Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ruiskukeskusteluun että kerran katsoin jonku dokumentin missä oli mies joka auttoi naisia/pariskuntia lapsen saamisessa, sillä oli varmaan jotain superspermaa koska suurinosa taisi raskautua heti, se homma tosiaan tehtiin hänen kotonaan, hän iski tavarat purkkiin ja pariskunta imi ruiskuun ne purkista ja naiseen sitten ruiskulla, muistan että homman piti tapahtua nopeesti, että tavara pysyy notkeana ja kulkeutuu oikeaan paikkaan :grin plop plop plop, se olikin aika monen muksun isä se!

Hei tytsyt! Minä olen täällä vähän enemmän taustaillut, kun piti ottaa takapakkia foorumiltakin, että saa pidettyä mielenrauhan ja "oireiden" tutkailun siedettävissä määrissä. Kaikkien kuulumiset olen kuitenkin lukenut ja teitä kaikkia tsempannut ja mukana elänyt. Erityisesti jännitän nyt Gatusan puolesta, koska kuulostaa että synnytystä ei kovin pitkiä aikoja ehkä tarvitse odottaa :)

Mutta. Eipä sitä omaa mielenrauhaa montaa päivää kestänyt, kun tänään alkoi taas jännittämään ja takaraivossa on ajatus "mitä jos". Viime päivät olen ollu harvinaisen tyyni ja epäilyttävän hyväntuulinen mitä tulee kierron vaiheeseen. Yleensä ennen menkkoja mun ois vaan parempi mennä jonneki pimeään kellariin puhisemaan ja tuhisemaan yksikseni. Tänään sitten joka kerta vessassa käydessä nenään on tunkeutunut virtsan hyvin imelä haju, mikä tuli tutuksi raskauden aikana. Tottahan siitä alkoi taas sitten ajatukset laukkaamaan. Nyt ois dpo 11 ja postiluukusta tipahti eilen 2 digitestiä. Nyt muutaman päivän kuitenkin sinnittelen ja odottelen vuotoa alkavaksi ja jos ei sitä näy, niin lauantaiaamuna sitten testiä tekemään.

Yhtä tunteiden vuoristorataa tämä odottamisen odottaminen.

hellou naiset!
Täällä ollaan taustailtu, mutta kuiteskin joka päivä luettu teidän kuulumiset :)
Mariska86 : Me ollaan sun kans ihan samiksii :) Mulla kp 20 / 27-28 ja olkapää tohjona :) Aiemmin mulla kipuili järkyttävästi vasen ja nyt sit vuorossa oikea. Ja onpahan ollut tuskanen 1,5 vkoa kun en ole dropindroppia ottanut! (tai siis mun olkapäät on kipuillu jo usean vuoden aina tietyn väliajoin mut nyt vaan pahenee..)Teidetään, vois ottaa parasetamolia, mut mieluummin kärvistelen...mutta heti jos/kun menkat alkaa viikon päästä, niin juoksen kuvauttamaan tämänkin olkapääni. ...Millos testaat?

:puke_r:puke_r:puke_r Meillä on tällaista tänään. Tai siis vauva oksensi sängyn täyteen toissayönä ja eilen oli vaippa koko ajan täynnä. Nyt tänään saan itse juosta vessassa, syömään ei pysty ja koko ajan sellainen olo et tulis jotain ylös mutta mähän en oksenna! Yh! Muistuu ainaki mieleen ne asiat, mitä ei raskaudessa kaipaa... Tätä oloa 24/7 parin kuukauden verran.

Noniin, nyt lähti jelliksellä vähän puolivahingossa lapsettomuustutkimukset käyntiin. Gyne totesi että ovis on ollut just niinkuin pitikin ja tuhruilu tulee kohdunsuulta ja johtunee tulehduksesta, sain siihen puikkoab. Verikokeisiin määräsi kattomaan kilpparit, sokerit ym.. Mitä niitä nyt kuuluu siihen ekaan satsiin, sitten ens kierron alussa oli vielä uus verikoe. Jos niissä ilmenee jotain niin sitten katsotaan jatkoja. No, näin tää nyt sitten meni vaikka ei vielä pitänyt. Hyvä näin, mun stressaajaluonnolle ei sopinutkaan yhtään että vain olisi ressaamatta ja tjottailisi. Kivi putosi sydämeltä. en haluis tavallaan mitään hoitoja mutta pakko kai nöyrtyä ja myönnettävä oma epäonnistumisensa. Vähän sekavat fiilikset nyt.

Muokattu viimeksi:
Pepe: joo ja toi oli siis jo kolmas kerta kun samaa hammasta rassataan...

Täällä ne menkat hävis heti ku vähä valitti :D eilen kun menin saunaan, pistin kuukupin kun ne menkat oli suht runsaat vielä. Kuukuppi sai sit olla yön yli ja tadaa: aamullakin ei kupissa mitään eikä pyyhkiessäkään koko päivän aikana mitään!!! Kyl piisaskin jo yhdelle kertaa..

Täällä nyt eilen käyty ensikäynnillä lapsettomuus tutkimuksiin. Ja mun osalta oli toistaiseksi turha käynti :sad001, arvasin sen melkein kun just oli ollut ovis. Tutkimukset köytännössä alkaa ensi kierrossa. Heti kierron alussa verikokeet joista katotaan hormoonit ja kilppariarvot. Ja kiertopv 8-9 sit lääkärille jossa tehdään aukiolotutkimus ja muut ultrat jne. Noh ainakin saatiin prosessi käyntiin. Miehelle laitto lähetteen spermanäytteeseen, jonka todennäköisesti menee viemään ensi vkolla. Siitä lekuri soittaakin sitten heti.

Parastahan olisi jos ne menkat ei alkaisikaan ja olisin raskautunut. :rolleyes: Nyt kp 16 ja dpo 2, ja äsken vessassa käydessäni oli vv ihan vähän rusehtavaa :eek:. Ikinä ei ole tullut mitään ennen menkkoja. Voisko olla jotain ovisvuotoja? Ei kai sunnuntain pupuiluista enää mitään voi tulla.

Tikku :) Meinasin testailla ens ti-ke jos kestän sinne asti :laughing002
Me ollaan sitten ihan samassa veneessä !! Mulla on nyt vasen olkapää, mut nyt meni oikealta hartia jämppiin. Jee :love017 Ihana kun on joku vertaistukena !

Mihis asti sinä meinasit malttaa olla testaamatta ?

Että on ollu oikeen tatti otsassa päivä :mad: kp3 ja hirvee vuotomäärä... super tampax+side yhdistelmä kesti just ja just kaks tuntia? ?! Ja tilannetta ei yhtään helpota se että oon raksalla töissä ja työmaavessat sellasia että hyvä kun mahtuu istumaan saatikka mitään kunnolla vaihtamaan. . ja vaikka kuukautiset onkin ihan luonnollinen juttu niin kammoan yli kaiken sitä että kävis vahinko ja se näkyis työmiehille :eek::rolleyes:

Täällä taas. :)

Teidän kuulumiset olen lueskellut suurpiirteisesti. ♡

Pepen puolesta jännitti ja voi ärsytys sitä digin tulosta :/

Gatusa pian saat pienen Nyytin, ihanaa! Joko alkaa olla turvallinen tunne siitä jos synnytys käynnistyy pian?

Pisama ja jellis tsemppiä tutkimuksiin. Toivottavasti molemmat saatte sellasen avun ja sysäyksen että seuraava kierto plussaa!++++

Kiivi meidän taiteilija :D sydämelle vielä liimat ja tarrat, niin jatkossa kaikki raskaaksi 2014 ketjun nöpöset pysyy kyydissä loppuun asti!

Km vuoto kesti vain 4 päivää. Olo on ihan hyvä. Harmittaa ja väliin vielä itkettääkin, mutta jotenkin olen pystynyt ajattelemaan eteenpäin ja mies on ollut hyvä tuki.

16.12 joulukuuta pitäisi viedä pissanäyte sairaalalle ja siellä testaisivat hgc:n että varmasti laskenut.

Mutta... tämä km meni niin "helposti" ja Minulla on vahva tunne ja eilisen keskustelun miehen kanssa jälkeen vain ajatus vahvistui, että ei odoteta niitä yksiä menkkoja tähän palaan. Olen niin paljon lukenut, että yksityisillä puolilla ja monissa paikoissa kerrotaan että se on turhaa ja vanha ohjeistus. Ja luotan kroppaani, että se ei raskaudu jos ei ole valmis.

Kauhean pitkä romaani. Vielä plussa tuulia kaikille!
Ihana tulla takaisin tänne ♡ minut voi lisätä listaan kysymysmerkille jos joku päivittää. ;)

Täällä yksi taustailija... Kaikki viestit tullut luettua ja hengessä mukana, mutta oli pakko ottaa vähän aikaa :confused:

Onnittelut plussanneille ♡ ja pahoittelut ei niin plussanneille ja tädin tai km uhreille :(
Tervetuloa uudet ❤ ja plussatuulia ♡

On. Kp20 ja ei MITÄÄN oireita tai tuntemuksia :eek:
Huomenna verikokeisiin ja tästä alkaa meidän hoitotaival... En tiedä itkeäkkö vai nauraa :confused:
Yk14 jäi siis tod.näk. viimeiseksi luomukierroksi :eek::confused:

Onneksi tuo vanhimus jaksaa mua piristää päivästä toiseen ♡ ja mies on myös korvaamattomana tukena... Mutta, mutta... Tuntuupas järkyttävän epäonnistuneelta :(:confused:

Muokattu viimeksi:
Heipsan ihanat! :Heartred

Oon vähän tässä taustaillut teitä ja ajattelin tulla vähän rustaamaankin välillä ettette mua unohda :grin

Täällä ollaan ihan täysin unohdettu mikä kp, koska on ovis jne. Mä en nyt vaan jaksa tota päivien vahtaamista ja oonkin saanut nauttia elämästä vähän rennommalla otteella :) miehen kanssa ollaan silti peittoja heiluteltu, yks päivä jopa intouduttiin kolmesti :bunny huomaa taas kuinka ihanaa sekin on kun siitä jättää sen pakkopullan pois.

Kaikille hirveästi tsemppiä ja plussatuulia :Heartred:Heartbigred:Heartred

Aaaaa, pikkuminski tulee mun ja pisaman kanssa hoitotiimiin mullakin aamulla verikokeet tiedossa, ja kp20 menossa. puolituntia enää aikaa syödä ja juoda ennen aamua. epäonnnistuneelta ja vajavaiselta ja ei-naiselta minustakin tuntuu.. Mutta sehän on paranemisen ensimmäisen askel, että myöntää ongelman ja nöyrtyy ottamaan apua vastaan :) hei, olen jellis enkä pysty raskautumaan!

PikkuMinski en tiedä olisko pitänyt painaa sympatiaa vai voittaja vai tykkää vai mitä, päädyin tuohon sydämeen kun sillä haluan viestittää sinulle että ihanaa kun saatte apua, ei ole kysymys epäonnesta vaan periaatteessa onnesta, mutta ymmärrän toki että sulla nyt on tommoset fiilikset :Heartpink Aivan varmasti asiat lähtee nyt rullaamaan :)
Sabetti :Heartpink
Jellis :Heartpink
Larissalle ja muille jotka ovat taustalla tai tauolla :Heartpink

Olin aikeissa kirjoittaa 10 nicknamea tähän mutta päätin että jos jätän vahingossa jonkun pois niin aiheutan pahaa mieltä, siispä.. tiedät että tarkoitan JUURI SINUA kun luet tätä: PLUSSAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!! Kyllä, juuri sinulle :talk017:talk017:talk017 ja jos et vielä tiennyt niin olen tavallisesti laittanut tämmöisiä plussapläjäyksiä tulemaan ja hyvin on tuottanut tulosta, uskokaa tai älkää :wink
+++++++++++++++++++++++++ja kahta viivaa ( I I ) ( I I ) ( I I ) ( I I )( I I ) ( I I ) ( I I ) ( I I )( I I ) ( I I ) ( I I ) ( I I ) ( I I ) ( I I ) ( I I ) Raskaana 1-2 Raskaana 2-3 Raskaana 3+ Gravid Gravid Pregnant Pregnant Raskaana Raskaana!
titem samaa mieltä marraskuusta, ai että on ankeata aikaa :sick009 plussaonnea sinnekin ja toivottavasti voidaan kaikki ei-plussanneet kertoa ilouutisia jouluna plussatestin voimin :Heartbigred

Kiitos kaikille huumorintajusta, hahahaha itteenikin rupes naurattaa laughing7 Täällä testattu yhdessä miehen kanssa aika mukavat 2 viivaa mutta näyttäisi ettei H-hetki ole vielä tänään kuitenkaan. Eipä tänään puuhasteltu kun mies sanoi että pelataan varman päälle ja pidetään nyt välipäivä :king Ovis on huomenna tai ylihuomenna, oon aika varma :wav Oli muuten hauskaa kun ovulaatiotesti sekosi :shaking2 ensin se näytti tavikselle control viivan piirtyessä puikkoon melkein heti kastamisen jälkeen mutta sitten vasemmalta oikealle liikkui punainen värituhru ja kun se meni controlli viivan ohi, maalasi se controlliviivan tummemaksi ja sitten haihtui pois.. niin outoa! Emmä osaa selittää mutta näytti aika :eek: miehelle heitin että taisi olla niin vahvaa pissaa että ovulaatio on ihan käsillä. Todellisuudessa oon tänään käynyt peräti 10 kertaa pissalla joten ei kovin vahvaa ole mutta näköjään toimi.
Oon siis niin rättiväsynyt ja poikki kuin polttopuu.. Saispa kaks päivää vapaata vaikka tykkäänkin olla tuolla harjoittelussa, silti..:sleep002 Turvottaa, pier*ttää, mahaa pistelee ja alavatsa muljahtelee. Rinnoissa ei mitään eikä muutenkaan mitään muuta.

Mulla on kokeet jo 7.30 ja nyt jo nälkä :p

Hei olen PikkuMinski ja kärsin sekundäärisestä lapsettomuudesta :confused:

Meettekö jellis ja pisama kunnalliseen vai yksityiselle?

Takaisin