Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sabetti, mulla helpottui se unettomuus ihan itsestään. Oisko sitä kestänyt 4-5 viikkoa keskenmenosta. Suunnilleen saman ajan kuin mitä vuotokin kesti. Kai se jotenkin helpotti sitten, kun vuodon loputtua pääsi jotenkin asiassa eteenpäin.

Elaffy, ihanat pienet siellä melskaa! Tuo jotenkin toivoa aina omaankin tilanteeseen, kun jollain toisella keskenmenon kokeneella seuraava raskaus etenee ongelmitta. Uskaltaa hippusen verran toivoa samaa omallekin kohdalle jonain päivänä.

Ihania elaffy <3

Joku siellä kyseli mua :) tänne ei mitään mullistavaa, tänään olin ekaa päivää töissä tyhjennyksen jälkeen. Hiukan seilasi ajatukset laidasta laitaan, mutta muuten hyvin meni.

Maha ollut kipeä ja vuotoa tulee aika runsaasti, mutta positiivisin mielin ootan seuraavia menkkoja ja sitä että saan aloittaa taas clomit! :)

Onnea kaikille raskautuneille, toivottavasti pysyy pikkuiset matkassa.

Ihanaa elaffy <3

Huh, täällä kolmen tunnin nettipimento ohi :o kuinka voikin vaikuttaa tänne jos jossakin Lohjalla on kuitukaapeli rikki -.-

Hmm, ihan niinkuin ovis olis tuloillaan :o tai mitään muutakaan en keksi, mistä tuo kipu johtuis. Taas vaihteeks oikealla puolen, kun pari kiertoo ollu vasemmalla. Ja koopeet vasta 12, odotettavissa siis kuitenkin vasta viikon päästä jos edellisten kiertojen mukaan laskee..

Silv, samaa olen täällä kironnut siitä asti kun töistä tuli kun piti hoitaa muutama asia niin eikös netti poikki! Hitto vie miten riippuvainen sitä onkaan netistä nykyään :grin mutta onneks huolemme ovat ohi!

Elaffy, ihania kuvia! :Heartred kiva kun toit raikkaan tuulahduksen tänne. Niinkun sanoit, täällä on liikaa ollut huonoja uutisia viime aikoina joten ihana kuulla välillä hyviäkin uutisia! :) kauheasti tsemppiä että kaikki sujuu hyvin! :love2

Elaffy ihana kun jaat kuvia pienistä meidänkin ihasteltavaksi! Kaikki positiiviset uutiset nyt piristämään meitä :) onnea! ♡

Elaffylta ihania kuvia, onnea! Piristystä tähänkin harmaan ankeaan päivään.

On. Eritevaroitus. Ensimmäinen kierto heti km:n jälkeen jäi jopa 30 päivään, koska menkat tuli ja meni myös. Odottelin suuria kipuja ja kovaa vuotoa, mutta vain ensimmäisenä päivänä piti turvautua buranaan ja panadoliin, muuten kivut oli ihan siedettävissä rajoissa. Ensimmäisenä päivänä vuodin selvästi jotakin vanhaa verta ja limakalvoa, mutta muuten vuoto oli todella veristä ja yhtenä aamuna verta tuli pönttöön ihan lorisemalla o_O Erikoista. Vuotoa ei kuitenkaan alku- ja lopputuhrutteluineen kestänyt onneksi 7 päivää kauempaa ja nyt on taas huomattavissa hyyyvin runsasta valkovuotoa. Vielä toiveet ja yritykset korkealle yhden kerran tänä vuonna!

Takaisin