Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ai niin! Muurahainen, oliko sulla eka clomikierto vai muistanko ihan väärin? Mulla venyi ovis ekassa clomikierrossa pitkälle.

Eikö se Pepe testannut vieläkään :D

Voikun mäkin pääsisin jo teidän mukaan teidän jännittämisiin ja testailuihin. Oon siksi vähän huono kommentoimaankin, kun vaan vielä odottelen. Että pahoittelut siitä! Mutta sitten 2015 puolella niiden kanssa, jotka sinne mun kanssa joutuvat :)

Mulle jäi ovistestejä ja muutama raskaustesti,jos haluaa ne niin laittaa vaikka yksärillä viestiä...kuljetus onnistuu turku-helsinki akselille.
Rahaa en halua niistä.
Samoja testejä mitä perhonen myy..

Minä oon ihan innoissani nyt näitten testien kans.... ovis hymynaama Vilkku joten se osoittaa että hedelmällisyys noussut. Ovis muutaman päivän sisällä. Siinä ja siinä kerkeekö ovista hyödyntää ku ukko tulee ke-to välisenä yönä ja vasta To iltana olis mahdollisuus hyödyntää ellen sitten sano ukolle että herättää mut yöllä ku tukee kotiin. ;) tuskin suostuu siihen ehdotukseen... mutta pääasia että ovis tulis ees ja tieto siitä että millon. Munasarjoissa paineen tunnetta. Eipä muuta. Clomeista rinnat arat.

Plussa tuulia!!!!

Liitteet

• 1418032910187.jpg
    1418032910187.jpg
    16.7 KB · Katsottu: 165
Pepe joo mä taisin testailla dpo10-11. Oon mä aika varma sinänsä kun 24.11 oli mulla se kontrolli Noiden clomien takia ja silloin lääkäri sanoi että oikealla puolella on sellaista kudosta että se munarakkula olisi puhjennut jo :O silloin oli kp12. Kamalan aikaisin minusta. Ja vasemmalla oleva folli oli 16mm. Ota niistä sitten selvää :D mä en haluaisi ruveta tekemään ovis testejä kun luulen et hommat menee sit liian pakko oireisiksi :)

Jotenkin nyt tuntuu et tää menee vähän liian vaikeaksi koko lapsen saanti. Kyllä mä aika tyyni olen ollut tässä kuussa mutta alkaa turhauttamaan ja tuntumaan jo siltä ettei Se onni koskaan meitä kohtaa. Ei ole surullinen olo vaan vihainen ja ärtynyt :D

Onko muilla väsymystä? Mä olen jatkuvasti ihan kuoleman väsynyt. Varsinkin silmät väsyy helposti. Yöllä olen nukkunut kunnolla, eikä esikoinen ole herätellyt. Lääkitystä nostin, mutta ei silti mikään auta. Piti laitaa tähän sellainen nukkuva hymiö, mutta ne näyttää kadonneen jonnekin :grin . Ton muistin ulkoa.

Kyllä väsymystä on täällä ainakin! Koko ajan nukuttais ja yöllä kuitenkin heräilen, tosin viime yönä selkäkivun takia.

Ovista alkanut nyt tikuttaa, pientä vahvistumista mutta ei vielä kunnolla.. No tänään taas harjoituksia, vaikka kovin turhautunut olen koko touhuun. Alkaa vaan itkettää kun ajatteleekin koko asiaa. Blaaah!

Väsyttää joo, syytän tätä pimeyttä ja harmaata säätä...

Kiitos kaikille, helpottavaa kuulla et muillakin ollut pahoinvointia. Vatsan jomottelut senkun lisääntyy ja valkovuodosta päätellen tosissaan nyt ovis kolkuttelee ovella.

Hehe ehkä mä yritän pystyy olla testaamati sunnuntaihin asti! Aikaisintaan perjantaina. Sillon en kyllä uskalla välttämättä kun sillon tutkintotilaisuus aamulla.

Dikun kuvaa en nää joku mainos vaan pomppaa :o

Lucky plussatuulia sinne. Toivottavasti mies kerkiää ja saatte hyödynnettyä.

Lume okei, testaahan ihmeessä jo. Kyllä sen nyt pitäis näkyä, mutta ei välttämättä viime viikon testissä.

Heippa!
Pepelle pidän peukkuja että on kiinnittymisvuotoa!! Jee jännää :) Mutta älä ihan heti testaa kun hcg alkaa vasta siitä nousta ja näkyy vasta muutaman päivän jälkeen.

Ja @sukilla jännät päivät kanssa, peukut sinnekin että ei vuoto alakaan ja selkä kipuilee ihan muuta :wink ja Lumelle myös tsemppiä!

Täällä myös kaamea väsymystä. Eikä tuo vesisade helpota yhtään. Tokikaan en myöskään ole nukkunut että kait silläkin osansa on...

On: Kiertopäivä 6 ja vielä vuotaa. Laskeskelin myös että jos tämä kierto taas yhtä lyhyt mulle ehtii tulla tässä kuussa toisetkin menkat. :confused:

Väsymystä täälläkin. Tuossa perjantaina autoa ajaessa mietin tätä vuotta ja totesin että enpäs muistakaan mitä tänä vuonna on tapahtunut.... muutettiin... mutta ihan oon kyllä koko vuoden menny niin puoli teholla että nyt ens vuosi sitten vaihde isommalle laitettava ettei elämä mee ihan hukkaan. Pitää työterveyteen joka tapauksessa varata aikaa ni saavat ottaa kilpparitki ja kaikki...

Takaisin