• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pakko tulla jakaa vielä teidän kans tää mun hyvän olon tunne!!! ♡♡♡♡
Tässä nyt pitkän aikaa kuunnellut turhautuneena ja ahdistuneenakin jo 3 v pojan kiukuttelua. Sama tänä aamuna. Mut sit keksinki 11:30 että mepä lähetään Kuopioon shoppailemaan tai kattelee kiukutteluista huolimatta. Mutta... Herra Jumala kun poika ei kiukutellut yhtään!!! :O Oon vieläki ihan puulla päähän lyöty että miten se on mahdollista! Käytiin ekaks huoltsikalla syömässä lounas, sit Kuopioon ettii joulukoristeita ja enkä todellakaan ollu se joka valitsi vaan tuo ihana pieni poikani! 85e sinne meni mut paskan marjat sillä oo väliä ku meijän eka joulu omassa kodissa!!! Pistettiin haisee ihan kunnolla. Sit kauppakeskukseen jossa poika sa näyttää millainen olis kiva paita vaatekaupassa itselleen. Sit pääsee lelukauppaan kattelee ja jo manasin mielessäni että virhe tulla tänne että nyt viimeistään alkaa kiukutteluista. Mutta ei. Poika sa itselleen valita pienen ja halvan palkintolelun ohjaamastani hyllystä omassa sängyssä nukuttujen öiden vuoksi. Valitsi pikku tiikerin! Vähän se katseli haikeana niitä traktoreita ym. Mut muistuttelin synttäreistä ja joulusta :) hyvin päästiin sieltä pois. Sit kysyin kaikkee että käydäänkö isille lahja hakee pelikaupasta ja niin mentiin. Sit jopa pääsin omiin vaatekauppoihinkin tutkiskelemaan ja valitin pojalle ettei äiti löydä itselleen ees pikkuhousuja täältä. Se istu kärreissä ja nauroi. Sit syötiin jätskiä ja käytiin leikkimässä. Pääs vielä kaverini luokse leikkimään hänen tyttönsä kansa. Huisin kiva päivä. Mut pojan kans jos lähtee kauppaan ni pitää olla rahaa iso tukku ja positiivista mieltä eikä teilata kaikkee ei sanalla mitä se ehdottaa. OLEN PARANTANUT JA OPPINUT UUTTA LAPSESTANI. nyt vaan enemmän pitää jaksaa ettei joka asia oo ei ei ei mun suusta! Ei sitä itsekkään jaksas jos eläisin yhtä vitun negatiivisen ihmisen kanssa kuin itse olen ollut viimeiset 4 vuotta! Sain itselleni lapsestani kaverin ja siitä pidän kiinni!!! Ristiriitoja tulee varmasti olemaan mutta niistä selvitään!

On kyllä niin hyvä olo taas vaihteeksi ettei tosikaan. Pidän huolta itsestäni ja lapsestani sitä se äitinä olo on. Tänään ei oo ruoan ruokaa tarvinnu tehä ja huomenna odottaisi aamulla työt, kuntosali ja kaupassa käynti sekä ruoan teko tiistaille ja keskiviikolle. Keskiviikko onki sitten taas lapseni päivä! :)

Lume: taisinki jo mainita että meillä ukko ahdistu ihan hirveesti mun vauva kuume jankutuksesta ja ovis jankutuksesta ym. Ettei sen tehnyt Mielikään sillon ku mä halusin. No nyt oon sen lopettanut enkä oo sille maininnut asiasta juuri mitään muuta kuin noista menkoista ilmottanut jos alkanu ruinaamaan menkkojen aikana... ja sanonut että hankalaa jos esim. Pitkään kestänyt jo... mut ei se oo niihinkää mitään muuta sanonu ku et voi harmi. :) vaikeneminen on kai plussaa välillä...

Niin ja minua tähän lisäks... että tänään vähän enemmän valkovuotoa ollut ja muutama hassu kramppi äkillisesti liikkuessa.

Kuullostipa lucky kivalta päivältä :) meilläki tänää miehen kans lähettii extempore ostoksille raision myllyyn ja sain ostaa talvikengät vaiks vähä rahois tiukkaa onki täl hetkel.. tuli kans vaa nii kiva mieli kun hän siel kerto lahjatoiveita ja vaivihkaa kurkattiin pikkuruisia vaatteitakin :)

Lume tsemppiä huomiseen! Kerro sitte miten kävi. Ja ihanaa et saitte miehen kans juteltuu asiat halki :)

On: kp 11/n.28 ja aloin tänää tikuttelee ovista sit kuiteskin... viiva oli vain hieman haaleampi kuin kontrolliviiva! En oo syöny täs kierros clomeja ja terolutil pidetää kierto vaan säännöllisenä ettei veny (ollu max.88 pv). En uskalla viel toivoo ihmeitä mut.. jos se siit vielä vahvistuu ni oon kyllä kuin puulla päähän lyöty.. :p

Lume, hyvä kun saitte miehen kanssa juteltua. Onnea huomiseen!

Laurushkalle onnea!

Muiden testeissä en mitään näe, mutta mä oonkin maailman surkein näkemään mitään muita kuin niitä tasavahvoja tuplaviivoja.

Huomenta ihanat !! Mitä teille kuuluu ? :Heartred

Mä jatkan hätähousu linjalla ja sain tänään digiin julmasti ei raskaana. :sad001
Tänään sit kp 28/28-30.
Aamun ja eilisen on kyllä etonut , mutta se voi olla jotain muuta.

No nyt rauhoitun ja odottelen tätiä :oops:
Sinne röntgeniin en kuitenkaan tänään ainakaan vielä mene :)

Lumelle tsemppiä !:Heartpink

Ja kaikille muille plussatuulia ja mukavaa päivää !!

Gatusa vieläkö siellä jännätään, vai joko ollaan toimissa? :Heartpink

Tosta Kuopion jutusta: Olen nyt vakaasti päättänyt pysyä poissa iltalehtien sivuilta, niistä ei saa muuta kun pahan mielen itselleen. Täytyisi etsiä sellainen uutissivusto, jossa on ainoastaan positiivisia uutisia.

Onnea haamulaisille, toivotaan vahvistuksia!

Pahoittelut tädeistä ja negoista.

ON: kp15/28 ja dpo 1 oviksen olin tuntevinani eilen oikealla puolella. Kävin perjantaina gynellä ottamassa papan. Oli tosi positiivien kokemus ja taidan jatkossakin varata samalle rouvalle ajan. Käytiin läpi mun historia ja oli oikein asiantuntevan oloinen kun kerroin kiertojen pidentymisestä aina jos tyroksiinia alennetaan. Mulla siis normaalisti kierto ollut 28 pv. Kesällä kun lääkitystä alennettiin, kierto venyi 32-35 päivään.

Meidän esikko oli mukana ja mutusti rusinoita rattaissa kun äitiä tutkittiin. Pieni hätä tuli, mutta äkkiä se meni ohi. Jännä miten noi pienet vaistoo kaikki oudot hommat niin herkästi.

huomenta ihanat.

mariska vielä kotona. yö meni hyttysen takia päin mäntyä, suppareita ei juurikaa ollu mut aamuvarhasesta alko siedettävät menkkamaiset kivut alaselässä jotka kesti vähä aikaa ja sit piti taukoa useamman minuutin ja tuli takas eli rytmistä tasasta selkäkipua. saapi nähä meenkö tänää tarkastukseen.

diku enpä oikeestaa ku vessas piti ravata ja sit ku yritti nukkua ni hyttynen tuli korvanjuuree iniseen kokoajan.

on: tässä mietin et mitenköhä tässä onnistus rentoutuun ku ukko ja esikko estää sen niin tehokkaast...mä oisin oikeest niin valmis meneen sairaalaa jo että sais vähä omaa aikaa ja rauhaa ku ei jaksa kokoajan noitten kahen kälätyst, valitust ja kiukuttelua kuunnella ja olla sanomas että ollaanpas nyt kunnolla jne... sais kyl synnytys käynnistyä jo...

Voi hyvä luoja mimi :'( :( niiiiiiiiiiiiin epäreilua! Miksi, miksi; voi miksi???

Voimia ja tsemppiä ♡ *virtuaalihalaus*

Muokattu viimeksi:
Mimi, koita jaksaa <3 otan osaa.

Miten ihmeessä tässä kaikilla nyt käy näin huono tuuri? En ymmärrä :(

mimi mitä :( ♡ eikä :( voimahalit täältä ♡♡

sukki mäkin jätin tossa vähä aikaa sitte Iltalehdet ja Sanomat rauhaan en pysty lukemaan niitä uutisia kun on liikaa pahaa.

mä tuun sit kertomaan minkälainen möllykkä siellä on :D nyt ei kyllä yhtään ole sellainen fiilis että jaksaisi mennä sinne ronklittavaksi :)

Voi ei Mimi :Heartbigred Olen niin pahoillani sun puolesta !!! Iso iso kasa lämpimiä voima haleja, vaikka tiedän ettei nyt mitkään sanat riitä ! Olet ajatuksissani !

Takaisin