Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pepe, varmaan yritetään taas heti. En halua pitää mitään taukoja, kun tää raskautuminen muutenkin vaan venyy ja venyy.
Edellisen km ja tän välissä ehti tulla yhdet menkat ja sit tärppäs, eikä sillonkaan pidetty taukoja.
Nyt vaan jännityksellä odotan miten pitkäks kierto venyy. Pitää laittaa ovistestejäki tilaukseen, että pysyis edes vähän kartalla.

Jellis ja Diku osasivat muotoilla niin hyvin, mitä omalla kommentillani tarkoitin liittyen tunteisiin, joita keskenmeno on nostanut pintaan. En ole kateellinen muille, jokaisella on oikeus onneensa, mutta ne tuttavien vauvakuvat ja -höpötykset nostavat itsellä pintaan juurikin sen oman vajaavuuden, epäonnistumisen ja surun, kun itselle ei vielä suotukaan sitä samaa onnea. Silti olen ihan vilpittömästi onnellinen heidän puolestaan ja toivon todella, ettei heistä tietämättäni kukaan ole joutunut käymään samaa tietä, jonka itse olen. Mitä tulee niihin kommentteihin, joita keskenmenon jälkeen kuulin - tiedän että jokaisen tarkoituksena oli lohduttaa, mutta silloin kun oma maailma on romahtanut ja joka puolella näkee pelkkää pimeää, sitä on niin herkillä kaikelle asiaan liittyvälle.
Täällä olen onnellinen ja iloitsen jokaisen plussasta ja onnellisista ultrakuulumisista. Uskon, että meidän jokaisen vuoro on jossain vaiheessa kokea sama. Ja tahdon ja toivon, että jokainen meistä uskaltaa silloin hehkuttaa sitä omaa onneaan! :Heartred

Laurushka, jos sulla on huolia, kysymyksiä tai hehkutuksia, niin kysy ja hehkuta! Toivoisin, että täällä kenenkään ei tarvitsisi kokea, ettei voi esittää omaa asiaansa. Täällä on fiksuja naisia ja keskustelu kuitenkin asiallista.

PikkuMinski, kyllä sulle varmasti vielä toinenkin lapsi suodaan! :Heartred Hienoa että verikokeet priimaa ja teillä ihana lääkäri. Toivottavasti jono kulkee nopeasti ja tietysti vielä enemmän toivon, että pieni ilmoittelee itsestään ja mitään hoitoja ei tarvita, kun ne olisivat ajankohtaisia.

Kiivilintu taas niin ihanasti tsemppaamassa meitä kaikkia! :hug013

Katapultille tervetuloa! Pahoittelut vielä täälläkin ketjussa keskenmenon vuoksi. :Heartred

Mimi, hyvä että vuoto on alkanut. Toivotaan, että kohtu tyhjenee nopeasti ja ilman komplikaatioita. Voimia! :Heartred
Mulla vuoti ensimmäisen illan niin, että yösidettä piti vaihtaa 30-45 min välein. Vuoto alkoi alkuillasta klo 17 aikoihin. Ekana yönä jouduin heräämään pariin kertaan vessaan vaihtamaan, mutta sitten vuoto rauhoittui normaaleiden menkkojen tasolle.

Kyllä mä uskon että tää tällä vuodolla ja hyytymillä tyhjenee kokonaan. Yöside täälläkin, tenat ois varmaa ollu parempia :D
Mutta en nyt ota niitä kahta cytoa.

Toivottavasti kierto pysyy suht normaalina. Hyvä että siellä vuoto lähti hyvin käyntiin. Äidilläni ei km lähtenyt lääkkeillä tyhjentämään. Hän kävi vyöhyketerapiassa ja sai sen avulla vuodon alkamaan. Ja nyt odottaa tuplia :)

Onkohan todennäköisyys saada kaksoset suurempi keskenmenon jälkeen? Ja tää pohdinta perustuu nyt ihan pepen äidin ja elaffyn tapauksiin, ettei kovin laaja otanta... :grin Mutta mietin vain siis, kun keskenmenon todennut lääkäri mulle kertoi, että ekat kierrot keskenmenon jälkeen olisivat hedelmällisempiä...

Mimi, ainakin kuulostaa lupaavalta, että kaikki menee tyhjentymisen kanssa ok. :) Mulla valitettavasti huonoja kokemuksia lääkkeellisestä tyhjennyksestä ja jos joskus vielä joudun valintatilanteeseen, niin ehkä valitsen suoraan imulla tehtävän tyhjennyksen, jos se on mahdollista... Toivottavasti ei ikinä enää tarvitse valita näistä hoitomuodoista yhtäkään.

PepeXXL: mikä kp sulla on nyt? Kehtaisinko soittaa polille jotta voisko ne vaihtaa sen clomin noihin letroihin ku clomit niin kalliita eikä ne määrännyt mulle ees seuranta ultrassa niihin

Mimmu: ystävien rikkaus on se että niille saa puhua ja ne kuuntelee. Ei niitten välttämättä tarvitse vastata mitään jos ei ole oikeaa vastausta tai pelottaa että loukkaa vastatessaan. Ikävää että sun ystävät ovat kokeneet omat asiansa tärkeämmäksi kuin omasi eivätkä osanneet tukea sua pelossasi.

Soitettu naisten polille ja kysyi hoitaja miks pitäis vaihtaa clomit letroihin kun ovat saman tyyppiset lääkkeet... no minä että haluan sen seurannan jos clomit käytössä ja letrot ovat halvemmat. Eikö tuo ole tarpeeksi hyvä perustelu tuolle? No käydään hakee mikäli mulla tuolla on nyt sitten rahaa... soitan vielä neuvolaan mikäli saisin sinne sitten seuranta ultra ajan

Lucky; Söin kans kp 3-7 ja kp 10 seuranta.Kaksi follia oli joista toinen kuulemma ehdi mukaan.
Saitko vaihdettua?

Mimi, ota ihmeessä kaikki mahdollinen, mitä voit. Tuossa tilanteessa se henkinen kipu on jo ihan riittävä, ei tarvitse enää fyysisistä kärsiä. Paljon voimia! Ei ole herkkua tuo kokemus..

kiitos tsempistä kaikki, seurannassa käyty ja syke hyvä. sit ku menin lääkäriä kattoo ni mun lääkäri ei ollukaa vuorossa joten näin vanhan tiimin jäsenen jolle ennenki huutan ja meinaspa käydä taas sama. kysyin käynnistyksestä ni oli et laittele injektioi loppuu asti ku synnytyshä kestää 12-13h minä sanoin että joo ja toi lääke pitää lopettaa 24h ennen!!! en tiä miten se muka on gyne, yhtä tyhmä ku ennenki, maanantaina taas seurantaan ja sit pitää ettiä mun lääkäri josko ois paikalla ni sais sit juteltua paremmin koska tää eilinen lääkäri lupas käynnistyksen heti ku alkaa tapahtuu muutosta just että saa sen 24h ilman injektiota täyttymään.

Lucky mulla tänään kp10. Mulla letroja kotona vielä 95kpl :D niin outoa tää hintaero!

Starling itse en osaa vastata, mutta saattaahan se olla ihan vaan sattumaakin!

Itse oon varmaan nuorin tässä ryhmässä :D mutta en pystynyt samaan kuin äitini en tullut raskaaksi 19v koska ens viikolla synttärit. Josko sitten 20v olis se mun vuoro<3

Luckylle letrojen syönnin aikatauluista... Syön kp 2-6, paitsi nyt en tässä kierrossa ollenkaan kun unohdin. :) kp 8-12 ollu folliultrat ja oon ovuloinut joskus kp 14 tienoilla.

Edit: oliks se ees lucky joka kyseli?! Kumminkin :)

Ja nyt tosiaan kp 7 yk 19. Tänään pyysin yksityiseltä lapsettomuusklinikalta lähetteen julkiselle, kun seuraavat jutut ois sit inssi ja ivf. Menee varmaan pitkälle ens vuoden puolelle kun saadaan eka kerta sinne lääkärin pakeille, aikaa hengähtää.

Heippa tytöt! Täällä istun bussissa. Matkalla kotiin np-ultrasta. Pieni ihana iloinen järkytys.
ImageUploadedByVau Foorumi1417085815.045768.jpg

Nimittäin jos foorumivuoto oli tarttuvaa niin on näköjään kaksosetkin! Meillä taitaa olla kesäkuisista jo 7-8 äitiä kaksosia odottamassa. Ei tässä voi muuta kuin Ihmetellä ja olla iloinen. He ovat epäidenttiset. Mul oli raskauden alusta lähtien todella jännä fiilis. Tätä se näköjään enteili. ;) alhamdullilaah
Toivon teille jokaiselle onnistunutta ja pian alkavaa raskautta! Kyllä tää ilo on jokaisen naisen oikeus! Isot halit tytöt!!!!!

Takaisin