Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei minulle edes maininnut mistään lääkkeistä, mitä voisi edes kokeilla.. Kyllähän tuo limiksen paksuus kuulema vaihtelee eri kierroissa, mutta enpä tosiaan tiedä mikä se on muissa kierroissa ollut. Jos vaikka onkin jotain jatkuvia ongelmia sen suhteen. :sad001

Aurinkoinen: Mulla on ongelmana pitkähköt kierrot,ovis tapahtuu itse kyllä,mutta letrot sitä aikaistamaan ja ns varmistamaan.Normaalisti ovis kp 20-24.Luget keltarauhasen vajakki toimintaan...Luteraali on vain 9-12 päivää.Normaali oma kierto on sen 29-33 päivää.
Oon kitannut napaan E-vitskut,sinkit,D-vitskut,yök Omenaviinietikan yök,greippimehut..
En tiedä auttaako mikään noista oikeasti siihen limikseen??
Mutta ainakin ymmärrykseni mukaan ne luget auttaa siihenkin..

Mä kanssa kipitin eilen hakemaan e-vitskuja. Foolihappo, sinkit yms. jo käytössä. Kokeilin myös sitä greippimehua parin kierron ajan, mutta mulla kuivatti paikat totaalisesti. Jäi siis tavanomaiset ovislimat kokonaan puuttumaan. Luteaalivaihe on mulla 12-14 päivää, yleensä lähemmäs tuota 14, jos ovistikkuihin on luottaminen. Noh, täytyy vain seurailla. Vuosi kun tulee täyteen tätä yritystä, niin viimeistään kyllä marssin takaisin gynen puheille. :grin

Diku :D mielikuva siitä kun väijyt koska laitan testikuvaa! Hihi mutta kun emmä tiiä onko kannattavaa tehdä sittenkään vielä.. :smiley-ashamed005
@sukki todellakin ehtii plussaksi muuttua :o digitaalinen antaa tuloksia oman mielialansa mukaan. Se on nähty! Tsemppiä ja plussatuulahdus näille parille piinapäivälle <3
Toffee niimpä. :)
Muille: plussaa ja ei haittaa vaikka ette mitään näe kun tuskin täällä taasen mitään raskaana olla.

Kiivi mulla pct tummu sitten aika hitaasti. Vaikka oli kaksosraskaus :O ehk kahden tai kolmen päivän välein oli jotain tummumista havaittavissa ja viikkoja oli aika paljon ennenkun oli kunnon viivat. Eli älä lannistu vaikkei oiskaan tummunu vielä. Mutta turhia haamuja ne ei oo mulle koskaan antanu, vaikka olin kyllä yks pahimmista suurkuluttajista ;) oon ihan varma että plussaat nyt. Tosssa viivassa kun on sitä kuuluisaa punaväriä ;)

Täällä huomenna poksuu 33+0..esikko syntyi 37 + joten siihen ei enää kauaa. Saas nähdä miten nyt käy.

Ps. Dikulle iiisot onnet plussasta♡♡♡♡♡♡♡♡

Ihanaa mulla vihdoin vapaa ja nyt oon kerennyt siivoilee ja laittaa kaikkia ihania joulu juttuja jo esille.. Lisää haluisin! Pakko mennä shoppailee! :D
Joulusin aina vahvistuu fiilis, et olispa oma perhe. No joku päivä mulla on :)

Täällä kp 1. Ei lisättävää.

Mä poistun hetkeksi taas takavasemmalle nuolemaan näppejäni. En päässyt edes verikokeisiin kun menkat päätti alkaa liian aikasin ja en mitenkään enää muuten kerkiä.

Liityn taas seuraanne Raskaaksi 2015-ryhmässä. Toivottavasti teitä on mahdollisimman vähän siellä! Eli plussatuulia kaikille ja ihanaa joulun odotusta :Heartred :Heartred :Heartred

Ihana MM juuri kun olen luovuttamassa niin pelastat minut :) <333333 haluaisin niin että olisit oikeassa tai siis että plussa tulisi vielä parin päivän päästä koska nyt oli ihan negatiivinen :'''/

Nimittäin.. arvatkaa vaan kuka meni tekemään testin vain puolentoista tunnin pidätyksen jälkeen ja on nyt melkein että yhyy menkat tulkaa nopeasti ja nyt en aio enää testata ellei menkat jää. Sen verran kakka tulos kaikkien fiilistelyiden jälkeen.

Liitteet

• 20141203_150754.jpg
    20141203_150754.jpg
    248 KB · Katsottu: 169
Kävin tänään labrassa, mutta vuoto alkoi nyt iltapäivällä. :sad010
Tämä nainen on nyt niin rikki että poistuu hetkeksi kuvioista. Kaksi perättäistä km oli mulle liikaa.
Ehkä uskalla sinne 2015 ketjuun joskus tulla takaisin.
Nyt on jäljellä vain suunnaton tuska ja pää täynnä kysymyksiä.

Te ihanat naiset !! Plussatkaa nyt kaikki ! En halua nähdä teistä ketään 2015 listalla :Heartred Olette mahtava tuki ja upeita tsemppareita !! Hyviä vointeja kaikille ja tsemppiä tulevaan.

Voimia Mariska.

Dikun viivat on wau!!

Pahoittelut kp1, Anskunen, nahdaan 2015 ketjussa.

Kiivi: pissi varmaan turhan laimeeta noin pienella pidatyksella, odota pari paivaa ja sit aamupissista kunnon plussakuvat meille.

Ja taas aivotoiminta nolla, en muista kelle muulle piti jotai sanoa...

mariska jaksamista toi on kauhea tilanne. otahan tarvittava aika toipua.

kiivi älä luovuta vielä... kokeileha muutaman päivän kuluttua uudestaa jos vaikka ois parempi tai sit digillä parin päivän päästä ni ei tartte arpoa ainakaan.

:smiley-angry017Voi Mariska...ei voi käydä sinulle taas näin..tosi epäreilua :( ..voimia ja halauksia sinulle, vaikkei ne tällä hetkellä mitään autakaan.. <3

Sen progen voi käydä ottamassa ihan ilman lähetettäkin. Mä satuin olemaan viime kesänä Suomessa just niiden kp:n aikana niin kävin Mehiläisessä ilman lähetettä. Maksoi muistaakseni about 50 eksua.

Aurinkoinen, mä en noista folleista ja limakalvojen paksuuksista tiedä mutta voisithan sä käydä vielä loppukierrosta uudelleen. Jos se limis on edelleen turhan ohut niin keltsut käyttöön. Mullakin on käytössä vaikka kierto ihan säännöllinen onkin.

Takaisin