Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
heis ihanat, täällä myräkkä ni netti poikki vähä väliä...

tsemppiä kaikille ja plussatuulia nyt joulukuulle vielä sellai plussa-aalto että oksat pois eikös? :)

on: parasetamol on tuttu lääke nyt joka ilta ku käy nukkumaan, lisäks huimaa ja hengitysvaikeuksia voipi johtua anemiasta ku hemppa oli viikkoi sitten 109 mut en ol ottan joka päivä rautatablettei ku vatsa ei tykkää yhtää niist. väsymys valtava ku ei saa nukuttua mihinkää aikaa.

Muurahainen toivottavasti ne testit näyttää sulle oviksen. Ootko yhtään limoja seurannut?
En oo seurannut, muuten kuin, että kosteeta on koko ajan :grin

Muurahainen, samat testit meillä siis on. Kyllä noissa sun testeissä jotain vikaa on.
sama fiilis nyt kun hain uudet tikut kaupasta.

Ai niin! Muurahainen, oliko sulla eka clomikierto vai muistanko ihan väärin? Mulla venyi ovis ekassa clomikierrossa pitkälle.
On eka clomikierto, eli toivoa on vielä :)

@sukille tsemppiä!! Täällä ootellaan tulosta jännityksellä! :excited001

ON: kävin tosiaan tänään hakemassa, (kiitos Pepen) prismasta ovistestejä lisää ja onneksi hain, tuli heti pissittyä parempi fiilis. Hieman on eroa näissä testeissä alin on siis tänään tunti sitten tehty, muutaman tunnin pidätyksellä. Ehkäpä tikuttelen vielä noikin pois. Eikä ollu musta kalliita 10kpl alle 8€. Ja noin selkeät viivat näyttää joten jatkossakin käytän noita!

IMG_0652.JPG

Muurahainen: onpa eroa. Suosittelen kyllä cb:n kaksoishormooni testejä. .. ei tartte joka päivä testata kun vasta sitten ku vilkkuu hymiö :)

@sukki, mä testasin tossa keskenmenneessä raskaudessa myöhään illalla rfsu:n liuskatestillä ja samantien pärähti todella vahva viiva. Menkat tosin useamman päivän myöhässä, mutta kuitenki. Enkä ollu myöskään pidättäny 4 tuntia. Iik, jännää!!

Anteeks heti alkuun kun en ehdi lukea viestejä vaan tökerösti vain kysyn nopeesti: voisko hiivatulehdus vaikuttaa siihen ettei ovislimoja tule? Vai oonko ovuloinu ollenkaan täs kierrossa (muita oireita oli kyl loppuviikosta mut ilmoja ei näy..) vai siirtääkö hiiva ovulaatiota? Hain äsken just töihin tullessa fluconatzolin ja otinkin sen just, tiedä sit miten se vaikuttaa jos ovis onkin ollut...

Hei naiset :)

Asukille on täälläkin peukut pystyssä :)

Ja Pepelle myös !! Musta tuntuu että plussaat !! :)

Olikos vauvahaaveilijalla jotain punaista ? Sinne vahvistumista viivalle !! :)

Ja Gatusakin edelleen täällä :) Kohta se on menoa !

Kaikille muille kauhiasti plussatuulia, oli ihana lukea kaikkien joulu suunnitelmista !:Heartred

Täällä nyt km jälkeen toivutaan pikkuhiljaa. Vuoto alkaa olla lopuillaan, perhantai oli ihan kauhea. Huimas ja kipu oli kamalaa, nyt onneksi helpottanut. Mies on tuossa tukenut ja tänäänkin oli siivonnut kun olin töissä ja hän saikkarilla:Heartred
Neuvolasta soittivat että arvot on enää 9, kai se sitten on hyvä. Pahoitin kyllä mieleni kun täti ei ollut yhtään kannustava lähinnä päin vastoin. Totesi vaan kylmästi että kun näitä nyt on jo kaksi luultavasti tulee se kolmaskin :crybaby2 Eihän noin voi sanoa ?? Ja totesi vielä että no sitten vasta tutkitaan kun sekin on ohi.
Itkuhan siinä pääsi, mutta päätin että ja perkele meitä sinä et lannista !!
Se tulee jos on tullakseen mutta yrittämättä kun jättää ei ole edes mahdollisuuksia.

Anteeksi avautuminen :oops:

Mariska86, voi ei mikä ääliö siel on ollu puhelimessa! Todellakaan noin ei saa sanoa. Pistää niin vihaks tommonen, oon itekin terveydenhoitaja ja välillä sitä kyllä miettii et kaikkia ääliöitä on tälleki alalle suuntautunu. Tsemppiä, älä lannistu! <3

Iik pepe, nyt kuulostaa että plussatuuli on tavoittanut sinut!! :):):)

Kylläpä Mariskalle on sattunut huonon päivän omaava henkilö puhelimeen, todella törkeää koska eihän tuossa ole mitään perää mitä suustansa päästi! :eek:

Voi mariska, pyh me tollaseista tädeistä välitetä! Nim. Kolmannella kerralla pysyi mukana :)

Mä oon päättänyt et jos vielä joku lääkäri tai hoitsu vähättelee lapsettomuutta tai keskenmenoa, totean kovaan ääneen, että oletkohan sinäkään ihan oikealla alalla!
Sen verran hyvässä muistissa on vielä sen lääkärin sanat joka mulle km:n jälkeen sanoi et tää on tosi yleistä ja ei meinannut saikkua antaa... Olin siis asiakaspalvelu työssä ja ihan ei ollut sellaiset fiilikset että töihin olisi kyennyt.

mariska voi millasen ihmisen oot saanu langan toisee päähä, oikeest iha järkyttävää puhetta siltä. ei ole sen päätettävis tuleeko kolmas vai ei...se on todella harvinaista kyllä että niin kävis joten älä lannistu todellakaan.

mulle sanottu et ei muuta ku uutta yritystä samantien ku vuoto loppuu...

Pepe, on hyödynnetty kyllä (vaikka mies meinas ensin pistää liinat kiinni, TAAS). Niin toivon jouluaattoplussaa, tänään tuli aika tammikuulle tähystykseen. En halua sinne!!!
Täällä jännittää niin kovasti sun puolesta! Odottaisin varmaan odotettuun menkkojen alkamispäivään tai päivää aiemmin.

Mullekin aukeaa Dikun linkistä mainos.

Jännittää kovasti @sukinkin puolesta!

Tsemppiä Gatusa!

Muurahainen, ompas ero! Tuo uushan näyttää, ettei ovis ole vielä mennyt Mahtavaa!!!

Silv, viime kierrossa en limoja pongannut, kun sattui hiiva samaanaikaan. Tosin käytin paikallishoitoa, niin olisi varmaan mahdotonta silloin pongatakaan?

Voi Mariska! ❤️ Kuinka noin kamala neuvolatäti on edes paikkansa saanut??? Todella asiatonta käytöstä häneltä! Voimia ihan mielettömästi!

Plussatuulia hirmuisesti kaikille! ❤️

Muurahainen jes että toimii! :) mulla näytti tuollaista päivää ennen ovista. Toivottavasti saat oviksesta kiinni vielä.

Mariska kauheasti sanottu :o voimia! Eihän tuollai voi sanoa.

Plussatuulia myy <3

Sukin testiä odotellaan. :)

Niin ja toivottavasti tää nyt on sitä. Muuten tiputaan taas korkeelta ku täti kurvaa paikalla. Pakko kysyä jo teiltä että kumpi testi ensin cbn + vai pc? :D digin säästän pitkälle!

Takaisin