Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mimi, ai niinhän se oli, että mennään lähes samaan aikaan. Mulla on lopputarkastus ja sulla hcg. Mulla muuten myös se tuhru loppui ensin pariksi päiväksi ja sitten taas jatkui pari päivää. Sen jälkeen ei ole enään tullut.

Mä jo odotan, että pääsen hörppäilemään greippimehua. Musta se maistuu tosi hyvälle ja mä olen juonut sitä ihan koko kierron. Nyt on jo käytössä foolihappo ja se siveydenpuu eilisestä lähtien. Mulla on foolihapon yhteydessä myös B12, joka on kuulemma tärkeä ja myös B6:sta olis hyvä saada. Foolihapon tarve raskautta yrittäville on kuulemma 800ug päivässä.

Kiitti Toffee ja Johanna D-vitskuista. Mä lueskelin äsken, että päivittäin pitäisi otta 800 I.E. eli sen 20 ug mutta se siis taitaa olla liian vähän. Mä nyt kysyn kuitenkin vielä gyneltä mitä se sanoo, kun sillä voi olla km:n takia jotain muitakin ajatuksia.

Starlingille ja Minskille hurjasti tsemppiä! Kyllä mäkin olen useasti syyttänyt itseäni ja sairaalassa pyysin jopa mieheltä anteeksi, etten saanut tätäkään raskautta jatkumaan. Eihän se oikeasti niin mene mutta eipä niille tunteille mitään voi. Syvissä vesissä uidaan välillä :sad001

Voimia minski! Muistakaa ottaa parisuhteelle myös kahdenkeskistä aikaa ilman vauvanteko juttuja <3 Etkä ole maho lehmä!

Kysymys ihan kaikille: yritättekö keksiä muuta tekemistä/ajattelemista raskautumista odotellessa vai keskityttekö täysillä mahdollisimman paljon vain yrittämiseen? Ja jos keksitte niin mitä? Ja onko auttanut yritys paineisiin?

Itse opiskelen tällä hetkellä talonrakentajaksi aikuispuolella työharjottelun kautta. Yritän samalla suunnitella mahdollisimman nopeaa valmistumista tosin sillä varauksella että jos tärppi käy niin valmistuminen siirtyy. Esim olen alkuvuodesta menossa kattohommiin ja innoissani siitä, mutta toki jos plussa pärähtää ja kattohommat jää välistä niin ei haittaa lainkaan ;) (en uskalla ottaa raskaana riskiä putoamisesta)
Tuntuu että tulevaisuuden suunnittelu auttaa yrityspaineisiin ainakin vielä. Vaikka yritys alkoi varsinaisesti vasta marraskuussa niin kuumeilu alkoi tosi pahana jo tammikuussa ja opiskelu ja treenaaminen auttoivat laannuttamaan sitä kunnes kuumeilu jatkui taas elokuussa... Yrittäminen on silti vahvasti koko ajan mielessä mutta toivon opiskelun ja harrastamisen auttavan mahdollisten pettymysten kestämiseen.... Toivottavasti joku sai selvää tästä sepustuksesta. . :D

Mulla töissä ei tule ajateltua yritys juttuja niinkään, iltaisin kotona sitten enemmän.

Hoivaviettiä voi onneksi purkaa noihin karvalapsiin koiraan ja kaniin ♡

Km jälkeen olen jaksanut vähemmän osallistua täällä foorumilla ja ei tässä kierrossa ole tullut niin kytättyä oireitakaan.

Vieläkään ei ole vuoto alkanut ja Tuhrukin toisina päivinä olematonta. Kp 31/28-31 mutta tämä on tosiaan vasta eka kierto, niin voi hyvin venyä. :(

Mä yritän keksiä muutakin mietittävää ja tekemistä. Välillä se on tosi vaikeaa, etenkin kun oon ihan kotiäitinä tällä hetkellä ja on päivisin aikaa miettiä ja suunnitella. Huomaan myös, että keskenmenon jälkeen oon tullut tosi malttamattomaksi, kaikki pitäs saada nyt ja heti. Keskenmenon jälkeen oli niin tyhjä olo ja nyt sellanen olo, et pitäs tulla raskaaks et se tyhjyys täyttyis. :)

Ollaan kyllä puhuttu miehen kanssa, mutta ei tuo mitään tajua! Enää en edes tiedä haluaako lisää lapsia :'( . Kommunikointi on täysin yksipuolista ja tuntuu , että mä oon ainut joka edes yrittää panostaa tähän suhteeseen ja perheeseen. Seksi kyllä kelpaa ja on mukana siinä vaikka päivittäin, mutta ei ymmärrä miksi mä itken ja petyn... "Kyllä se joskus tulee" no niin varmaan! Kaksinkeskistä aikaa meillä ei ole kun vanhimus pyörii mukana 24/7... Olen mä yrittänyt, mutta... Huooooooh! Tää on vaan niin rankkaa :'( eniten sattuu kun hermot tiukalla puran pahaaoloa täysin viattomiin; vanhimukseen esim. :'(

Mä rakastan tuota pientä niin että sattuu! Ja silti mä tiuskin ja äyskin :'( joka ilta itkien pyydän anteeksi ja tuo pieni kietoo kädet mun kaulan ympäri ja nukahtaa mun kainaloon; täynnä vilpitöntä rakkautta ♡

Enköhän mä tästä taas toivu ja nouse... jos en huomenna niin ehkä ylihuomenna tai sitä seuraavana tai sitä seuraavana...

Muokattu viimeksi:
Niin ja yrityksen suhteen seurailen kyllä oireita ja yritetään ajoittaa petipuuhat otollisiin päiviin, mut en ota stressii, enkä tikuta ovista Aikasemmatki raskaudet alkanu ilman oviksen seurailuja. Meillä liika kyttäys vaikuttas varmasti molempien haluihin, enkä halua tehdä petipuuhista pakkopullaa. Parisuhde voi tositosi hyvin, keskenmenon jälkeen yhteenkuuluvuuden tunne on vaan kasvanut ja mies on ollut niin ihana tuki.

Just. Yhtä tyhjän kans tuokin lääkärikäynti. "Sulla on stressiä". T3V otetaan huomen viel mut "ei siinä kumminka mitää oo vaikka toivoisit". -.-

PikkuMinski: Voimia hirmusen paljon.Mun mies suhtautui pitkään odotuksen odottamiseen juuri sillä ajatuksella et mitä sä hermoilet,et hänellä on tunne et kyllä se tärppää aikanaan..Joo niin varmaan mutta kyllä siinä "tärppää joskus" käpy palaa ja hermo pettää.Kuukaudesta toiseen odottamista ensin ovis,sitte piina viikot,sitte se ihqu täti tuleekin.On meinaan maata myyty tädin tulosta...Tätä jatkuu kuukausi toisen perään..Nainen tuntee sen spessusti kun on naisen keho,ja siihen alkion olisi kiinnityttävä.Huoh mikä märinä multa taas.. :smiley-angelic008

Ai niin; Moniko teistä syö namuja/sokeria liki joka päivä?
Oon ollu lääkärin kehoituksesta pitkiäkin aikoja syömättä karkkia,pullaa ja jäätelöä kun se ph ei oo sokerisena niin edullinen raskautumiseen.

heis ihanat mitä kuuluu?

diku täällä ollaan yhtenä kappaleena, ekat vähä kivuliaammat supparit tuli tänää mut neki loppu mut alan toivoa että josko tässä neiti alkas ulkoistaa itteää ku kuuli että jos ei ite ni ens viikolla käynnistetää inshaAllah.

on: sairaalan mukaa ois niinku laskettu aika tänää mut mun laskujen mukaa 39+0 no mulle käy miten vain. ylävatsa kipeänä tuolt rajasta, supparei ollu yöllä ja nyt päivällä. ulkona on kylmä ja sataa sekä ukostaa. vois sanoa et tein syksy lämpötilojen puolestä eli päivällä nyt jotai 16 ja yöllä ulkona alle 10 saattaa olla. järkky väsymys vaivaa eikä jaksais oikei mitään nyt.

Mulla taitaa tykyttää keltarauhanen oikeassa nivusessa. Vaikkailen oviksen olleen lauantaina tai sunnuntaina ja olishan se aika hieno juttu, jos kroppa lähtisi pelittämään näin nopeasti km:n jälkeen.

Diku, täällä kans yritetty miettiä mitä suuhun kannattaa laittaa ja mitä ei. Tosin nyt joulun alla annan itselleni anteeksi herkuttelun, ens vuonna sitten uudestaan :)

Ei täälläkään tuu otettua mitään ressiä asiasta. Ovista olen lähinnä juuri oman kropan tutkimuksen kannalta tikutellut, jotta tietää itse auttoiko clomit ja nyt vahvasti siltä näyttää että auttaa, mut eihän sekään takaa et kaik menis hyvin. Mut yks asia ainakin on nyt sit ratkaistu! :)
Sitten kohti seuraavaa ongelman ratkontaa, jos ei tällä keinolla tärppää. :)

Heippa rakkaat ! Täällä sairaalassa pötkötän! Leposyke oli 150. Vähän sapettaa joudun yöksi jäämään :( mutta saanpa kohta tietää olenko raskaana vai en. Ottivat nimittäin verestä senkin kokeen

Tossa eilen illalla alkoi jo leposykkeet heittelemään ja pumppu vähän hyppimään. Sit tänään tulin tähän ensiapuun kun meinasin pyörtyä kotona ja tuntu että sydän tulee rinnasta ulos! No pulssi oli 150 no nyt on onneksi jo laskenut 90. Verikokeet ja piuhat on kiinni. Jään tarkkailuun yöksi osastolle.

Hui lume! Tsemppiä. Missä vaiheessa sun kierto voiko näkyä jo testeissä? :)

Hui Lume! Tsemppia! :eek:

Mimmu hurjat peukutukset etta sullakin nalli napsahtaa heti uudelleen! :Heartred

Takaisin