• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mimi, Voimia ja virtuaali :hug013 Olen todella pahoillani
Nyt on tullu ihan liian monelle surullistakin surullisempia uutisia:sad001

Gatusa,sinä juuri ansaitsisit levon,on rankkaa fyysisesti kasvattaa vauvaa.Pitäis pystyä keräämään voimia synnytykseenkin. :Heartpink

Voi mimi, oon niin pahoillani <3 kylläpä täällä nyt koetellaan :(

Gatusalle jaksamista niiden ukkeleiden kanssa, saisivat hoivata sua eikä kinata keskenään <3

Mimi voi eiiiii!nyt sinne sulle isot rutistushalit. Oon tosi pahoillani. Toivon sinulle ja miehellesi voimaa.
Pahoittelut myös muille tädin kohdanneille sekä epämääräisille tuhruille. <3
Gatusalle jännät paikat. Tsemppiä sulle sinne. Kaikki menee loistavasti iA ;)

Mimi <3

Veikkaan että 2015-ketju on minun osoitteeni pian. Kp 17, dpo 1-3, nyt ovistikku negatiivinen. Muuttuuko se vasta kiinnittymisen jälkeen positiiviseksi jos raskautuu, vai jääkö se oviksesta samantien positiiviseksi? Voihan tikku sentään. En jaksa tätä odotusta! Jos nyt kymmenen päivää edes malttais ennenkun alkaa heilua niiden raskaustestiliuskojen kanssa jo.

Naistenpolille menee ajat vasta loppuviikolle.. Kiva odottaa sinne asti, jotenki tän tahtois heti vaan alta pois :(
Pääsen aiemmin jos tulee peruutusaika..

Mini: Voimia! Millä viikoilla olet. Monille on käynyt niin, että on aikaisilla viikoilla käyneet varhaisultrassa ja syke onkin vielä löytynyt myöhemmin.

Voi Mimi <3 Jos lohduttaa niin mulla taitaa tää kolmas kerta onnistua. Tosin vielä ei voi innostua mutta tänään rv 10+2 ja oon dopplerilla saanut sydänäänet kuuluviin.

ON: Taitaa pahoinvointi ja väsymys helpottaa vihdoin. Ainakin on ollut viikonlopun ajan paljon energisempi olo. Vielä tosin pitää kärvistellä 2viikkoa nt-ultraan mut onneks tuo doppleri pelastaa kun taas aamulla kuului selkeä jumpsutus :)

mimi jaksamista toi on kyllä niin väärin... inshaAllah ois väärä hälytys kuitenki ja sit ku pääset naikkarille ni oiski hyviä uutisia.

diku ja jellis kiitos tsempistä. tultii ukon kans just kotii ku käytii postissa, hakees ne rahat ja samalla mentii kauppaan ostaan vaipat, siteet, juotavat yms tarvittavaa, nyt siis puuttuu vaan vauva eli hän voi tulla millon haluaa nyt mun puolesta inshaAllah.

harmony kiitti tsempistä.

huoh kiva polttelu reisissä ollu nyt ja suppareita sekä polttelua alavatsalla... josko toi mopon kyydis istuminen avittas vähä :)

O onnekas: ovistikut haalistuu normaalisti oviksen jälkeen.herkempi raskaustesti näyttää aikaisemmin raskauden kuin epäherkempi ovistesti. Toki jos on herkkä ovistesti niin näyttää ajoissa jotakin viivaa..vahva sen pitää olla.Madh laittoi ovistestistä kuvaa kun oli plussannut ja joku muukin teki näin.

Noista ovistesteistä.. Itsellä nyt dpo12 ja keskiviikkona pitäis näiltä näkymin tulla täti mikäli ei oo tärpännyt. Kokeilin eilen huvikseni ovistikkua ja siihen piirtyi toinen viiva, joskaan ei niin vahva kun kontrolli. Tätä vähän ihmettelin myös koska aiemmin kun testasin niin tikkuun ei tullut toista viivaa ollenkaan (oleellisesti koska ovis oli jo mennyt). Saas nähdä mitä se meinaa vai meinasko mitään.

mimi :Heartred mitkään sanat ei pysty kertomaan kuinka pahoillani olen sun puolesta. Toi on niin hirveä tilanne! Itse kaksi kertaa kokenut ultrassa ettei sykettä löydy. Sitä ei voi vaan uskoa. Yritähän jaksaa :Heartpink

Mimi, voi ei... :sad010Voimia tosi paljon ja toipumisia :Heartbigred

Mä tein semmosen oirepiinalista- pinon.. itteeni kiinnostaa et miten olot tulevissa kierroissa menee ja tervetuloa muutkin jotka ei koe tommosta liian painostavaks! Mulla se helpottaa, ei tuu koko ajan mietittyä "oloja"niin paljon kun ne laittaa ylös, mutta jollain voi olla tietty toisinpäinkin.. Tarkoitus ei siis oo mitenkää keskustella siellä vaan se on semmonen viesti/kierto tyyppinen, mistä voi katella ite omiaan ja muiden.

http://forum.vau.fi/threads/kuumeilijoiden-piinapäivät-ja-tulokset.1582178/

Ovis tikuista, oon käsittäny et viiva häviää tai laimenee oviksen jälkeen. Loppukierrosta se voi vahvistua, kun LH alkaa lisääntyä kun keltarauhanen rupee surkastumaan tätiä kohden. Tai sitten se voi ruveta vahvistumaan raskauden takia koska hCG saattaa kanssa aiheuttaa sen viivan, mut raskaustestissä näkyy nopeemmin ku ovistestissä.

Kävin folli ultrassa ja aika outoja uutisia. no ensinnäkin siellähän oli opiskelija töllistelemässä myös, mikä kyllä oikeasti vähän hävetti.

ja siis vasemmalla 16mm ja oikealla jo puhjennut :O
nyt siis kp12

Takaisin