Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Piti vielä sanomani; Nyt on ollu miehellä kyllä halut kohdillaan,mutta kuinka ollakkaan mun mieli ei tee yhtään ja väsyttää...kattellaan sit viikonloppuna..:happy112

Hyvää iltaa!

Mä oon kyllä ihan myötätuntoa täynnä noiden pihtaavien miesten kanssa kärsiville. Olin ite ihan avuton niiden pihtarieksieni kanssa kun ei saanu hyvällä eikä pahalla eikä oltu edes lasta tekemässä ettei siitäkään pitäny paineita olla.

Ja tädit kaikki hus helvettiin!

Pikkuminski, digitesti näytti pelkkää ympyrää eli naamaa ilman ilmettä :) kun avasin niin selkeästi vahvempi viiva ku eilen. Sulla tais olla samanlainen tilanne ? Ai että kuule nainen, me vetästään nyt käsi kädessä ne plussat :)

Myötätunnot täältäkin. Meillä meni yks kierto kans ihan harakoille, kun mies päätti pihdata. Vedin sit semmoset mukavat itkupotkuraivarit.. :grin

Se kutina oli ihan tosissaan sitä seksin puutetta. Mua ei meinaa oo kutittanu koko päivänä :grin:happy093

Apua täällä stressaa huominen! Täytyy testata varmaan lauantai aamulla. Huomenna menis varmaan testin dippaus väärin päin.

Testaako joku huomenna? :)

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille. Huomenna yritän kirjoitella enempi!

Eipä herunu täälläkään tänään. Olettaisin eilisiltaisen kivun ja limojen loppumisen perusteella että tänään dpo1 ja kp15. Onneks oli kavereita oottamassa munasolua, ku ennen ovista heilu täkit niin monena päivänä. :D Kävin tänään cittarissa raskaustestiostoksilla samal ku hoidin muita ostoksia, meidän tuppukyläs ei testejä myy ku apteekki. Nyt sit oottaa testit joulun pyhiä, pääsispä sillon testailemaan.

Mistä ihmeestä on juurtunut käsitys että naiset pihtaa?? :eek: Minä vaan kysyn. Eiköhän täälläkin ole nyt ihan tällä otannalla todistettu että oikeasti ne on miehet kun pihtaa. :mad: Samaa kaavaahan meilläkin on että sillon kun pitäis niin ei sitten millään. Tänään mulla menikin hermo, ilmoitin vaan kun tulin koiraa ulkoiluttamasta että NYT kirjoitetaan ne helkkarin joulukortit ja SITTEN meillä on seksiä. Onko asia ymmärretty!? Kummastakin olinkin jo napissut :grin Asia oli ymmärretty.

Pahoittelut tädeistä, mutta hei ENSI VUOSI ON MEIDÄN VUOSI!! Ja syyskuu hyvä kuukausi pienille ihmeille syntyä <3

Pepelle tsemppiä huomi..eiku tälle päivälle :wink

Tädistä ei vielä tietoa, eikä mitään mikä viittaisi siihen että oisi edes tulossa, mutta toisaalta ei kyllä ole mitään muitakaan tuntemuksia mihinkään suuntaa :confused004
Ainoa ehkä mikä ollut niin aivan järkyttävä palelu koko ajan! Saa ihan kunnolla kerrospukeutua että tarkenee, sitten menee hetki ja kiroan jo kuumuutta :grin
*Huokailee *, menisi tämä aika nopeammin niin voisi tehdä testin!
Koitan nyt vielä malttaa sinne tiistaihin ja sitten teen :)

Mites muilla mennyt? :)

Tuli vahingossa testattua. Joku surkee viivanpaikka tai Nega.. No sunnuntaina uusiks jos täti ei tuu :D

ImageUploadedByVau Foorumi1418360999.006525.jpg

Ei sitä kyllä kuvaan saanut :D

Diku mä en usko ennenku näkyy vahvemmat viivat nii monesti oon pettyny!

Pepe näin yövuoron jälkeen,vaikka silmät väsyneet niin näen minäkin jotain :) mullahan oli myös sellanen haalea viiva ja kuvaan sitä ei kunnolla saanut tein digin ja raskaana oli tulos eli hyvin voi sullakin olla kyytiläinen :)

Takaisin