Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä on nyt kaikki vaihdettu Appleen.. Kaikkien puhelimet, kaks padia... :D läppäriä ei käytetä enää juuri ollenkaan, se on likan huonees projektorissa kii lähinnä elokuvakäytössä :D

Sillon kun mä ostin sen nelosen, niin mies sano ettei se osta ikinä mitää sikakallista puoliks syötyä omenaa itelleen ymymym. Nooo tammikuussa sen puhelin kosahti, annoin sille sen nelosen ja ostin itelleni samsungin. Nyt se nelonen on rikki ja mies meinaa hakee kutosen, kuittailin sille äsken vähän takasi :DD ja mulle iski tietty taas himo appleen.. :D

Pahoittelut sabetille ja hurjasti voimia eteenpäin :Heartred

Ja myös Lume pahoittelut negasta! Nyt vaan pää ylös ja nokka eteenpäin!

Ja jos jollai sitä tätii näkyy ni käskekää se tänne pikapikaa :D

Nyt kunnon puhuri plussatuuli tänne ihanaisille!! Täällä mä puuskutan toivoen paljon plussia teille kaikille!

Silvillä ja pepexxl ainakin oli kovin lupaavan kuulosta, ja jollain muullakin, mut nyt Tää raskausajandementia taas nostaa päätään.. Mullakin oli toooooosi kuiva kausi enne plussaa. Lähinnä muistutti saharaa, kun ennen oli aina vv:n niagara, ilmoittaen saapuvasta tädistä..

Eikä kyllä vieläkään ole kosteudessa kehumista :/ Ennen raskautta sentään kierrossa oli varmat viikon halutuspäivät jolloin mieskin sai nauttia naiseuden parhaimmista päivistä, ja nyt ei mitään tuntemuksiakaan. Jos joku löytää mun kadotetun libidon, niin saa palauttaa mahdollisimman pian, ettei tarvi miehelle ostaa mitään "ei päivänvaloa sietävää" joululahjaa :D
Haluisin jo halut takaisin ;)Mutta kyllä ne varmaan vielä ilmestyy, mutta on outoa, kun edeltävissä raskauksissa on ollut päinvastainen tilanne, saatava oli vähänväliä,päivällä jayöllä :)

Sorry, jos oli liikaa infoa!

Eikä nää asiat varmaan tänne "kuulu", mut mihin mä näitä tuntojani purkaisin.

Kuivuudesta huolimatta, toivon teille kaikille tätä odotuksen ihanaa olotilaa, olette sen kaikki ansainnut!

Se on hassu juttu,kun ensin odottaa, että odottais. Kun odottaa, ensin pelkää, ettei odotakkaan. Ja kun on varma että odottaa, niin alkaa pelkäämään tulevaa.. Itse ainakin syyllistyn tähän, etten osaa nauttia tästä hetkestä.. Mutta nyt päätin, että muutan asenteen positiiviseen ajatteluun, ja uskoon ja toivoon, että kaikki menee parhain päin, kun itse siihen ei kuitenkaan voi vaikuttaa <3

Eilenkin oli hassu hetki, makasin odotellen illalla unta, vauva ilmoitteli tuttuun tapaansa pienillä hennoilla liikkeillä olemassaolostaan. Voi miten sydäntä sulattavaa Se onkaan, mikä rakkaus ja lämpö valtaa. Ja iski kauhea haikeus ja suru, siitä että en voi myöhemmin tätä kokea, kun lapsiluku on täynnä. Vaikka sitä ei tietenkään tiedä, mutta näillä näkymin kuitenkin. Eli kaipaan jo nyt raskausaikaa, vaikka Se ei ole edes puolivälissä menssakaan vielä!! Ompa outo ihmisen mieli !!

Ja anteeksi tällanen liirum laarumi <3

Heippa ihanaiset!
Pakko ihan ekaks kehua Tirpukan ihanaa ja jollain tasolla järkevää runoa. Mä sain tyyliin jonkun oivalluksen jopa. :)
Mulla myös iPhone 4 ja en kyl oo huomannut, et yhteystietoja olis kyselly. Tosin en oo päivittänyt iOS8 vielä.
Lumella nega. Oon pahoillani :) Sabetti tsemppiä ja voimia sulle. Toivottavasti tärppää uudestaan ja nopeasti vieläpä. Täällä oli porukkaa menossa työhaastatteluun, tsemppiä siihen, ainakin Larissa PP olivat menossa.
Gatusalle tsemppiä ja voimia supistusten kans! Pahoittelut kaikille joille se tyhmä täti on ollut riesana. Plussaa täältä teille puhallan.
Omaa napaa: nyt siis 10+2. Oho kyllä se aika juoksee vaikka itselle tuntuu, et päivät kestävät ikuisuuden. Pahoinvointi vähenemään päin. Väsymys kova edelleen, mutta oon ehkä nyt alkanut olla itselleni armollisempi. So what vaikka tiskit nyt jääkin tiskamatta. Pojat haastavat ja uhmaavat. Mut onneks sekin vain joku vaihe. Mies edelleen paljon töissä, mut onnex sit loppuajan omistautuu meille ja kotitöille. Niin ja eilen siis oli eka neuvola. Kaikki ok siellä. Sydänääniä kuunneltiin. Oli ihanaa kuulla sitä jyskytystä. Iho meni kananlihalle. Ja jostain syystä mulla iski äänten kuulemisen jälkeen vahva poikafiilis :). Sen näkee sit!

Voimia sabetti :Heartbigred

Pahoittelut lume negasta.

Tänää töissä sattu mahaan tai oli kaks semmosta kramppii :(
Mulla kans 5s ja oon kyllä niin tyytyväinen! Kutonen on niin iso käteen,et en siks ite tykkää, mut varmasti sama käyttis :)

Oon tässä miettiny, et mitäs jos vaikka mussa ei oo mitään "vikaa" , mut miehessä on ja mä jatkuvasti valitan ja kauheesti surkuttelen et ku ei saada vauvaa. Ja joku päivä kun se tulis tietoo niin miltähän mun miehestä tuntuis? Oon saanu itelleni ihan hirveen olon kun tuntuu ettei saa edes olla surullinen. :(

Mimi on hyvä kamera, sopivan kokoinen käteen. Ja tää sormenjälki tunnistin <3 liukas kädessä mutta kuorien kanssa hyvä! Ja nopeampi kuin iPhone 5. Js mulla se 6, ei 6+ :)

mymmelisti: en usko että miehet ottaa sitä ihan niinkun me naiset vaikka arkapaikka tietty onkin.

enemmän varmaan kaihertaa jos ei kummassakaan ole vikaa ja vauvaa ei vaan tule.

en toki tiedä,mutta näin voisi kuvitella.

Pötkylä millä viikoilla oot jo? :) toivottavasti tää kuivuus olis merkki raskaudesta ;)

Hui vastahan sä plussasit harmony, teillä pian varmaa ultra? :)

Ääk! Tänään on pysynyt tuhrut pois, mutta tilalle ilmestyi menkkamaiset vihlonnat alavatsaan. Joko siellä on jotain positiivista käynnissä tai sitten täti punainen starttailee... Ai niin ja sain just irtisanomisilmoituksen töistä (koko pulju loppuu) eli olisi parempi onnistaa huomisessa työhaastattelussa :D

Sori omanapaisuuteni.
-------------
yk 4
Nuvaring hus pois 6/2014
Tjottaillen 7/2014

Muokattu viimeksi:
Toivotaan parasta larissa ;) ja täällä pidetään peukut pystyssä haastattelua varten!

Voimia Sabetti:Heartbigred lämmin halaus sinne!

Lumelle pahoittelut negasta :Heartred

Täällä kans omenan kannattaja :) Nyt on 5s mut kutosta janoan :rolleyes: Ei taida kyllä joulupukki tänä vuonna sillä muistaa.

Takaisin