Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tahtoisin siniset ystävän syntyvälle vauvalle lahjaksi. Voikohan täällä laittaa yksityisviestejä, jos laitat minulle tilinumerosi ja minä puolestani toimitusosoitteen? Kiire ei ole, laskettuunaikaan vielä kolmisen kuukautta :smiley-angelic003 Ja siis Minskille tämä

Mulla tuli normi menkkavuotoa jokusen tunnin kaavinnan jälkeen ja sen jälkeen on tullut ajoittain tuhrua nyt sen vähän yli viikon. Pikkuhousunsuojalla pärjännyt oikein hyvin. Yhtään en tosin tiedä kuin kauan tätä kestää.

Totaaaaa pitääks mun olla syömättä? Tulin kaupan kautta kotiin ja ostin pakastepitsaa ku kauhee nälkä :D En tajunnu kysyä muutaku sen että monelta meen sinne aamulla :D Ja sen ne sano että aamusta en saa syödä, mutta mites tää ilta? :D

Onnea pepelle synttäreistä! Pahoittelut mimille :sad001 kurjaa kun pitkittyi. Ja pahoittelut Kiivilinnulle selkäsäryistä, ne on niin ikäviä vaivoja. Ja PikkuMinski aivan ihania tossusia, olen nähnyt tuon vähän mallisia ennenkin, mutta sinun ovat kyllä suloisimmat ja parhaimman näköiset!

Minä olen nyt lueskellut teidän tikkuunpissimis tarinoita ja tilata paukautin tänään ekat ovistestit koskaan. Kun tässä kierrossa se ovis ilmeisesti tuli kp 20-21 vasta niin eipähän ens kierrossa tarvitse arvailla millon on ja yrittää innostaa tuota miestä koko aikaa. Sille kun ei edes saa sanoa että nyt pukkais ovista, kun menee jotenkin ihan lukkoon eikä mikään aktiviteetti onnistu. Meille en odota jouluplussaa, mutta teille muille joilla mahkuja toivon sitä kyllä kovasti :Heartpink

Mulla ois myynnissä 10 kpl cb digi ovistestejä ja 14 raskaustestii,jotai liuskoja kotitesteiltä.30€ sis. postit.
Ajna By Mobile

mimi, vuoto tosiaan on yksilöllistä mutta veikkaan että aika vähäistä. Mun piti olla melkein 12 tuntia syömättä ja juomatta. Varmuuden vuoks.

ihania tossuja pikkuminski mashaAllah... :)

kiivi nimenomaan, ukko tuli kysyy makkarii mikä mulla on ku näytän surulliselta ni iteki kyll tajus ja vastas samantien ite... lupas hieroa mut saapi nähä.

mä kysäsin äske neidiltä et onkos hän aatellu syntyä itsenäisyyspäivänä ni hän kenkäs. äidin pikku suomileijona, itsenäinen, itsepäinen, selviytyjä :) ukko katteli että jaa vai että lauantaitako neiti suunnittelee että tulis suomen itsenäisyyspäivänä.

Kiivilintu 5.12.
Pandakarhu 5.12
Orm Onnekas 6.12.
@sukki 7.12.
Anskunen 10.12
starling 12.12.
Larissa 12.12.
Lume 13.12.
Titem 14.12.
sabetti 14.12
Pikkukakkosen posti 15.12.
Mymmelisti 15.12.
Kettuli 15.12
pepeXXL 15.12.
Silv 17.12.
Jeilei 18.12.
Azalea 18.12.
Sannuinen 19.12
Kyfi86 19.12.
'muurahainen' 20.12.
Johanna.. 21.12.
Toffee 21.12.
PikkuMinski 26.12.
Jellis 30.12.
DarkMimosa 31.12.

Mimi.?
Elli Etana?
Merink?
Nuuhku?
Ratamo?
miemalia?
Soma?
lucky87 ?
Aurinkoinen ?

( yht. 34)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, Freyja86,SuNWay, jennnyy, katapultti82,Tikku, diku (43)[/QUOTE]

Muokkasin vielä mun testipäivää yhdellä eteenpäin. Sattuu nyt sunnuntaille, saa rauhassa iloita tai masistella. No ei sentääs. Ei kauheat odotukset ole tähän kiertoon. :)

Harmittaa mimi sun puolesta. No huomenna pääset kuitenkin viemään asiaa eteenpäin jos vieläkään ei tyhjeneminen täysin. Ultra siks ne että paljonko siellä oli vielä raskausmateriaalia?

Joku oli kyselly aukiolotutkimuksesta. Olen käynyt siinä ja voin sanoa, että jos putki on tukkeessa, niin ne kivut ovat aivan kamalat mitä siitä tulee. Yksin en suosittele kenenkään menemään sinne. Itse olin yksin ja en pystynyt kipujen takia ajamaan autoa yli tuntiin. Mutta jos putket on auki, ei pitäisi tuntua hirmu pahalle. Kannattaa ottaa särkylääke ennen kuin menee sinne ja mies mukaan!

Takaisin