PikkuMinski en tiedä olisko pitänyt painaa sympatiaa vai voittaja vai tykkää vai mitä, päädyin tuohon sydämeen kun sillä haluan viestittää sinulle että ihanaa kun saatte apua, ei ole kysymys epäonnesta vaan periaatteessa onnesta, mutta ymmärrän toki että sulla nyt on tommoset fiilikset

Aivan varmasti asiat lähtee nyt rullaamaan :)
Sabetti
Jellis
Larissalle ja muille jotka ovat taustalla tai tauolla
Olin aikeissa kirjoittaa 10 nicknamea tähän mutta päätin että jos jätän vahingossa jonkun pois niin aiheutan pahaa mieltä, siispä.. tiedät että tarkoitan JUURI SINUA kun luet tätä: PLUSSAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!! Kyllä, juuri sinulle 

ja jos et vielä tiennyt niin olen tavallisesti laittanut tämmöisiä plussapläjäyksiä tulemaan ja hyvin on tuottanut tulosta, uskokaa tai älkää
+++++++++++++++++++++++++ja kahta viivaa
( I I ) ( I I ) ( I I ) ( I I )( I I ) ( I I ) ( I I ) ( I I )( I I ) ( I I ) ( I I ) ( I I ) ( I I ) ( I I ) ( I I ) Raskaana 1-2 Raskaana 2-3 Raskaana 3+ Gravid Gravid Pregnant Pregnant Raskaana Raskaana!
titem samaa mieltä marraskuusta, ai että on ankeata aikaa

plussaonnea sinnekin ja toivottavasti voidaan kaikki ei-plussanneet kertoa ilouutisia jouluna plussatestin voimin
Kiitos kaikille huumorintajusta, hahahaha itteenikin rupes naurattaa

Täällä testattu yhdessä miehen kanssa aika mukavat 2 viivaa mutta näyttäisi ettei H-hetki ole vielä tänään kuitenkaan. Eipä tänään puuhasteltu kun mies sanoi että pelataan varman päälle ja pidetään nyt välipäivä

Ovis on huomenna tai ylihuomenna, oon aika varma

Oli muuten hauskaa kun ovulaatiotesti sekosi

ensin se näytti tavikselle control viivan piirtyessä puikkoon melkein heti kastamisen jälkeen mutta sitten vasemmalta oikealle liikkui punainen värituhru ja kun se meni controlli viivan ohi, maalasi se controlliviivan tummemaksi ja sitten haihtui pois.. niin outoa! Emmä osaa selittää mutta näytti aika

miehelle heitin että taisi olla niin vahvaa pissaa että ovulaatio on ihan käsillä. Todellisuudessa oon tänään käynyt peräti 10 kertaa pissalla joten ei kovin vahvaa ole mutta näköjään toimi.
Oon siis niin rättiväsynyt ja poikki kuin polttopuu.. Saispa kaks päivää vapaata vaikka tykkäänkin olla tuolla harjoittelussa, silti..

Turvottaa, pier*ttää, mahaa pistelee ja alavatsa muljahtelee. Rinnoissa ei mitään eikä muutenkaan mitään muuta.