Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No mun seuraavassa neuvolakortissa tulee olemaan raskaudet 4 ja synnytyksiä 0, mietin kans yks päivä ja ajattelin ihan ääneen, että kivat tilastot pistän tauluun. Jotenkin sitä ajattelee että kuinkakohan monta keskenmenoa joutuu vielä kokemaan ennenkun saa vauvan. Jollain sairaalla tavalla haluan testata :grin (pyydän anteeksi tätä mustaa huumoria, mutta joskus se on ainoa mikä auttaa tässä asiassa eteenpäin...)

Tää on ihan oikeesti niin ihanaa kun täällä on paljon kohtalontovereita, jotka ovat kokeneet saman kuoppaisen tien. Toiset ovat päässeet onnellisesti tasaiselle tielle, osa loppuun, mutta sitten on vielä meitä joiden tie aina katkeaa tai on tehty maailman vaikeimmaksi kulkea. Oon niin onnellinen siitä että rekkasin itseni tänne, teistä on niin suuri apu :Heartred
Täällä saa jakaa omia kokemuksiaan ja kuunnella toisten kohtaloita.

Kiitos että olette täällä tukena ja olette niin ihania, erilaisia persoonia kaikki :Heartred:Heartbigred:Heartred

Kiitos myös mun puolesta! Vaikka mä olen pystynyt paljon puhumaan miehen kanssa niin kyllä tää foorumi ja te ootte tosi tärkeitä!

Mä vähän pelkään, että hcg on lähtenyt uudelleen nousuun. Eilen ja tänään illasta ollut aikamoinen turvotus ja nyt tosiaan kamala jysäri :( Mä ensin ajattelin, että kun tänään oon ollut ensimmäistä kertaa väsynyt, että johtuu laskusta mutta nyt kyllä vähän epäilyttää. Mähän oon tässä vetänyt "synnytyksen'" jälkeisillä hormoneilla lähes nukkumatta viimeiset päivät.

..voihan maanantai.. ja voihan kaikki ikävät uutiset :( Voimia teille naiset, ketä elämä ei ole viime aikoina kohdellu kauheen reilusti :crybaby2..jotenkaan en aiemmin ole osannut edes ajatella, että kuinka moni alkunsa saanut raskaus todella päättyy siihen pahimpaan...niin julmaa..

..omaa napaa..Tuntuu kyllä kurjalta tähän väliin oman navan kaivelu, en halua olla itsekäs, anteeksi...mutta omasta kierrostani en ole ihan täysin jyvällä, mutta tosiaan olen "haamuillut" tässä aikaisilla kp:llä taas..ja nyt ehkä kp11..?
..laitan tähän tämän aamuisen kuvan..ja sanottehan ihan suoraan näkyy tai ei, omiin silmiini en enää luota..

MagnifierGlass-2014-11-24 08_24_29Z.jpg

Gatusa: ukkos sais purkaa pahan olonsa niihin hyttysiin.

Mimi: eikä!!!! ♡ voima halit!
Olisko niillä mitään hoitoo siihen että vauva pysyisi kyydissä loppuun asti?

Lume: onnea yritykseen :)

Onko täällä ketään kellä genitaali alueen herpes?
Nyt oon itselleni tehnyt diagnoosin. Sillon ku esikoista odotin ni puhkes se karmea tauti jota ei kukaan lääkäri varmaksi tiennyt mistä johtuu ku alapää haavoilla ja peräaukko myös. Mikään lääke ei auta. Sain myös herpes lääkkeen mutta sekään ei toiminut. Kuumetta ja puudute voidetta. Mikään ei siihe tuskaan auttanut. No sen jälkeen on aika ajoittain tullut lievempänä mutta ei oo kivaa ollenkaan. Mitään lääkettä en oo hakenut koska itsestään parantunut ku tarpeeks pesee ja bepanthenilla voitelee. Yleensä menkkojen aikaan tulee ja oon luullu että johtuu siteistä joille allerginen. Varmaan niinkin. Mutta nyt eilen sattu kävellessä yläpakaraan johon ei enää tänään koskenut. Vaan kipu muuttunut ihon kivuksi takareiteen ,alkaa uloimman häpyhuulen päältä. Sattuu jos housun lahje osuu tai ylipäätänsä kosketus. Samalla eilen illalla huomasin kutinaa peräaukolla ja tänään kutiseva punainen kohta (en ole raapinut). Nyt on kipeä puol peräaukkoa ja vasemman puoleinen häpyhuuli. Paripäivää sitten huomasin huulessa (kuumotusta) ja laitoin siihen zoviraxia. Ei puhjennut kun ei tullut rakkulaa. Nyt laitoin zoviraxia siihen kutiavaan kipeään kohtaan ja häpyhuuleen. Saas nähdä paraneeko. Sori tää ikävä vuodatus. Tää on yleinen vaiva josta puhutaan aivan liian vähän kun siitä kokee häpeää niin moni. Mutta toivoisin että olisi muitakin kaltaisiani jakamassa kokemuksia. .. helpottuisi oma olo. Lisäksi ollut tänään vähän kurkku kipeä ja muutenki kipeä olo. Huomaa että kroppa stressaantuu unen puutteesta! EN HALUA TULLA FLUNSSAAN! Mietin vaan että herpes oireet alkoi jo nyt eikä menkkojen aikaan ni alkaa taas toiveet nousta. Alavatsa kipua ollut myös... en kuitenkaan tilaa testejä vielä. Pissattaa ja sisäinen kylmyys ollut jo monta päivää. Näpit ja varpaat ihan jäässä. Mutta väsymys voi aiheuttaa myös näitä oireita.

...ja tässä vielä toinen..pari päivää aikaisempi..Pahoittelut huonosta kuvanlaadusta, otettu aamuhämärässä pimeässä makkarissa... MagnifierGlass-2014-11-21 15_29_28Z.jpg

Mariska86 niin on sullakin :) ..jos nää meidän haamulaiset tästä kuiteskin lähtis tummumaan..? Mut kun ei oo tuota malttia kauheesti mulle suotu, samperi.. :D

Pikkuminski: ..saas nähdä käykö taas niinkuin monessa aiemmassakin kierrossa..ensin pukkaa haamuja ja sitten täti kuitenkin joka kerta muistaa saapua... Jos taas käy niin, niin sit kyllä käväsen niissä hormoonikokeissa.

mariska: Davidin herkkä testi..huomen testaan kyllä jo jollain muulla.
ei mulla ainaskaan pc koskaan tollasia vaal.pun viivoja ole antanut.. :)

Voi mimi! Toivon vain voimia sinulle ja miehellesi. On epäreilua, että jotkut joutuvat kokemaan tuon kauhun ja surun useita kertoja peräkkäin. Halauksia ja voimia! Olet ajatuksissani.

Tikku: viivan paikka tai haamulainen näkyy. ..
Mariska86: onhan tuo haamu vahvistunut... Ootan nyt pari päivää :D

Takaisin