Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täältä myös plussatuulia kaikille testaajille!
Itekki päätin huomenna saada ovisplussan.
Iso kiitos teille, että saitte mut ylipuhuttua jatkamaan ovistestailuja ja hakemaan prismasta halpoja ja kerrankin hyviä testejä!
Tässä vielä kuva kun en malttanut aamuun odottaa ja vahvistumaan päinhän toi on :)
ImageUploadedByVau Foorumi1418148905.995670.jpg

Heipat kaikille :) tervetuloa uusille ja GRANGER!!! < 3 I-HA-NAA! Onnea tuhannesti <3 tauko tais tehdä hyvää ;)

Mulla olis reilun viikon päässä testaus, tänään tuli yhtäkkinen kipukohtaus vasemmalle vatsaan, sen jälkeen alkoi nippailu.. Kp siis 25 ja dpo 5. Oliskos jotakin kiinnittymisen oireilua, who knows :) eilen rohtu huulet vaikken pihallakaan oo ollu :o yleensä vain kovalla tuulella rohtuu.. Ja aivastellu oon viime viikon lopusta asti :o

@sukki oliko toi minkä purit niin digi ? En halua olla ilonpilaaja tai mikään ilkeä ihminen mutta täällä on aikasemmin ollut juttua noista digien purkamisista ja joku oli lukenutkin joltain sivustolta en nyt muista kuka ja oliko se englanniksi että niitä ei kannata purkaa koska niissä näkyy melkein aina haamut. Täällä kierti se kuvakin jossain vaiheessa jossa oli muistaakseni 3 purettua digiä ihan meidän foorumilaisten ja 1 oli saanut positiivisen ja kaksi ei raskaana mutta silti näkyi selvät haamut. Mutta sitten taas itse kun en ollut raskaana niin en saanut siihen minkäänlaisia haamuja tai ylimääräisiä viivoja :)

Ihana kuin monella lupaavia oireita! :) järjestäkää plussa aalto viikonlopuksi, mihin voin hypätä matkaan! ++++++
Vaikka en kyllä usko plussaan kun on tuota tuhrua ollut jo 4 päivää. Eikä mitään oireitakaan. No sunnuntaina testaan jos ei ole menkat kunnolla alkanu!

Kiitti muuten kun joku vinkkas eilen että ne testit voi olla myös luontaistuote osastolla kaupassa. Sieltähän ne Prismastakin löytyi! :)

Hei kauanko teillä on mennyt julkisella lähetteen jälkeen että ootte saanut ajan postissa?

Mulla nyt 2kk tosin kuukauden se lähete oli siellä lääkärin pöydällä...

Takaisin