Mulla on tyhmä kysymys.. Mun kutittaa klitorista koko ajan! Siis ihan jäätävä kutina! En viitti oikee raapiakkaa :D Mutta siis niin, eikai hiiva voi oireilla noin? Mulla ei oo ikinä sitä ollu niin en tiedä
Lume; onneksi on jo parempi :) Harmitus testin vastauksesta
Gatusa; Hyvä et oot kunnossa
@sukki; Onko mahdollista et ovis ois ollu myöhemmin?
Samaa mietin kuin Soma,et onko ihan ok kun pyörin täällä?
Pepe??
Diku, en ihmettelis vaikka oliski hautonu.. Ensin viikko pidetty sidettä ja nyt viikko menty pikkuhousunsuojalla Mietin vaan ku välillä toi kutina saattaa helpottaa jopa pariks tunniks Ja jos onkin hiiva, niin uskaltaako mitää emätinpuikkoja käyttää vielä..
Ja hei, kyllä sä tänne saat jäädä vaikka vauva onkin tulossa!
Diku: paljon mahdollista, kun en sitä tikuttanut. Luulen, että menkat on myöhässä kilppariarvojen laskun vuoksi. Olo on muutenkin viitannut siihen, nyt kun pystyy taas ajattelemaan järkevästi. Jotenkin toi raskautuminen on niin tärkeää, että järki ei pysy hommassa enää mukana. Ei siis vieläkään tätiä.
@sukki; Tietysti raskautuminen on tärkeää,ja monella siinä herpaantuu liipasinsormet :)
Ainakin mulla hävis jo tolkku koko touhusta..
Toivottavasti ovis on ollu myöhässä niin plussa olis tulollaan
Pepe; Oireita löytyykö? Perjantaihinko meinasit sinnitellä
Diku ja muutkin raskaana olevat, täällä mäkin pyörin, kun olin raskaana. Emmä oikein osannu muuallekaan mennä :D Mua ei siis ainakaan häiritse, päinvastoin!
No ehkä ensi vuosi on meidän :) äsken väsytti niin kamalasti että melkein väkisin meni silmät kiinni ni kas kummaa ny ei sitten nukutakkaan :D kaikenlisäksi on patteri täysin kiinni sängyssä ja se hohkaa niin kuumaa, tuntuu että mä palan.
Kyllä itte olen aina ottanut ilman lääkäriä sen lääkkeen jos oon luullu et on hiiva :) viimeksi sen suun kautta otettavan ja hyvin toimi :)
Diku öö muuta en osaa sanoa kuin kuiva suu ja hirveä jano ja pissahätä samaan aikaan :D tarkoitus olis jaksaa perjantaihin taikka lauantaihin saakka. Tai suoraan sunnuntaille listan päivän mukaan! Mitä oireita sulla oli ennen plussaa?
Sabetti oliko hyvä? Mietittiin äidin kanssa myös käydä katsomassa.
Diku öö muuta en osaa sanoa kuin kuiva suu ja hirveä jano ja pissahätä samaan aikaan :D tarkoitus olis jaksaa perjantaihin taikka lauantaihin saakka. Tai suoraan sunnuntaille listan päivän mukaan! Mitä oireita sulla oli ennen plussaa?
Sabetti oliko hyvä? Mietittiin äidin kanssa myös käydä katsomassa.
Raskaana oleville: mikas sen mukavampaa ku lukea teidan ultra sun muu kuulumiset. Mua ei ainakaan haittaa ollenkaan ja todella mielellani lueskelen kuulumisia <3
Lume: hui! Nopeeta toipumista ja pahoittelut negasta.
Gatusalle tsempit viimesiin paiviin (ehka jopa tunteihin)!