Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meinasin juuri kirjoittaa että taidan ekaa kertaa pitää kunnon tauon foorumilla vaikka vaikeaa tulisi olemaan. Ärsyttää vaan kun tää on niin mahdotonta näköjään mulle. Kiitos MM ♡

Tää ei ole enää kivaa. Joskus olisin jaksanut tämmöstä mutta en nyt. Mulla on niin tärkeitä asioita elämässä muuten että en vaan nyt kykene ymmärtämään miksi ei taaskaan. Pakko ottaa etäisyyttä. Ajatus: me ei olla ansaittu lasta eikä mitään siihen liittyvää. Mut on tarkoitettu tämmöseks kituvaksi lapsettomaksi. Ehkä joskus erotaan kun mies tajuaa ettei voi saada mun kanssa lapsia. Hankkii jonkun paremman. Hänellä tosin on 1 lapsi mutta minulla 0. Häpeän itseänikin jo. Vitutus puserossa. En aio testata enää. Lupaan sen.

Muokattu viimeksi:
Mariska voi ei :( voimia kaiken keskelle! ♡ niin surullista!

Ja Anskunen iso♡

kiivilinnulle tsemppiä kans, jospa se vielä plussaksi muuttuisi. Sormet ja varpaat ristissä! ♡

Pms oireista. Ite oon kans niin ärrimurri aina ennen menkkoja. Mies onkin alkanu huomauttelemaan että taitaa olla se aika kuusta kun oot niin kiukkuinen. .. ja se turvotus.... muuten pääsen aika vähällä.

Hei naiset :)
Mariskalle paljon voimia nyt ...
Digulle TAASEN ONNEA VIIVOISTA :)

Minä joka päivä tiirailen teijän kirjotuksia ja harvoin ehdin kirjoitella takaisin, kotielämä niin kiireistä meillä...

Koitan lisätä itseni tuohon testaajien listaankin tänään :rolleyes:

Täällä olisi kp 25 :p ja ensi viikolla jos uskaltaisi testailla... Oireita ei suunnattomasti ole, rinnat hieman arahkot ja maha välillä kipeä o_O otappa sitten selvää... paniikkia ja ressiä en kumma kyllä ole ehtinyt ottaa :gen014
Muistelen et edellisessä raskaudessakaan ei oireita juurikaan ollu muutaku väsymys ja huimaus alussa...

Mutta mukavaa illan jatkoa kaikille ja seurailen täällä ahkerasti vaikka en ehikkään kirjoitella :)

Kiivilintu, varmasti saat vielä lapsia, mitään ei ole "tarkoitettu" niin että maailma tai joku ylempi taho haluaa meidän kituuttavan tai kärsivän. :happy118
pidä taukoa täältä jos ahdistaa, mutta käypä kaivamassa se kirves pois sieltä kaivosta, ihan hyvä kirves se on, älä heitä pois ;)

TÄSSÄPÄ VIIMISIN LISTA :)

Kiivilintu 5.12.
Pandakarhu 5.12
Orm Onnekas 6.12.
@sukki 7.12.
minde 8.12
Anskunen 10.12
starling 12.12.
Larissa 12.12.
Lume 13.12.
Titem 14.12.
sabetti 14.12
Pikkukakkosen posti 15.12.
Mymmelisti 15.12.
Kettuli 15.12
pepeXXL 15.12.
Silv 17.12.
Jeilei 18.12.
Azalea 18.12.
Sannuinen 19.12
Kyfi86 19.12.
'muurahainen' 20.12.
Johanna.. 21.12.
Toffee 21.12.
PikkuMinski 26.12.
Jellis 30.12.
DarkMimosa 31.12.
Mimi.?
Elli Etana?
Merink?
Nuuhku?
Ratamo?
miemalia?
Soma?
lucky87 ?
Aurinkoinen ?
( yht. 35)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, Freyja86,SuNWay, jennnyy, katapultti82,Tikku, diku (43)

Kiivilintu älä nyt ajattele et mies susta eron ottais. Sä oot varmasti hänelle rakas noinkin! Naiset tuppaa syyttämään itseään, jos eivät raskaudu. Mut kaikki mehän tiedämme ITS NOT THAT SIMPLE! Nyt annan sulle täältä suuren virtuaalihalauksen! Voi hyvin ja nyt otat rauhallisesti!
Mariskalle pahoittelut! Toiv sun mielipaha häipyy pian ja pääset plussaamaan pysyvästi!
Hei muuten missä on Nuuhku?? En oo höntä aikoihin nähnyt! Ottiko taukoa foorumista?

Muokattu viimeksi:
Täällä on nyt aika kato käymässä, näköjään kaikki ollaan aika tuskastuneita tähän touhuun..

Mariska, oon todella pahoillani :(

Kiivi, kirjoitit viimeisessäsi ihan mun ajatuksia.. Hyvin paljon samaa mieltä kaikesta!

Mun tekis mieli myös vain keskittyä siihen kaikkeen mitä lapseton voi tehdä. Kun tää on niin noloa jo itellekin ettei tähän pysty. Tosin mun työkaveri sanoi niin hyvin: Älä tee väkisin sellaista mitä ei voi tehdä väkisin..

Ehkä mä keskityn tsemppaamaan miestäni yhdessä sen työhommassa mihin se tarvii paljon treeniä ja tukea. Ehkä sitten keväämmällä meen jatkaa tutkimuksia lääkäriin. En mä täältä osaa olla pois ja vaikea olla itteään tarkkailematta kun on niin selkeät oireet kaikesta ja just tulossa satsi vielä testejä. Mutta jos tätä pakkomiellettä sais vähän laantumaan. . .

Te kaikki jotka sinne takavasemmalle aiotte, älkää meitä notkujia unohtako ihan kokonaan ja tulkaa kertomaan HETI jos on jotain kerrottavaa! Olette olleet ihania seuralaisia, kaikkea hyvää teille! :)

Tosta aukkaritutkimuksesta. Mulla oli auki ja mallillaan siellä asiat, mutta sattui enemmän kun mikään koskaan ikinä. Pyörryin kahdesti ja kramppasin, jouduin tippaan ja sain suoneen kipulääkettä. Eli ei mee aina niinkään että jos putket tukossa = sattuu, auki = ei satu. Kätilö kertoi, että toisilla se kohdun seinämä on jotenkin joustamattomampi tms ja kun kohtuun tulee painetta niin se tuntuu kipuna. Mulla siis sattui nimenomaan se kohta kun katetrin ballonkia alettiin täyttämään, ei se huuhteluosuus niinkään.

kiivi elä tuollai aattele, tiedän että on turhauttavaa ja pistää maahan ku tulee negoja mut tiäkkö kaikella on aikansa. anteeksi että lainaan koraanista uskovien suuraa mutta siellä on osuva kohta. "yksikään nainen ei tule raskaaksi ilman Hänen tietoaan eikä yksikään nainen synnytä ilman Hänen tietoaan."
muistat varmaa kuinka monesti minäki petyin ku tuli nega tai ku tuli plussa ja sit meni kesken...sillä kaikella on tarkotus, kaikki tapahtuu kun on tarkotettu kun on oikea aika. mein elämäntilanne oli vielä vaikeampi sillo aiemmilla kerroilla ku plussasin, sit ku näemmä oikea aika koitti saatii uutiset ettei luomusti muka onnistuis, luotin Luojaan enkä lääkäriin ja nyt ollaa viimesillä viikoilla alhamdulillah. minäki monesti vajosin tosi syvälle ku tuli vastoinkäymisiä toisensa perään mut siitä suosta noustiin. tässä on oppinu näiden kaikkien kokemusten myötä arvostamaan kaikkea vielä enemmän eikä pidä asioita itsestäänselvyytenä. ISO VIRTUAALIHALI SINULLE!!!!

Apua naiset. ..! Pistin tikkuun äsken ja mun omat silmät näkee jonkun super haalean haamun, vai näänkö väärin? Tuntuu, että kuvassa vielä huonommin näkyy.

Liitteet

• 20141203_184202-1.jpg
    20141203_184202-1.jpg
    765.2 KB · Katsottu: 213
siitä vaan soma, onko mikä dpo sulla nyt? aamulla kannattaa tehä eli ehkä ylihuomen aamulla saa vahvemman tuloksen inshaAllah, tuo näyttää suunnillee mun dpo 10 tässä mikä nyt on vikoilla viikoilla menossa.

Mahtava tuki olette. Mä yritän pitää taukoa vaikka vaikeaa on! Täytyy poistaa varmaan vau.fi suosikeista ettei tulisi hairahduksia. Kyllä huomaa että menkat on tulossa kun olen näin maassa. Äsken miehelle soitin ja pahoitin sen mielen. Sanoin samalla tavalla hänelle kuin tänne kirjoitin; ettei minä ja hän koskaan kuitenkaan saada lapsia ja että kerta toisensa jälkeen puolitoista vuotta negatiivinen testi kourassa ei ole herkkua. Mies sanoo samaa kuin te, että kyllä se positiivinen on mahdollinen tässä kierrossa saada vielä ja että kyllä me onnistutaan. Tuli jälkeenpäin huono omatunto kun sain hänet todellakin pois tolaltaan ja hänen mielensä matalaksi. Juuri kun oltiin niin ylpeitä meidän yhteisestä panostuksesta, foolihapon aloituksesta. Miten mä saan korjattua tilanteen? Aina yhtä vaikeaa kun jää kutkuttamaan tunne siitä mitä jos toinen vieläkin ajattelee mun typeriä sanoja. Viikonloppuna mä tulin humalaan aika pienestä määrästä ja illalla olin ilmeisesti purkanut turhautumista miehelle tästä raskaus-asiasta...virhe! Puhuttiin siitä sunnuntaina kävelyllä ja että oli kiusallista kun olin sillä lailla puhunut. Hän on perillä siitä että kirjoitan tämmöiseen ketjuun mutta onneksi ei kuule näitä juttuja mitä tänne laitan koska tää maailma on niin sekava hänelle. Oon siis kiitollinen että saan tänne avautua :) löysin tänne melkein vuosi sitten ja tämä on ollut terapeuttista. Toisaalta tämän myötä olen tullut tietoisammaksi asioista liittyen vauvakuumeeseen ja se on saattanut vaikutta ehkä huonolla tavalla. En olisi uskonut että parikymppisenä poteisin lapsettomuuden tuomia haittavaikutuksia. Jokaisella on oikeus olla onnellinen ja jos tulee onnelliseksi siitä että saa rakastamansa ihmisen kanssa lapsen/lapsia niin se on ihanaa. Tuollaisesta minä haaveilen. Välillä mietin tätä maailman pahuutta ja sitä että onko se hyvä synnyttää tänne ketään. Oon niin herkkä näköjään. Oon vähintään hormoonihyrrä nyt ja pyydän anteeksi jos koette mun hehtaarin pituisen tekstin vaivaannuttavaksi. Tämän viikon koitan pitää matalaa profiilia ja tuun sitten kertomaan jos kp1 alkaa. Jään ikävöimään ihan oikeesti useaa ihmistä. Voisin sanoa teitä kaikkia koska Te muodostatte tästä ketjusta sen paikan jossa on mukava olla. Tuntuu kuin juttelisi parhaalle ystävälle. Kiitos kaikki ja aidosti haluan toivottaa jokaiselle hyvää talvea ja siunausta arkeen. Oon mä edelleen ihan perus positiivinen ja onnellinen ihminen mutta nyt nyt nyt on pikkusen paha olo ja tuntuu turhalta. Tuntuu että olisi pitänyt tehdä sitä ja tota. Mennä tutkimuksiin ja puhua jollekin. Noh, en ajatellut silloin että tässä käy näin.

Gatusa mulla ei oo mitään hajua dbposta. Edellinen kierto oli 31 pvää ja sitä edellinen 28. Viime perjantaina heräsin yöllä kovaan viiltävään vatsakipuun, toiveajattelin että oisko menis irronnu hedelmöittyny tai jotain sinne päin. .. käyn huomenna digin ja testaan perjantaina aamulla :)

Takaisin