Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pikkuminski me mentiin yksityiselle. En jaksanut odottaa/jonottaa enää yhtään lisää. Katotaan sitten jatkossa jos tarvii pyytää lähete kunnalliselle. Toisekseen klinikka ihan mun työpaikan vieressä niin eipä tule siitäkään ongelmaa. :grin

Siis mitä, mulle lääkäri ei sanonu mitään ettei sais syödä. :eek: vai onko eri juttu eri vaiheessa kiertoa. Sano vaan että tärkeetä että menen sinne verikokeeseen klo 10. Eikä aikaa tarvii kuulemma edes varata.

Hormoniverikokeet ei ole sellaisia missä tarvitsee olla syömättä, oli aitten missä välissä kiertoa tahansa. Mutta esim kun joku puhui sokeriverikokeesta ym, niin ne on paastoverikokeita. Ja jotkut verikokeet on sellaisia mitkä tulisi ottaa ennen klo 10 :)

Meillä alkoi lapsettomuushoidot yksityisen kautta julkiselle puolelle.. Tai yksityisellä ramppasin alvariinsa kuukautishäiriöiden ja lapsettomuuden huolen takia, ja laittoivat sieltä lähetteen siemennesteanalyysiin ja julkiselle puolelle..

Mulla kilppari kokeet ja laaja verenkuva nyt ainaki ja piti olla syömättä ja juomatta 12h ja pitää ottaa ennen klo.11

Timbe tsemppiä ultraan ♡ toivottavasti kaikki on niinkuin pitääkin ♡

Mutta netistähän kaiken voi googlettaa noista verikokeista jos ei viitsi labraan soittaa :)

Tsemppiä Timbe ultraan!

Ja kiivilintu, oot ihana :) Jos ei noilla puhalluksilla plussia ala paukkumaan, niin jo on kumma :D

Timbelle tsemppiä huomiseen <3 tiedät että täällä on tukijoukot ympäri suomen hengessä mukana!

Mulla tää nyt kävi vähän vahingossa ja äkkiä kun aamulla siskon houkuttelemana katoin yksityiselle gyneaikoja tän tuhruilun selvittämiseksi ja pääsin heti parin tunnin viiveellä ja kun kerroin asiani niin tutkittuaan laittoi lähetteen verikokeeseen. Että tuli niinku päätös lääkäriltä enkä kyllä vastustellut vaikka miehen kanssa puhuttiin maaliskuusta :) mulla glukoosi, T4V, tyreotropiini ja progesteroni nyt kp20-23 ja sitte kp3-5 käyn vielä follikkeleita stimuloivan hormonin mittauksessa. Eli joulukuun alussa katsotaan mitä kokeet kertoo ja miten jatketaan :)

Voi vitsit kun ootte ihania <3
Aina jaksatte tsemppaa muita!
Ihanaa et monta ihanaa naista sieltä taustailemasta on nyt tullu päivittämään omat kuulumisensa. Vielä pari vois kertoo kuulumisensa. :D
Mulla jo vähän oli ikävä :)
Kaikille meille pelkkää +++++++!
Hyvää yötä :)

Meilläki piti jellis mennä vasta maaliskuussa, mut tänä aamuna tuli mitta täyteen ja soitin... No aamulla verikokeisiin ja ens viikolla tod.näk. lääkäri :) Näillä nyt mennään ja toivottavasti ens kierrossa pääsen niihin muihin kokeisiin ja saatais se ultraki tehtyä... nii ja simppatutkimus tietty kans... sit vois alottaa vuoden 2015 ihan uusilla fiiliksillä ♡

Timbelle tsemppiä ultraan! :Heartpink

Oot kiivilintu niin ihana! Aina jaksat muita niin tsempata. Ihania erivärisiä plussia tuossa sun viestissä tulossa sulle ja meille muille! :wink

Pisamalle, Jellikselle ja PikkuMinskille onnea tutkimuksiin. Toivottavasti pian löytyy apuja, joilla raskaus alkaa!

Sabetti, ihanaa kuulla sinusta! Ja ihana kuulla, että voit paremmin, vaikka varmaan mielialat vielä voivatkin mennä vuoristorataa, kun hormonit laskevat. Edelleen olen niin pahoillani, että sinäkin jouduit kokemaan keskenmenon. :sad001

Kaikille tasapuolisesti toivon sitä maailman parasta joululahjaa raskaustestiin! :smiley-bounce016

Alotetaan ainaki samallalailla extempore nää tutkimukset jellis ♡ sulle joululahjaksi toivon iiiiiiiiiiison plussan ja Iiiiiiiiiihanat tuplaviivat ♡

Kiitoksia ihanat. Nimenomaan ihania olette joka iikka <3 teidän ansiosta jaksan pysyäkin positiivisena. Niin paljon tukea olen täältä saanut :) Timbelle antoisaa ultraa. Kyllä se hyvin menee ;) <3 Gatusalle i wish all the best <3

Oma napa vielä nopeasti: tämän illan testi mistä aiemmin kirjoitin. Iski jo pieni kauhu että kun ei tänään harrastettu mitään niin apua jos olisi sittenkin kannattanut! Eilen ja edellispäivänä ainakin ja huomenna olisi kyllä tarkoitus pariin otteeseen ;)

Liitteet

• 2014-11-19 22.26.51.png
    2014-11-19 22.26.51.png
    136.6 KB · Katsottu: 158
Takaisin