• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi Mimi :( Mulle tuli itku sun puolesta :( Miksi tää on meille näin vaikeaa!! Toivottavasti pääset nopeasti tyhjennykseen. Sen vaan sanon, että jos saat valita niin pyydä kaavinta. Mä olen kuullut lääketieteellisistä niin paljon huonoa viime aikoina ja kaavinta on tunnissa ohi ja kropan toipuminen voi alkaa. Iso halaus täältä!

:D diku ei sanonu mitään toisesta. ja Limakalvo oli ok. en kuullut lukemaa kun se puhui sille opiskelijalle ja mä puristin vaan silmät kiinni ja ootin et se on ohi :D mulla on annos kp5-9, 1tb/pv.
Viime kuussa noi follit oli vain 13mm. nyt siis menossa kp12 :)

Mimi.Eikä.... :( Pahoittelut ja paljon voimia.. HALI.....

Aivan liikaa nyt tullut näitä surullisia uutisia...Toivottavasti kelkka nyt kääntyis myötä tuuleenn..

Mimmu, pitääkö sen kaavinnan jälkeen jäädä sairaalaan? Mua huolettaa toi esikoinen että mihin saan sen hoitoon. En tiiä saako mies töistä tän takia vapaata :(
Olis ny sitten edes vuotanu itellänsä pois, ärsyttää tälläseen pyöritykseen vielä ryhtyä..

Pitää varmaan pyytää jo jotain tutkimuksia, mulla ei pää kestäis kolmatta keskenmenoa..

Joku kyseli viikkoja, 8+5 olis pitäny olla, mutta ei ollu kasvanu siitä ar-ultrasta juurikaan yhtään joka oli rv 6+1 ja sillon jo olis pitäny olla viikkoja 7+6 :(

Niin ja kiitos teille kaikille <3 onneks tänne saa edes purkaa harmitustaan. Tuntuu ettei toi mies vieläkään oikein tajua miten kova paikka tää on mulle..

Mä olisin päässyt sen jälkeen kyllä nopeastikin kotiin mutta, kun se tehtiin vasta illalla niin eivät enään kotiuttaneet. Se tehdään nukutuksessa mutta aika nopeasti sitä on jaloillaan.

Voi itku näitä uutisia, miten tää on tämmöistä? Mäkin niin ajattelin ettei se nyt VOI enään toista kertaa osua kohdalle :(

Mutta kaavintaahan yritetään viimeiseen asti välttää kun siinä on kuitenkin se riski että vahingossa vahingoitetaan kohtua jolloin muodostuu arpikudosta jne. Näin ainakin itselle sanottiin.

Mimi, anna itsellesi aikaa toipua. Ja muista puhua asiasta, älä pidä sisällä. Meille ainakin jos et muille, ollaan täällä sun tukena. Uutta raskautta vain kehiin kun siltä tuntuu :Heartred

Kyllä sitä itsekin miettii uskaltaako edes neljättä kertaa yrittää mutta oon valmis ottamaan sen riskin :) toivottavasti vielä joskus onnistun tuomaan oman pikkuisen maailmaan :Heartpink

Tiiättekö, mä oon miettiny ja siitä on tainnu olla aiemminki puhetta että olisko se sektio sittenki voinu saada jotain tuhoa aikaseks? :/

Huomenna klo 10 on uä. Lääkäri oli ehdottanu että menisin ultraan vasta 1-2viikon päästä, mutta eihän tuolla oikeesti voi olla kaikki hyvin jos menkoista laskettuna pitäs olla 10+, ar-uän mukaan 8+5 ja nyt näytti 6+..

Anskunen, mietin kanssa että uskaltaako sitä yrittää kolmatta kertaa vai jääkö meidän perhe yksilapsiseksi.
Mä oon aina haaveillu kahdesta ja mies kolmesta.. Saapi nähdä miten meidän käy.
Jotain tutkimuksia meinaan huomenna pyytää tai jos sais lähetteen verikokeisiin ym.

Kyllä mulla se toisen lapsen halu on niin iso, että kyllä me vielä jatketaan yritystä. Mulle lapset on niin tärkeä asia. Mutta, mun ajatuksissa se plussa ei ole enään mikään positiivinen välietappi vaan oikeastaan vaan toteamus, että raskaus voisi olla mahdollista. Ei siis enään mikään onnittelun aihe tai semmoinen iso, erityisen upea asia minä sitä olen tähän saakka pitänyt. Mä vähän luulen, että jos vielä onnistuttaisiin niin en nauti tai ole mitenkään onnellinen koko raskauden aikana. Mihinkään ei voi enään luottaa.

Ne kaavinnan riskit on todella pienet mutta toki olemassa. Mä vaan olen nyt viimeisten parin kk:n aikana kuullut ihan tosi monta juttua kuinka lääke tyhjennys ei ole toiminut kunnolla ja toipuminen kestää tosi pitkään. Mulla on esim vuoto jo lähes loppu vaikka leikkauksesta on pari vuorokautta.

Mutta täytyy sanoa, että oli aika karua täyttää niitä lappuja siellä sairaalassa. Raskauksien määrä 3, synnytykset 1 :(

Ja sanokaa jos teitä häiritsee, että pohdin näitä juttuja täällä liikaa.

Lume, mua vähän jäi ihmetyttämään, että mulla on lääkärin kontrolliaika vasta kp19, luulis että ovis olisi silloin jo mennyt ohi??? Mietin vaan kun sulla on kp12 tänään... Outoa...

Mä jo kauhulla odotan mitä sieltä perjantain kontrollista tulee. Mulle on jo selvä mitä koepalatulokset sanoo mutta mitenhän tuon hcg:n kanssa on.

Jotain hyvää sentään. Voi vetää tarpeeksi lääkettä jysäriin. Tullut taas vollotettua tarpeeksi.

On niin totta että nyt on tullut paljon huonoja uutisia :sad001 Muistakaahan silti pitää häntä korkealle :Heartbigred Ootte kaikki ihania !! Mahtavia naisia !!

Mulla edelleen pc haamuilee:oops: nyt alkaa jo uskoa että niihin tulee nykyään viivanpaikka. Vaikka mukamas nään siinä väriäkin:rolleyes: tyhmää !!

Ootte te niin <3
Mä oon kans kuullu ettei se lääkkeellinen meinaa auttaa vaan joutuu kuitenkin kaavintaan :( saa ny nähdä mitä huomenna päätetään.
Toisaalta ne pillerit tekee vähemmän vahinkoa, mutta sit taas auttaako ne.
Saapi nähä millaseks kierrotki venyy. Viimeks venähti vissii 38.

Jep, täällä kans raskauksia 3, synnytyksiä 1.
Harmittaa. Olisin halunnu lapset n. 2v ikäerolla, mutta taitaa venähtää lähemmäs kolmea vuotta kun esikoinen on syntyny huhtikuulla..
Ei menny niinku strömsössä! >.<

Mimi täällä raskauksia 2 ja synnytyksiä 1. Kohdunulkopuolinenraskaus hoidettiin lääke tyhjennyksellä ja olin kyllä todella tyytyväinen. Kierto palautu kuukaudessa ja kipuja ei ollut kauheasti. Vuoto kesti yhteensä 7 päivää... Vanhimus tänään 1v9kk ja toiveissa oli 3 ja mielellään parin vuoden eroilla. No... Ei todellakaan menny ku strömsössä! :mad:

Takaisin