Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eikä ootte ihania<3 toivottavasti tää on nyt sen merkki. En oo koskaan tuntenut ovulaatiota ja tässä kierrossa oli kyllä niin kipeetä että huhhuh! Jos letrot ja akupunktio toi mulle toivotun tuloksen niin mulla on 95kpl ylimääräisiä letroja! :D

Huomenta! Täällähän on jännää!

Pepe, hyvinkin kuulostaa kiinnittymisvuodolta, toivotaan et oli sitä!
@sukki, mä ehkä oottaisin viel pari päivää testausta, mut onhan se niin jännää, et ymmärrän jos et malta. :)

Täällä kp 12/28. Eipä mitään uutta, vatsaa jomottelee samoin ku eilen. Väsyttää ihan perskuleesti, en meinannut millään saada illalla unta. Katselin kelloo vielä puol kolmen aikaan, mielessä pyöri kaikki raskausjutut ja keskenmeno. Onneks esikko on hyvä nukkuja, niin sai näinkin myöhään nukkua.

Kivaa maanantaita kaikille!

Pepe kuullostaapi niin lupaavalta! Pidän peukkuja sun plussaukselle! :)

Täällä ei vieläkään ole hanat auenneet. Tuhrukin aika minimissä. Hmh, alkais nyt kerralla. Ei huvittaisi siteillä hautoa kovin paljo ylimäärästä :/

Huomenta :)
Viime näkemältä vissiin ei nyt plussia ole tullut, mutta plussatuulia meille kaikille :)

Täällä kp3 ja tää vuoto on ihan kauheeta, viime menkat oli taasen niin niukat, että hyvä että sitä kolmia päivää kesti...ja nyt kyllä kestää :D

Eilen sain muuten tonttuiltua muksuille lahjat :) ja ai että se on ihanaa puuhaa :)

Mitäköhän ihmettä täällä tapahtuu?!? Onks muilla ollu oviksen aikaan pahoinvointia? Mulla tosiaan kp 12/28 ja vatsaa nippailee kovasti. Tossa hetki sitten esikoisen aamupuuhia tehdessä alkoi heikottaa kovasti, oli pakko istua alas. Ja ennen ku tajusinkaan olin vessassa oksentamassa. :O

Starling: jokainen saa tuntea mitä tuntee ja kipuilut vauvakuumeilun suhteen on niin yksilöllisiä. Halaukset!
Itsekin kipuilin ehkä jopa enemmän silloin alussa, kun oli se kaikki mulle heti nyt-kuumeilu menossa nyt kun on jo yk 19 niin sille yhdelle kierrolle en enää lataa niin paljoa odotuksia. Paitsi vissiin sitten kun tulee inssi-kierrot ja tai ivf-kierrot...

Miuk, ei ole pahoinvoinnista kokemusta oviksen aikaan, mutta vatsaa kyllä nipistelee ja vääntää ihan huolella. Ja ihan hirveän turvonnut pömppö silloin. Kiva oli viime kuussakin koittaa löytää pikkujouluun jotain päälle pantavaa, kun tuntuu, että joka puolelta vaan tursuaa. Pitäisikö hankkia äitiysvaatteet aina niitä kahta päivää varten kuukaudessa? :grin

Pepe, kuulostaa kyllä lupaavalta ja päivät mätsäisivät hyvin kiinnittymisvuotoon!! :signs003 Olen yrittänyt nyt muistella kalenterin kanssa viime heinäkuuta ja kiinnittymisvuodon ajankohtaa ja olen melko varma, että sitä tuli kp 21. Hah, kerrankin jotain hyötyä vuorotyöstä, nimittäin muistan olleeni aamuvuorossa ja ihmetelleeni alkaako menkat jo viikon etuajassa.

Kovasti toivon tuhruvuodon loppumista kaikille hiljattain keskenmenon kokeneille, että pääsette takaisin yrittämään. Kaikilla kun tuntuu haluja olevan jo siihen puuhaan! Ja kyllä se vaan on parasta lääkettä mun mielestä - mahdollisuus uuteen raskauteen.

Sannuinen, paljon tässä varmasti on sitä toivomusta saada oma pieni pian. Ja osaltaan myös odotin raskaustestin pärähtävän pian plussan, kun keskenmenon jälkeen kuulemma useat tulevat pian uudelleen raskaaksi. Mutta eipä näitä tapahtumia voi nopeuttaa, joten siinä suhteessa on niin turhaa tuntea pettymystä itseensä tms. Niin pieni osa raskauden alkamisesta ja sujumisesta on meidän käsissä.

Muurahainen, samat testit meillä siis on. Kyllä noissa sun testeissä jotain vikaa on.

Voi Kiivilintu! Sulla on ihailtava asenne!

Vauvahaaveilijan haamulle vahvistumisia!

Soma, ihana mies sulla!

Pepe, varpaat ja peukut pystyssä, että oli kiinnittymisvuotoa!

@sukki, myös sulle peukut ja varpaat pystyssä, että saat testiin plussan!

Pahoittelut vastoinkäymisiä kohdanneille! ❤️

Miuk, täällä myös jäätävä pahoinvointi
Kp 15/28-30 ja eilen ovistesti antoi tasavahvat viivat, mutta niin antoi nytkin. Lämmöt 37,4, enkä tiedä johtuuko oviksesta vai meneekö jo kuumeen puolelle.

Mikäs Gatusan vointi?

Muokattu viimeksi:
Huomenta naiset :) tää on tosi outo kun puhelin ei ilmoita näistä uusista viesteistä ollenkaan. :O

Pepe toivottavasti sulla olisi +++++++ ;)

Mä tein viime viikolla en nyt muista päivää aamulla testin ja negaa näytti joten en usko että tämäkään on se kierto. Nyt on kp26/27-31 ja oisko dpo15. Lauantaina pitäisi viimeistään alkaa kuukautisten. Tänään jo kyllä alaselkää juilii ihan mukavasti.

Koska mä uskallan testata? :D

starling aika samoille päiville menis tuo vuoto.

Myy onko tullut hyödynnettyä? Toivottavasti kahden viikon päästä pärähtää plussa myös siihen toiseen testiin :)

Gatusa joko siellä tapahtuu?

Lume oot liian hätäiseen testannut. Testaa pian uusiks ;) ootko ihan varma oviksen ajankohdasta?

Miuk; Mulla alkaa pahoinvointi yleensä oviksen jälkeen,kerran on alkanut jo pari päivää sitä ennen.
Pepe; Odottaisin varmaan sen pari päivää siis jos oot hätähousuna kans :)

Takaisin