Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenta !

Voi Gatusa miltä tuo homma siellä kuullostaa :eek: Mutta toivon kaikkea hyvää synnytykseen ja lähettelen halauksia. Toivottavasti tarkastuksessa kaikki on hyvin !! :Heartred

Mä en ole koskaan uskaltanut ostaa äitiys tai vauvanvaatteita etukäteen , toki onhan mulla nytkin noiden tyttöjen lemppari vaatteita säilössä ja välillä aina hypistelen niitä :)
Mä oon aina ollu niin pikkuinen, että raskaudet on pyöristäneet mua jo heti alusta alkaen ja läheisiltä ei oo voinu kauaa asiaa salata :)

Olen sitkeästi kieltäytynyt ostamasta testiä, ettei tule testattua liian aikaisin, maanantaina on pakko koska sillon olis uusi röntgen aika :oops: Ensin olin ihan varma että tää on SE kierto, mutta se ajatus on nyt jotenkin kadonnut ja ennemmin alkanut tätiä odotella...

Nyt tsemppiä kaikille eri kierron vaiheisiin !! :) Paljon plussaa toivon kaikkiin mahdollisiin testeihin !:Heartbigred

Mara :Heartpink ihana kuva :Heartpink onnittelut pikku prinsessasta :Heartpink
Gatusa; Mikäs on vointi?
Jennyy; pystytkö olemaan sytyttämättä sitä tupakkaa,et poltat ilman sytyttämistä kun tulee tilanne missä polttaisit?
Tosiaan joku jo kirjoittikin meditointi ja hypnoosi..Kyllä sä onnistut :Heartpink
Pepe; onko tullu mitään "oireita"?

Ihana kuva Mara :Heartred

'muurahainen',
sullakin taisi aika pitkäksi venyä kierto? Onnea tädistä ja vielä enemmän onnea tähän kiertoon! :)

Gatusa, mikä on tilanne siellä? Toivottavasti kaikki hyvin, paljon voimia tähän päivään :Heartpink

Jennnyy, tahdonvoimaa ja jaksamista jokaiseen päivään. Askel ja tupakka kerrallaan pääset kyllä siitä eroon! :Heartred

Diku en ainenkaan vielä mitään huomannut.

Mikä dpo ja kp sulla nyt on?

huomenta ihanat...

mara onnea tyttölupauksesta ja hyvistä ru kuulumisista mashaAllah :)

kiivi tsemppiä :)

lucky 1 dinaari ei ol ku vajaa 0,5€. mä eilen ukolle latelin et kaikkeen muuhu kyllä riittää mut sit ei ees mulle sitä vettä voi tuoda valmiiks. no saapi nähä miten nyt sit ukko toimii jatkossa. tänää ois sairaalareissu iltapäivällä inshaAllah. pitää pakata valmiiks tänää ukon reppu ku otan sen mukaan inshaAllah, ukko katto huvittuneena et jaa sitä alettii valmistautuu.

diku vointi on iha hyvä mitä pikku nipistelyä ja selkä kipeä. ei ol yltyn viel kunnon suppareiks mun mittapuun mukaan. oon kyl niin valmis jo synnyttään ku ei saa nukuttua, selkä kipee jne....vaikka mitä. ja levottomuuden sekä väsymyksen seurauksena mulla menee hermot entistä helpommin ukkoon ja meillä onki sit välit kireenä tyylii joka päivä.

on: 36+2 ja ollu jonki verran nipistelyä supparien aikaan, vihlontaa kohdunsuulla, selkä kipeä aamusta, yöllä oli rytmistä kipua alaselässä ja alavatsal, kunnon paine ollu, väsyttää. saapi nähä miten kauan tässä menee vielä alkaa tuntuu epätoivoselta vaikka tiedänki että vielä on vajaa viikko täysiaikasuuteen mut tää olo ja se että hermot kireellä jatkuvast ja ukon kans sen seurauksena toraa ei kyl auta jaksamiseen yhtään. ukko sano et hänest tuntuu et menee ainaki pari viikkoa vielä. mä kauhulla ajattelen jo et meneekö sinne 41+0 kuten esikosta vaikka tää olo kertoo ettei menis kauaa. vois hyppiä tasajalkaa ja huutaa...

Hitto miten paljon taas luettavaa! En enää muista ollenkaan kenelle piti mitäkin kommentoida.

Onnea kuitenkin haamuista tai plussista!

PAhoittelut negoista tai tädeistä.

ON: Kp12 ja töissä. Tekis mieli pupuilla ihan sikana. Täytyy jaksaa iltaan...

Kp 4 ja vuoto lähes kokonaan loppu :eek: Normisti se kestää runsaana ihan vähintään sen 5 päivää ja sitten vielä tiputellen 2-4pv. No, en valita :D Olinkin kyllä NIIN kipee ja vuosin niin sairaasti ne pari ekaa päivää, että ehkä ei vaan enää riitä mitään vuodettavaa. Ei muuta kuin odottelemaan sopivia kiertopäiviä ;)

Jee muurahainen, pääset uuteen kiertoon ja tämä on nyt varmasti se teidän kierto, kun saat aloitettua clomitkin! Puuuuuuuuh, puhkun plussaa sulle!

Jeilei, mulla on pari vauvanvaatetta, jotka olen ostanut vauvakuumeisena jo ennen yritystä. Keskenmenneen raskauden aikana en ostanut vauvalle mitään. Kaupoille piti lähteä nt-ultran jälkeen, mutta siellä tulikin vastaan järkytys ja kotiin lähdettiin Cytotecit kourassa. Välillä mä tuoksuttelen niitä vauvanvaatteita (vaikka eihän ne millekään vauvalle tuoksu, kun ovat kaupan hyllyltä ja vielä pesemättömiäkin) ja puristan niitä rintaa vasten, kun on oikein ikävä omaa pientä.

Vauva-/perheohjelmista oli puhetta... Olen yleensä tykännyt katsoa, mutta nyt tämä viimeisin Toisenlaiset äidit (vai mikä se syksyllä pyöri/pyörii) -sarjan kausi jäi parin ekan jakson jälkeen katsomatta, kun oma raskaus päättyi. Tuntui silloin jotenkin liian pahalta katsoa ohjelmaa. Uusintanahan ne varmaan kohta tulee. Eilinenkin Erilaiset perheet jäi katsomatta, ihan kyllä siitä johtuen, että unohtui.

Jennyy, tsemiä tupakoinnin lopettamiseen! Mitään vahinkoa vauvalle ei varmasti vielä ole aiheutunut, mutta onhan sulla siellä masussa maailman paras syy silti tupakoinnin lopettamiseen!

Varmaan monelle muullekin piti kommentoida, mutta olitte taas kirjoittanut liian monta sivua... :wink

Pepe; Kp on 18 ja dpo 2 tai 3 riippuu miten laskee..Tänään alkaa ne luget. :confused:
Toivottavasti ei tulekkaan sulle mitään oireita ja toivottavasti toimivat tuloksekkaasti :)
Milloin sulla on seuranta ultra?

Jennyy vai kuka se oli jolla tupakkaretkahduksia! Nyt vaan yrität pitää mielessä kaikki ne asiat miten tupakka vaikuttaa raskaana ollessa ja tulevaan lapseen. Tsemppiä hirmuisesti!

Mua niin risoo taas vaikka heti aamusta yritin ottaa positiivisen tsempin päälle ruuhkabussissa. Kp 27 (25-29) menossa ja erinäisiä oireita ollu jo useamman päivän ajan. Just noita kipuja kun tuntuu että joku pistelee jollain neulepuikolla jonnekin kohdun tienoille. Välillä hissusti jomottanut alaselkään js oon ollu ihan varma että Nyt alkaa mutta ei. Mietin jo sen testin tekoa, jos ois heittäytynyt hurjaksi. :D en oo siis enää niitä varhain testejä tekeviä ja viivoja miettiviä, koska on enemmän sääntö kuin poikkeus että täti kurvaa sit heti paikalle. Nyt dpo 12-15, tuntemusten perusteella, tikutellut en oo, ovis kumminkin ultrassa todettu tapahtuneeksi. Eikö se vastaus kumminkin jo näkyis?

Heippa ihanat naiset! Täällä ollaan nyt jonkin aikaa taustalla oltu, mutta päivittäin käyn kirjotukset lukemassa :) On ollut hieman jo ikävä :D

Yk 5 alkanut nyt ja löysin rantein lähetään tähän kiertoon. Pupuiltu on kyllä yllättävän paljon normaalin rytmiin verrattuna :D Ukko kulta sanonu, että oompas seesteinen ja en oo nalkuttanu, niin jospa se vaikuttaa asiaan ;)

Pahoittelut tädin vierailusta, km:sta kaikille tasapuolisesti. Sekä plussanneille tarrasukkia matkaan rutkasti :)

Ihanaa viikonloppua naiset! ♡

Jennyy: mulle tuli nikotiini purkasta ihan järkky syljen eritys ja meinasin tukehtua sylkeen. Ja tuntu ihan ku ois kurkku menossa umpeen. Tuliko sulle tuosta suihkeesta mitään?)
On. Täällä vasen rinta tosi ärsyttävän tuntuinen. Ei silleen koske mutta ihan ku olis jotenki nännin pihan iho kipeä... ja vähän menkka jomottelee välillä... ens viikon aikana pitäis menkkojen alkaa ;)

Diku mulla ei ekassa kierrossa ultraa. Ja maanantai on AKUPUNKTIO :) jeee. Tuun kertoo sit miten meni ja saa nähdä mitä tää kierto tuo tullessaan.

Sannuinen täällä peukut pystyssä sinne <3

Eli plussatuulia teille kaikille <3

Ja gatusa sulle voimia sinne miekkosen kanssa!

Lucky87, pari ekaa päivää se tuntu kurkussa hassulta mutta nyt ei juurikaan enää miltään.
Kyllä mä uskon itekin että pystyn luopumaan tupakasta kokonaan, nyt tuli eilisen jälkeen vaan kamala paniikki että mitä tuli tehtyä ja teinkö jo jotain peruuttamatonta vauvalle. Oon nyt kuitenkin saanut mielenrauhan että vielä en ole vauvaa tuhonnut, mutta nyt en kyllä enää voi polttaa yhtäkään!

Takaisin