Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tiedättekö kun tässä selasin jonkusen sivun taas läpi niin mua alko hymyilyttää :) se miten niin monta naista kohtaa täällä toisensa ja ystävystyy ja jakaa surut ja huolet. Sekä on oikeasti huolissaan ja iloissaan :) te ootte kyllä niin rock!!! :D

Gatusalle nyt roppakaupalla onnea matkaan ja kohta se pieni ihminen saapuu maailmaan <3

On; kp31/31 eikä kuulu tätiä. Tiedän että on tulossa joten toivottavasti ei kierto veny !!! :)

Lume: Tai sitten plussa sieltä on tulossa :)
Gatusan kuulumisia ei oo toviin kuulunut,mikähän mahtaa olla tilanne?

Diku mä en jotenkin usko et se sairaalan verikoe valehtelisi :) vaikka pakkohan se on itselleen myöntää että mielessä pieni toivon pilkahdus on käynyt välillä :D mut se ei vaan ole mahdollista :)

Ääh gatusa!!!! Voimia ja onnea ja kaikki positiivinen energia sulle!!!!!! ♡ PIKKU tyttö kohta maailmassa!!!

On. Itsellä vaan edelleen vilkkuu cb ovis testi... Luin tuossa just että cb:n testeissä jotka 4 päivää ilmoittaa klomifeenisitraatti voi vaikuttaa estrogeenia mittaavaan tulokseen mutta ei lh huippuun....

Diku se meni suurin piirtein niin että 24.11 mulla oli kontrolli jolloin lääkäri sano et oikea puoli oli jo puhjennut ja vasen oli 16mm, ja nyt keskiviikkona tehtiin se verikoe eli 10.12 niin sehän on jo dpo17 :)

Lume;Jos se vasemman puolen folli on ollu kypsä vaikka 21mm ja kasvaa noin 1-2mm/vrk..Niin siitähän tulis heittoa jopa viisi päivää..Tosin en tiedä kuinka pitkään toinen folli voi kasvaa jos toinen on jo puhjennut..

Onnea angii plussasta! ! :)
Ja kyllä azalealla on haamut molemmissa :) Äitini ihmetteli miksi koira niin minua nyt haistelee että mahtaakohan jo olla jotain (tietää että yritetään). Kysyinkin koiralta että tietääkö se jotain mitä minä en tiedä, mutta eihän se suostunu sanomaan ;)

Tässä mun testi tältä aamulta. Kp 27 ja dpo (ehkä ) 11. Testi on one step liuska, herkkyys 10mlU

Liitteet

• 1418460654550.jpg
    1418460654550.jpg
    35.4 KB · Katsottu: 204
  • 1418460696900.jpg
    1418460696900.jpg
    24.7 KB · Katsottu: 208
Pahoittelut kaukaa otetusta kuvasta, puhelimellani sain zoomattua ihan lähelle mutta en enää täällä katottuna :confused:

Ja samalla liuskallakin testaillaan :) Mua on mietityttänyt, että viittaako sun nimimerkki jotenkin nimeen? :D Kun jos viittaa, niin voidaampa olla kaimojakin ;)

Kiva jos välittyy kuvaan asti :D livenä näkyi testiajan puitteissa selkeä tosin hyvin haalea viiva. Mieskin näki sen kun kerroin mihin kohtaan viivan kuuluu tulla :D jännittää vaan se kun on noin herkkä testi että voihan se olla vain kiinnitys yrityskin :rolleyes: Jokohan sitä huomenna aamulla vois tehdä ton toisen herkän.... noita testejä kun laatikossa on ;)

Takaisin