Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hui kun täällä on tullut paljon tekstiä.. Yritän saada luettua, mutta tässä kuva tän aamun testistä kp 28/34 joko voi heittää kirveen kaivoon? Eipä näytä plussaa tulevan tästä kierrosta.. :(
Haamujen haamun ehkä näin mutta eikö sen olisi pitäny jo vahvistua..

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    325.3 KB · Katsottu: 159
Vauvahaaveilija älä luovuta ennen kuin täti vasta saapunut.:) Valitettavasti nään vain viivanpaikan. :sad001
on: Kyl ei varmaan tässäkään kierrossa + tule, ovista ei kunnolla hyödynnetty. No odotellaan nyt jouluun, jos vaik ylläri lahja tulisi:grin

Onnea kaikille plussanneille ja paljon +++ tuulia muille! :)

Mun mielestä toi muurahainen on hyvin lähellä!! Itsellä tuli kahtena päivänä melkein mustat viivat, siis oikeasti paaaaljon tummemmat kun toi testiviiva et ei voinu erehtyä, mut kai sekin riippuu ihmisestä.

Mä sain tänään jo viidennen vilkkuvan hymynaaman ovismittariin. Ohjeen mukaan laite näyttää 2 vilkkuvaa naamaa ja sen jälkeen pitäisi tulla pysyvä hymynaama. Tänään on jo kp 20, joten ei taida tulla koko ovulaatiota. Viime kuussa kierto oli 33 päivää, joten kyllä sen oviksen ois jo pitäny tulla. Onko muilla kokemuksia Clearbluen kaksoishormonin mittaavasta ovulaatiotestistä? Näyttääkö se ihan miten sattuu?

Täällä oltu ihan viluhorkassa koko yö, hyi! Kuumetta ei ainakaan vielä ollut, joten töihin kävi tie. Kurkkukin on kipiä, flunssassa tässä syksyn ja alkutalven aikana ei olla oltukaan kuin vain jatkuvasti, niin onhan se taas mukavaa semmonen saada :rolleyes: Vauvahaaveilija, kyllä musta vielä on hyvinkin toivoa, kun kerta noin varhanen vaihe vasta kierrosta :)

Diku: tuskin juu ainakaan ihan vielä täti kurvaa, tuli mieleen et oliskos voinu "the big O" myöhästyä sen hiivan takia.. Tai voihan se kiinnittyminenkin kaikenmoista kremppaa tehdä.

Tänään olis yksityiselle aika ja pitäs mennä vinkuun ettei jaksais olla enää vaan väsyny ja v*ttuuntunu, vaan tälle ololle on löydyttävä joku syy.. Eniten ehkä kaikista (ton painon lisäksi..) ärsyttää se, että mä en muista enää yhtään mitään. Vaikka just ois jotakin puhuttu ja sovittu niin mun mieli unohtaa kaiken alta nanosekunnin. Töissä varsinkin perseestä kun ei oo ku pieniä juttuja mitä pitäs muistaa ja nekään ei pysy mielessä, ni tulee jotenkin sellainen olo et oon laiska ja saamaton.

Huomenta naiset!
Testi tehty...ihan puhdas nega tuli näyttöön, ei tullut ees haamua :(
Tässäpä ne sit toiveet menikin ja nyt odotetaan tätiä :(

Eipä täällä ihmeempiä :) Peittoja tekis mieli heilutella, mutta toi tuhru vähän pilaa senkin. Pitää kattoo jos tänään uskaltais :D

Mä hain eilen joulukuusen! Ihan vaan semmosen muovisen ja valkosen. Tuli heti joulufiilis kun sen kasas ja koristeli <3
Henkistä napanuoraa on venytelty, esikoinen on nukkunu nyt kaks yötä omassa huoneessa. Tuntuu ihan hirveeltä että kukaan ei oo tuhisemassa kainalossa (tai potkimas naamaan..) No mut eiköhän se tästä :D

Täytyy vissiin käydä labrassa ottamassa kilppariarvot. Jos ne on laskenut liian alas, niin menkat saattaa myöhästyä. Oon kyllä ollut taas aika väsynyt. Kuitenkin aika omituista, jos arvot yhtäkkiä romahtaa alaspäin.

Silv, musta tuo kyllä kuulostaa kilpparilta vaikka arvot ihan ok olikin. Toivottavasti saat apua.

Muurahaisella on komea ovisviiva. Mulla tuo olisi jo ihan selkeä plussa mutta sekin voi siis tulla parina päivänä peräkkäin.

Onko jollain enemmänkin tietoa tosta d-vitamiinistä? Että millaisia annoksia sitä pitäisi vetää päivässä?

Kiva kuulla mimistä! Onko sulla vielä hcg-tarkastusta vai testailetko kotona?

On tää naisen kroppa sit ihmeellinen...
Ei meinaa enään ymmärrys riittää tätä omaa kehoaan kohtaan ja alkaa epätoivo iskeä. Noh, jos täti ei viikon päästä tule, niin teen uuden testin. Sitten kyllä saa loppua testailu mun osalta tähän.

Pahoittelut negoista :(

Mimi mistä hait sen kuusen? Itse haluaisin myös :)

Takaisin