Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siinä oli niin iso riski ku,vaikka muille kyllä yleensä sanotaan et se kierto on just tuloksekas kun on röörit putsattu,kun virtaukset on kohdillaan :)

Eikä ainakaan missään vanhimuksen ym. ultrissa oo mitään poikkeavaa näkynyt. Täytyy heti tammikuussa varata aika ja hoitaa "röörit puhtaaks" ;) :D

Diku aika jännä että sait yrityskiellon. Mulle lääkäri oikein selosti milloin pitää yhdynnässä olla. :grin
Jellis sanoiko lääkäri mitään mihin kierron aikaan aukkari pitäisi tehdä? Mulle lääkäri ei silloin ensikäynnillä suostunut tekemään mitään kun oli ovis just ollu. Sain sen käsityksen että se tehtäisiin ennen sitä ja samalla ultrataan follit. Mulla lääkäri epäili follien koon perusteella että ovisplussa tulee ke-pe ja aika hyvin arvasikin. :wink

Plääh, löyty yks paska rfsu liuska ja pakkohan se oli :D seeeelvä nega. Mut huono testi ja ja ja lyhyt pidätys ja ja dpo noin vähän ja... (Seliseli mulle mut :D)

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    697.5 KB · Katsottu: 175
Nimenomaan alkukierrosta pitää mennä heti menkkojen loputtua! Ettei huuhdo jos joku olis aluillaan, mene ns lapsi pesuveden mukana :)

Pisama; Kyllä ennen ovista tehtiin,olisko ollut vielä niin et kun menkat oli loppuneet.
Silv; Toi on vissiin kranttu testi?Aamulla site toisella :wink

En ole taas ehtinyt pariin pv käymään ja pahoittelut heti että oon unohtanut jo puolet mitä piti kommentoida! :( mutta paljon tsemppiä muurahainen, mä niiiiiiiin tiedän sun fiilikset. Toi yksi keskustelu ja kyljen kääntäminen ja nukkumaan alkaminen oli suoraan kun meidän iltakeskustelut yleensä. Kyllä mulla ainakin on itsetunto laskenut hirveästi alkuajoista kun tuntuu että saa vongata seksiä. Minkäs sille tekee jossei tee mieli miehellä niin ei tee?! Vaikeata on vaan miettiä keinoja miten saisin seksiä otollisimpina aikoina kun en haluaisi lisätä hänelle stressiö ja paineita kertomalla koska on ovulaatio, mutta jossen sano niin en varmasti saa seksiä juuri silloin. Tahti aikalailla kerran viikossa, tai kahdessa......

Ja pepekö se kyseli siitä maksullisesta woman log prosta? Mulla on ollut se jo aika kauan ja se on ihan huippu!!! En pärjäis enää ilman sitä :)

Paljon tsemppiä kaikille ja plussatuulia! :) ja ihanaa joulunodotusta. Täällä sairasteltu pari päivää, tänää paketoin ekat lahjat ja leivoin joulutorttuja. Menossa kp16 ja ovis varmaan ens viikolla, viimekierrossa oli kp23.. vähäb olis tuntemuksia et vois olla jo aiemminkin, ainakin limoista päätellen. Jospa ne gelee royalet oikeasti toimis ja vähän lyhentäis ja tasais näitä kiertoja. Ainakin hyvältä näyttää :)

Takaisin