Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mimi ite tykkään myös hirveästi tästä ;) mä en ees tiedä miltä nettisivut näyttää kun käytän vaan tätä sovellusta :D

Heissulivei! Täällä on taas juttua riittänyt :) sain varattua viime viikolla neuvola ajan, 4.12 sinne siis jos kaikki menee hyvin
Kävin tänään ostamassa kans uuden puhelimen, nyt annan mahdollisuuden Samsungille... mullon aina ennen ollu Nokia

Mä tykkään Samsungista, hetken välissä oli Lumia ja voi hitto sillä ois saanu heittää vesilintua! Nyt on Samsung s4 Active ja tää on kyllä mun mieleen :)

Sabetti <3 voimia sinne! Tiedän ton tunteen kun itse molempia keskenmenojani menin tarkastuttamaan synnärille, henkisesti oli kamalampaa kuin fyysisesti. :(

On: kp tänään 40, neuvolasta sanottiin että ei auta kuin odotella, että täti tulis. Että ootellaan nyt sit vaan... :(

Nokia on ollu kaiken huonoin mitä mulla on ollu.. Tai siis noi lumiat..

Ei menny vatsakipu ohi syömällä niinku tähän asti, mut samanlaista nälkäkipua se on.. Pitäs varmaan syödä vähä lisää.

Työkaveri taitaa olla parhaillaan synnärillä, kun siitä ei oo koko päivänä kuulunu mitään muuta kun "noniin. Nyt taitaa olla hetket käsillä" <3 saadaan lisää naisvahvistusta töihin :) kuume nousee kahta kauheemmaks siis!

muurahaiselle pikaista tätiä :Heartbigred
Sabetille vielä kerran jaksamista :Heartbigred

Mä olen kans alkanut haaveilemaan Applesta laughing7 mutta eipä meikäläisellä oo varaa. Mulla on Samsungin Galaxy Trend Plus ja välillä tökkii pahasti.. pian vuoden vanha :bigsmurf

Joo meillä on miehellä tuo s5, melko samanlainen kuin tää mun s4, vähän fiinimpi ja hiukan paremmilla "herkuilla" :D

anteeksi pikainen omanapailu, ei vielä ole tätiä näkynyt... sabetille piti vielä jaksamisia toivottaa (anteeksi, en nyt fiksumpaa keksinyt) :sad001

mahdollisesti jää torstaihin jos nyt sit tarviikaan testata:smiley-angelic008aikanen aamu eessä ni voi olla ettei kerkee :confused:

Kiivi, mua alko oikein naurattamaan tuo sun jammailufiilis Elan Peggy-versiosta :grin kuuntelen meinaan tässä juuri samaa kappaletta! Mikä yhteensattuma! :p Oon kans ihan tykästynyt noihin Vain Elämää kappaleisiin :)

Juu testatkaa niin jos saatais vaikka hyökyaalto liikkeelle!

Itse liityn testaajiin varmaan lauantaina, nyt olisi dpo 9 ja jotain vihlaisuja liikkeellä, mutta en uskalla ajatella niistä mitään... tää kierto on mennyt ihmeen rennosti ton ovulaation jälkeen..äskenkin piti ihan miettiä mikä kiertopäivä nyt onkaan! Kp 31/31-35. Ovuloin tässä kierrossa kai vasta kp21, niin kierto menee varmaan ton pisimmän mukaan...

Sabetille voimia ja ei muuta kun uuteen nousuun, kun itse olet siihen valmis! Kaikille meille muille kärsivällisyyttä testailuun ( myös minulle!).

Tohon kännykkäjuttuun. Täällä yks Lumian omistaja ja voi vitamiini kun voisin heitellä sitä joskus seinään! :grin ehkä joulupukki tois mulle tänä jouluna uuden puhelimen! :santa mun mielestä oon ollut kiltti tänä vuonna, ehkä :grin :angel12

Sori omanapailu. Ottaa vaan niin aivoon. Kirjottelin jo aikaisemmin tästä. Mulla siis tajuttoman kovat vatsakivut, alkoi puolilta päivin ja jatkuu. Otin panadolia päivällä jonka voimin kykenin olemaan illan töissä, nyt sitten koskee niin että tekis mieli huutaa. Etenkin kävely, istumaan käyminen ym liikehdintä. Panadolia otin just ja testasin negan (pelkäsin kohdun ulkoista raskautta). Kipu paikantuu kohdun alueelle. Välillä ikään kuin supistelee. Autosta kotiin kävely sattui tosi paljon, kaksin kerroin matelemalla joten kuten. Soitin päivystykseen josta käskettiin mennä huomenna oman alueen terveyskeskukseen ja ottaa kipulääkettä siihen saakka. Kiva yö ja aamu siis tiedossa. Mitähän ihmettä tämä on. Tätähän kaipasinkin. Pelottaa että joku hurja kohtutulehdus ja kohtu arpeutuu tms hirveää. Kp 17 meneillään, ovis oli kp 15 tai 12. Helkkari :/

sabetti: Jaksamista ja voimia :Heartred Keskenmeno on niin kipeä asia :'( Juuri tuossa viime kesänä pohdin, että meidän pieni olisi täyttänyt vuoden, jos olisi pysynyt matkassa mukana. Olisin itse halunnut jättää ehkäisyn heti km:n jälkeen (raskautuminen oli vahinko), mutta miehelle se oli niin kipeä asia, että jatkoimme ehkäisyn käyttöä. Vasta tänä syksynä päätimme luopua siitä ja aloimme virallisesti kuumeilemaan.

Nyt menossa kp32/26 ja tätiä ei näy. Ostimme tänään apteekin oman testin sekä ClearBluen digin. Huomenna siis pääsen testaamaan virallisesti heti aamusta. Digin säästelen kyllä myöhemmälle, en kestä jos se kuuluisa "ei raskaana" pelmahtaa ruutuun. Oliko se pepeXXL testaamassa myös huomenna? Plussia kiitos huomiselle :)

heippa, täältä taustajoukoista. en oikeen jaksa kirjoitella kun mitään ei ole tapahtunut mutta hengessä mukana joka käänteessä!:wav

mulla ilmeisesti kierto venynyt uusiin ulottuvuuksiin, kun negaa näytti ja täti eksynyt matkalle... kp 35/30. ehkä tästä tulee uusi normaali? tylsää kun ei mitään edistystä mihinkään suuntaan.:sleep011

Takaisin