Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jeilei, joo, mä laihduin kummassakin raskaudessa 12kg, tai oikeestaan enemmänkin, kun synnäriltä lähtiessä olin sen 12kg kevyempi kuin ennen raskautta ja kuitenkin loppuaikana painoa vähän tuli lisää :D

Nyt on muuten melkoset krampit ja kivut. Piti ottaa 1G panadolia ja 600mg buranaa, että pystyis olemaan. Niinku uus km ois tulossa, yhtä kipeä pian.

Lihoin sitte ekan imetysaikana ne menetetyt kilot takas (kyllä, niinkin voi käydä :D ), nyt kakkosen imetysaikana ei tullut takas kuin kolme kiloa ja nyt kun imetys on loppu, oon kiristänyt nekin taas pois. Vieläkin ois reippaasti pudotettavaa, josko tästä nyt tulis raskaaks ja lähtis taas se 12kg, niin sit ei enää paljoo oiskaan :D :D Ei vaan, mieluusti ottaisin nyt AIVAN erilaisen raskauden kuin ne kaks aiempaa...

Ai sä oot Azalea tehny hommat vähän niinku väärin päin, kun raskausaikana laihtunu ja imettäessä lihonu? :D No ei vaan, tottahan sitä niinki voi käydä ja se kova pahoinvointi ja oksentelu sen kai on aiheuttanu. Elimistö on alkanu sitte pitämään tarkasti kiinni ravinnosta imetysaikana. Se kai noissa raskauksissa on, että ikinä ei voi tietää aiempien raskauksienkaan perusteella minkälainen seuraava tulee olemaan. Itse kyllä mielellään olisin seuraavanki raskauden alussa se naureskeleva ja hyväntuulinen höntti mitä olin siinä keskenmenneessä :)

Timbelle kaikki sympatia :Heartbigred :sad002

100 ja 1 sivua täyttä tekstiä naiset! Well done :smiley-angelic003
Täällä ei ota selvää oliko ja menikö ovis jo.. testi on samanlainen kuin eilen. Huomenna vielä testaan.. Tänään tuli hyödynnettyä ainakin vielä :santa
Mä aloitin vuoden tauon jälkeen tämän http://www.nimikone.fi/netti.php ai että <3

Ylempi testi tehty kaks tuntia sitten ja alempi n. 24h sitten :) OVULAATIOTESTEJÄ KUVASSA

Liitteet

• 2014-11-20 19.48.08.png
    2014-11-20 19.48.08.png
    257.3 KB · Katsottu: 168
Minskillä ihana vatsa kuvissa :) <3

Ja juu niin minunkin mielestä alempi on tummempi.. mutta kun ylempi on vielä kostea niin huomenna vasta näkee kunnolla ja sitten kun vielä huomenna testaan yhden kerran niin saadaan nähdä onko se viiva vahvistunut vasta huomenna vai mitä ihmettä menikö se jo.

Plussaonnea kaikille + spesiaalisti Timbelle tulevaan kiertoon, sinun äitisi on viisas nainen, hän tietää että seuraava raskaus onkin se onnistunut josta syntyy teille ihana kaunis terve vauva. :happy090 Plussatuulahdukseen laskin mukaan myös taustailijat! Kuka muuten katsoo vartin päästä alkavaa Erilaiset perheet- ohjelmaa? Mä ajattelin katsoa. Oon katsonut kaikki teiniäidit, eriliset äidit ja olisko vielä ollut toisenlaiset äidit.. no kaikki on katsottu läpi. Sitä vaan on niin kiinnostunut tästä vauva-lapsi-perhe-raskaus aihepiiristä että! :love017

kiivilintu, hyvä kun muistutit! Pitääkin katsoa se.

Noista ovulaatiotesteistä tulikin mieleen, että minä en aikonut niitä ostaa enempää, kun viimeiset nyt tässä kierrossa käytin ja jopa onnistuneesti. Kaveri kuitenkin löi 10kpl paketin testejä kouraan, niin saapa nähdä jääkö ne kaapin perälle vai tuleeko käyttöön heti.

Heippa ihanat tytöt!

Kukaan ei varmaan minua muista, harvakseen kirjoittelen (päivittäin käyn kyllä lukemassa ;) )!
Nimimerkkejä muistan niin huonosti, mutta onnittelut kaikille plussanneille (esim. Mimin jännitysnäytelmää olen kovasti seuraillut ja jee freyjan plussa), isot tsempit Gatusalle viimeisiin raskausviikkoihin, ja suuren suuret halaukset keskenmenon (Timbe, ja oliko Silv?) tai tädin kohdanneille! Ja erityisplussapuhurit ihanille tsemppareille, Kiivilinnulle ja Larissalle (ihan varmasti käyt välillä lueskelemassa, vaikka hiljaiseloa vietätkin ;) )

+++++++++++ kaikkien testeihin KIITOS!

Omaa napaa:
Rakenneultrassa tänään käyty! Rv 19+5 menossa ja toinen tyttö olisi tulossa taloon <3 kaikki oli hyvin ja olo helpottunut :)
ImageUploadedByVau Foorumi1416509619.711546.jpg

Ai sä oot Azalea tehny hommat vähän niinku väärin päin, kun raskausaikana laihtunu ja imettäessä lihonu? :D No ei vaan, tottahan sitä niinki voi käydä ja se kova pahoinvointi ja oksentelu sen kai on aiheuttanu. Elimistö on alkanu sitte pitämään tarkasti kiinni ravinnosta imetysaikana. Se kai noissa raskauksissa on, että ikinä ei voi tietää aiempien raskauksienkaan perusteella minkälainen seuraava tulee olemaan. Itse kyllä mielellään olisin seuraavanki raskauden alussa se naureskeleva ja hyväntuulinen höntti mitä olin siinä keskenmenneessä :)

Mulla painoa tuli kyllä sopivan verran raskaudenkin aikana, mutta imetys ei kyllä odotetusti laihduttanutkaan sitten, jos ei nyt lisääkään tuonut. Syy tähän lienee se sanoinkuvaamaton nälkä. Koko ajan. Luultavasti kuuluin myös niihin joilla imetyshormonit tarraa läskeistä kiinni. Mutta se nälkä tuli kyllä ihan puskista, kukaan ei ollut varoittanut, kaikki vaan lässytti raskausaikana että älä huoli siitä painosta kyllä se imetys ne vie sitten ja ethän sä vauvan kanssa ehdi syödäkään jne. Se nälkä oli ihan hallitsematonta. Ja vaikkei ehtinyt kauheesti syödä ensialkuun, niin niinä hetkinä kun ehti söin rekkalasteittain :D Ymmärrän ihan hyvin miten se tapahtuu että imetysaikana tuleekin painoa. En tosin ymmärrä miten se tapahtuu että raskausaikana laihtuu, minulla painonnousua ei rajoittanut edes pahoinvointi, oikeestaan nälkäisenä se pahoinvointi oli pahimmillaan. Sen olen päättänyt että jos raskaaksi tulen niin tällä kertaa minä määrään paljon se paino nousee. En aio antaa mieliteoille valtaa ja jos joudun pahoinvoinnin takia syömään koko ajan niin syön vaikka parsakaalia sitten.

Orm Onnekas, mulla oli ihan sama esikon kanssa!!

Raskaudesta tuli 16kg, joista 10kg putos saman tein. Mutta voi hitto, siinä sitten muutamassa kk tuli ne 10kg takaisin kun tuli mässättyä ja syötyä (pienen iltapullon sai vauva, muuten täysimetin). Ehkäpä sitä tuudittautui ajatukseen, että "voi syödä mitä vaan kun imettää"... NOT WORKING FOR ME :D
-10kg lähti viime kevään/kesän aikana ja kas kummaa taas ois sattuneesta syystä painonnousua edessä... Nyt yritän olla toistamatta samoja virheitä :D

Takaisin