen aivan ihanaa ja ilahduttavaa kuulla että saitte sovittua välit ja nyt on hyvä jatkaa tuosta eteenpäin. Meillä oli jotain tuonne päin viime vuonna kun puhuin taukoamatta vauvajutuista ja miehelle se oli liikaa liian äkkiä. Musta tuli vauvahullu, onneks ne päivät ovat kuin muisto vain. Kyllä se siitä <3

Azalean ja pepen testeissä näen vahvistumista, paljon tarroja ja liimaa messiin molemmille että pysyisivät kyytiläiset matkassa loppuun asti, sillä minä uskon että teillä semmoiset on <3

Täällä siis aika nuutuneissa merkeissä painun nukkumaan, tulin vaan lukemaan huikeat 15 sivua tekstiä ja jännänä odotan koska Gatusa jakaantuu :) <3 armoa ja voimia G:lle <3

Pisama osanotot lemmikisi kuolemasta :( <3 nyt hän on koirien taivaassa..

PikkuMinskulimme herttileijaa kyllä sä ovuloit <3 onnittelut, ainakin tuo testi näyttää siltä eikä jätä ketään kylmäksi :)

sabetti olet ihailtavan optimistinen kuitenkin, jutellaan taas ens vuonna ( se on pian se ) :) <3 ja samoin sinulle!

Mulle on tullut olo; ei oo mikään kiire, voi tulla vuodenkin päästä, ei haittaa mitään, kunhan pystyisin sit taukoilemaan täältä ;) koska muuten toi rento-asenne ei onnistu. Tosissani olen, että mun asenne on muuttunut tähän koko hommaan. Enään ei ole pakko tulla raskaaksi, kyllä meillä aikaa on :)
Mä olen 21.

Azalea kannattaa katsoa hetki jotAin muuta! Mä alan usein pelkäämään jonku sarjan jälkeen ja pakko katsoa hetki jotain kevyttä tai en nuku!

Mä selasin tosi kauas taakse enkä nää gatusan viestiä, pugii varmaan puhelin.. :/ niitä tulin pitkästä aikaa vaklaamaan!

Esikoisella ollu bileet pinnasängyssä viimesen tunnin ja pahoinvointi pitää hereillä.. Mies ryyppyreissussa vkl yli.. Lapset ei siis anna nukkua! :D

Hyvä sarja on joo, tuo ko. jakso vaan oli nyt ihan liikaa. Katoin just tuon teinityttöjakson nyt, ei se riipassut ollenkaan niin pahasti, vaikka vakavia juttujahan nuokin on. Musta tää on mielenkiintonen, kun perustuu tositapahtumiin. Mut mun mies ei halua kattoa tätä niin pitää tämmöseen aikaan netistä kattoa, kun se nukkuu :D Mut nyt mäkin hilpasen nukkumaan, öitä! :)

Gatusalle tsemppia loppurutistukseen!! :Heartred

Ja ihanaa etta Muurahainen sai sovittua miehen kanssa, tuota vahan epailinkin, etta nyt on vaan mies lipsauttanut sammakon poikineen. :oops:

Angii, eiköhän tuo ihan normaalisti etene ainakin cb:n taulukon mukaan. Oikein paljon onnea ja tarrasukkia pikkuiselle matkaan!!

ImageUploadedByVau Foorumi1418448527.924854.jpg

Muoks. Hiukan harmittaa mä tulin nyt kipeäksi. Kuumetta ja kurkussa tuntuis olevan joku patti :( niisk!

Tulin odottelemaan Gatusa-uutisia :grin
Täytyis tässä alkaa kampausta laittamaan naapurin rouvalle ja mullakin on tänään piparinpaistopäivä! Aattelin ekaa kertaa elämässäni tehdä ihan sellaisen talon ja täyttää sen karkilla, se menee sitten veljen pojille jouluksi :)

Tsemppejä jokaiselle jokaiseen kierron vaiheeseen :Heartred

Tässä nyt tän aamun (ylempi) testailua :D Laitoin verrokiksi tähän eilisenkin, ei niissä mitään eroa oo, mutta jotain mun silmäni tän aamusessakin haluaa nähdä :D

Liitteet

• 1418453696350.jpg
    1418453696350.jpg
    32.6 KB · Katsottu: 192
  • 1418453710333.jpg
    1418453710333.jpg
    34.5 KB · Katsottu: 197
Takaisin