PikkuMinski
Sukkela juttelija
Tällä kertaa mennään tod.näk. suunnitellulla sektiolla kunhan ensin saadaan pikkukakkonen edes aluilleen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Plussatuulahdukseen laskin mukaan myös taustailijat! Kuka muuten katsoo vartin päästä alkavaa Erilaiset perheet- ohjelmaa? Mä ajattelin katsoa. Oon katsonut kaikki teiniäidit, eriliset äidit ja olisko vielä ollut toisenlaiset äidit.. no kaikki on katsottu läpi. Sitä vaan on niin kiinnostunut tästä vauva-lapsi-perhe-raskaus aihepiiristä että! 
Ai sä oot Azalea tehny hommat vähän niinku väärin päin, kun raskausaikana laihtunu ja imettäessä lihonu? :D No ei vaan, tottahan sitä niinki voi käydä ja se kova pahoinvointi ja oksentelu sen kai on aiheuttanu. Elimistö on alkanu sitte pitämään tarkasti kiinni ravinnosta imetysaikana. Se kai noissa raskauksissa on, että ikinä ei voi tietää aiempien raskauksienkaan perusteella minkälainen seuraava tulee olemaan. Itse kyllä mielellään olisin seuraavanki raskauden alussa se naureskeleva ja hyväntuulinen höntti mitä olin siinä keskenmenneessä :)