Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No huh huh mariska. Ei varsinainen kutsumusammattilainen sitten siellä. Tosi ikävää että sattuu tuollaisia kohdalle, kun kaipaisi sitä tukea ja sympatiaa.:Heartred

Häntä pystyyyn Kiivi. Kyllä niiden on pakko ymmärtää että et ole voinut sairastumiselle mitään. Ja halit uutisten suhteen. Tiedän mitä tarkoitat. Mekin kuulimme viikonloppuna että miehen toiselle veljelle tulee perheenlisäystä. Taas. Anoppi vielä sanoi että hyvähän se on kun joku tekee meidänkin lapselle leikkikavereita. Ja jos ne menkat on kovin oudot tee testi. Mulla oli valemenkat esikoisesta.

Ai että mua ärsyttää toi mies. Ovis koputtaa ovella ja oon koko illan yrittäny vihjailla et voitas käydä vähän heiluttelemas peittoja sit ku esikoinen nukkuu. Muksu on nukkunu puoltoist tuntii ja miestä näyttää kyllä huomattavasti enemmän kiinnostavan telkkari, tablet-tietokone ja iltapala. Pyh sanon minä. Eipä täs nyt mitään hätää oo, ku eilen ja toissapäivänä peitot heilu, mut ärsyttää vaan. Ja sit se on ite vonkaanas sillon ku mulla on menkat/migreeni/joku muu, jolloin ei tee mieli. Ugh, olen puhunut.

Miuk meillä sama virsi välillä :D tiedän tunteen! Ja vaikka kyse ei ois peiton heiluuksestakaan, niin joskus ne tietokoneet tuntuu olevan naimisissa miehen kanssa enkä minä.

Miuk: meillä usein just sellasta että miestä "väsyttää" ja "haluaa nukkua" ja kuorsaakin jo. Sit ku ei osaa mennä herättämään ku ei tiedä millainen reaktio sieltä tulee... pettymisen pelko mulla.

Kiivi: ethän sä voi poissa ololles mitään. Ja jos susta tuntuu ettet saanut harjoittelussa käytyä läpi onhan sulla vielä mahdollisuus jatkaa harjoittelua jos et viel ole valmis näyttöön. Se on vaan sit eri juttu miten saa järkättyä ajan. (Päivä tai kaks).

Niin ja viikonloppuna muaki ahisti miehen veljen vauva kun en oo kertaakaan päässy nuuskuttaa sitä enkä sylissä pitää... enkä oo kyllä väen vängällä menny ottaa ku se äiti kerkee aina eka napata jos jossai ätisee. No... kaverin muksua saan nuuskuttaa ja pitää sylissä ja syli kummiksikin kerkeen ennen ku eroan kirkosta. :)

Mä kans just mietin, et pitäskö huomenna koittaa päinvastasta taktiikkaa ja olla niinku ei kiinnostas yhtään. :D Tuolla se nyt kuorsaa sohvalla. Huomenna on pakko jotain tapahtuu tai on ihan turha toivoa plussaa tän vuoden puolella.

Mä pidin vähän foorumitaukoa ja keskityin enemmän kaikkeen muuhun kuin odotuksen odottamiseen, ja tältä näytti testi näin illasta kp30/28

ImageUploadedByVau Foorumi1418069219.633636.jpg

Juurikin näin miuk! Se kato herää miehellä saalistusvietti kun toinen ei ole yhtään kiinnostunut. Tuntee itsensä sitten niin miehekkääksi ja urokseksi kun saakin sut suostumaan :wink

Onnea granger ja paljon paljon tarrasukkia!

On: taidan myös alkaa esittämään ei kiinnostunutta. En luota eiliseen ja nyt turhauttaa tulla torjutuksi.

Takaisin