Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
minde meillä 6v,4v ja kohta 1v tytöt.... toistan itseäni mutta kuopuksessa meni 2v ennen kuin tulin raskaaksi jtn ehkäsy jätettiin sen takia ajoissa pois.. nyt yk7 menossa...

Meillä 6.v, 4,5.v, ja 1v2kk pojat ja neljättä odotellaan, luultavasti sekin poika, kun en tyttöä osaa kuvitellakkaan :D Keskiviikkona ois eka ultra <3 jännittää hirmuisesti mutta hyvillä mielin kuitenkin, kun sydänäänet kuuluu jo täällä kotonakin :D

Tsempit kaikille piinailijoille, onnea plussanneille ja pahoittelut negan ja tädin saaneille <3 <3

Aa mulla niistä ne halvemmat tai vastaava mutta huomattavasti edullisempi makso 12€ 100kpl :D

Hei vaan !

Paljon Onnea plussanneille !! :)

Ja pahoittelut tädeistä :(

Pepe, olen pahoillani :( mutta on vielä mahdollista että plussaksi muuttuu ? :)

Tervetuloa uudet ja plussatuulia !

Täällä olen vähän taustaillut tuon työressin takia :(
Eilen putosin hevosen selästä oikein mallikkaasti ja olkapää ja selkä poksahti... No lääkäri määräsi röntgeniin, siellä sanoin että yritetään vauvaa ja ei mua päästetty sinne ennen raskaustestiä, mä kyllä sanoin ettei siinä voi vielä mitään näkyä kp 21/28-30 ja dpo 6 +/- 1. Ottivat kuitenkin pissanäytteen ja kuten odotinkin tulos nega, no kysyin sitten että voinko mennä röntgeniin vai odottelenko vielä koska jos plussaan kumminkin. Vastaus oli että kyllä se kuule nyt nega on eli ei raskautta ja että voin mennä.
Vähän vaan olen ihmeissäni kun mulle on sanottu et noi tk testit on lähes samoja kun apteekin että en usko että olisivat plussaa antaneet vaikka alulla raskaus olisikin... Hmm..

Anteeksi nyt vuodatus :D

Samoja ne testit tosiaan on...verestä on tarkempi, kun veressä hormonia on enemmän, mutta nekin tehdään niillä ihan vastaavilla testeillä.

Mariska, eivät siis määrittäneet hcg verestä? Verikokeessahan näkyy sellainenkin arvo, joka ei vielä testissä näytä välttämättä mitään.

Tervetuloa uusille! Plussatuulta!

Meillä kotona niin siirappiset tunnelmat, kun mies oli viikonlopun reissussa. Oon niin rakastunut tuohon mieheen! :love7

Mariska, enpä usko voivan näkyä, jos nyt dpo 6+-1. Näillä päivillähän vasta tapahtuisi kiinnittyminen, joten hcg ei kyllä mun järjellä olisi vielä millään voinut lähteä nousuun niin, että näkyisi raskaustestissä.

Mariska en usko että enään plussaksi voi muuttua, joten huomenna haen lääkkeet apteekista ja teroilla menkat käyntiin ettei veny niinkuin kerran aikaisemminkin kp59 asti..

Mä olen ihan kunnallisen puolelta päässyt tutkimuksiin. Aika paljon vaikutti kyllä toi että ensimmäistä yritin kolme vuotta.

On: ei vieläkään tätiä kp 46/28-32

Pepe: ei tän kylän apteekissa ollu varmaan mitään edukkaampaa rinnakkaisvalmistetta :( olis ne ehkä tarjonnut sitä..
Ou nou Mariska :(

Jeeeee!! Kannatti soitella ja kysellä kuinka kauan pitää ootella meinaan täti tajus vihdoin tulla kyläilemään :D yk1 kp1! Enpä olisi ikinä uskonut että menkoista voi olla näin onnellinen :) Ihmettelin miksi tuntuu kuin vatsalihakset ois jumissa mutta venyttely ei auta mitään :D Tästä se yrittäminen lähtee vihdoin käyntiin!

Outs mariska :/ pikaista toipumista!

muurahainen voi harmi :( ...
mä oon ollu tässä 3pv ihan hermoheikko/raivohullu ja mua ärsyttää ihan kaikki miehestä lähtien...koti kaatuu niskaan ja voi kökkö.

Takaisin