Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi sabetti! Olen niin kovin kovin pahoillani. Tiedän, ettei ole olemassa sanoja, jotka lohduttaisivat. Ajan kanssa olo kuitenkin helpottaa, vaikka sekin saattaa tuntua nyt ihan järjettömältä ajatukselta. Olet ajatuksissani. :Heartbigred

Larissalle
tsemiä huomiseen työhaastatteluun! Peukut pystyssä, että saat työn, etenkin kun nykyisen työpaikan kohdalla kävi nyt noin huonosti.

Lumelle
pahoittelut negasta. :sad001

Tirpukkako sen runon laittoi. Se on kovin kaunis ja tunteikas runo. Keskenmenon jälkeen tulvi kyyneleet valtoimenaan, kun luin sen. Nyt pystyin lukemaan runon kuivin silmin enkä humahtanut enää keskelle runoa.

Mulla on tänään kp 27/25-27 eikä vielä näy eikä kuulu tätiä! Testailin sunnuntaina jo, kun olis ollut kiva plussata isänpäivänä ;) mutta se oli tietty nega... Kierron loppu on ollut täynnä oireita... Toivon parasta. Taas! Huomenna kun olen ihan virallisesti myöhässä, täytyy testailla uudelleen, ellei uusi kierto ehdi nyt sit alkaa ennen. Jännää!

PepeXXL, tänään 14+1 :) Ihanaa kun vauvan liikkeitä jo välillä tuntee, ja maha alkaa kovaa vauhtia jo näyttää vauvamahalta. Mulla oli viime viikon ultrassa kohtu noussut jo navan yli, plumpsahti ihan ykskaks selkäkivun kera pieneksi söpöksi palloksi :D Selällään maatessakin pallo on ja pysyy :) Nyt Se on ihana, kun ei vielä ole tiellä..

Ja kyllä, ehdottomasti siihen uskotaan, että sinullakin Se plussaa tulee ennakoimaan :) Pidän peukut pystyssä !

Ja tsemit työhaastatteluun Larissa ja joku muukin, mut nimim.unohtui !!

Sabetti, osanotot ja kovasti nyt voimia sinne! Toivottavasti toivut keskenmenosta fyysisesti nopeasti, että henkinen parantuminenkin voisi alkaa.

Lume, höh. Ei sieltä negaa pitäny tulla :(

Työhaastetteluun menijöille tsempit!

On. Täällä ois nyt kaikesta päätellen dpo 3. En meinaa pöksyissäni pysyä, kun odottelen millon alkaa jossaki tuntumaan jotaki. Ja varmaan 1½ viikkoa pitäis jaksaa odotella vuotoa tai plussaa. Oon ihan liian malttamaton tähän hommaan.

Oo vitsit!! En olis arvannu et pötkylä ja varsinkin harmony noin pitkällä jo <3<3

Edelleen menkkajomoja :/ mut tulee oikeastaan vain jos on vähääkään nälkä :o koitan olla nostattamatta liikaa toiveita ja ajatella silti positiivisesti :) hyvä neuvo oli joltain se ettei laskiskaan kiertopäiviä vaan rv ja niin oon koittanu tätä loppukiertoo järkeillä :) eli jos kivasti ois käyny niin meillä olis nyt tasan 4+0 menos. Muutenkin nyt niiiin hyvät fiilikset kaiken suhteen et on oikein semmonen ärsyttävä happyhappy-ilme kasvoilla koko ajan :D nostakaa mut suosta kun vajoon varmasti syvälle jos tää positiivisuus ei auta plussaan :D

Ei ne miehet ehkä ihan näin kuumeile.. :grin
Pakko kyl sanoo et kyllä mun mies muutaman kerran kertonut kuinka paljon haluis vauvan. Mä oon varmaan aika rasittava kun koko aika pitäis päästä puhuu asiasta. Tuntuu kun ei täysin sais puhuttua siitä vaikka puhuiskin. Mulla ollu nyt jotenki kauhee masis kausi, väsyttää ja itkettää ja tuntuu ettei saa henkee :(

Kuinka moni jo ollut lapsettomuustutkimuksissa? mietin vaan et mites se meni tai menee? :)
Oliks et pepe oli menny yksityiselle ja lähete julkiselle?

Mä jo tahtoisin et varattais kans aikaa jonnekkin, vaikka sovittiin miehen kans et alkuvuodesta. Tuntuu vaa ettei aika mee eteenpäin.. Haluun jo tietää auttoiko oviksen tikutus :D Tuskin, mut haluun mut en halua tätiä kylään..

Kertokaa joku jotain piristävää!! :)

Mymmelisti juu mulla lähete menossa julkiselle. Laitettu menemään jo kuukausi sitten. Soittivat viime tiistaina että "tää lähete löytys täältä ku lääkäri siivos. Et haluatko et laitetaan eteenpäi?" Meni hermot ja menin seuraavana päivänä yksityiselle :D

Kauanko ootte yrittänyt?

meillä nyt yk 25? ja siis tammikuussa olin lääkärissä ja sillon perus tarkastus ja verikokeita ja mulla kaikki ok ja kierto on tasanen, sitte tuli miehen vuoro ja löyty nivustyrä (saattaa ylettyä kivespussiin saakka ja painaa piuhoja)
joka leikattiin just joku pari kk sitte olikohan elo-vai syyskuu?
ja sillon vaan totes miehelle et jos leikkaus ei auttanu niin sitte saatais lähte, mut jäi epäselväks et mihin mennessä pitäs ottaa yhteyttä ja kenelle, kun tässä on vaihtunu toi lääkärikin pariin kertaan :)

Katoin väestöliiton sivuilta et ei nyt ehkä niin paha olis jos sinne menis kun ei kai sit tarvis hirveesti ootella ja sais vaikka vähän lisä inffoo kaikkeen..

mä kävin sillo kun kolmatta tehtiin niin tutkimuksissa (kaksi sektiota takana ja HIRVEÄT kk kivut ja tosiaan kesti ja kesti ja vähä lisää kesti) ni mulle tehtiin aukiolotutkimus ja perusultrat ja verikokeet. miehen simppa ok. plussasin vasta reilu 2v jälkeen. mitää vikaa ei kummassakaan ollu mut se tuska ku joka kk sai pettyä ja kaverit raskautu ympärilläniin et kalsarit oli samassa pyykkikorissa. olimme siis sekundäärisiä...

Mymmelisti toivottavasti plussa tulis ennen tammikuuta :) missä vaiheessa sulla nyt kierto?

Mariska nyt vaan hyödyntämään ;)

keksipurkki, Musta tuntuu tällä hetkellä just siltä et kaikki muut tulee raskaaksi vaan katsomalla miestä silmiin.. :D

Pepe 23/29(viime kierto 33päivää) toivon et kenenkään ei tarvis liittyä raskaaksi 2015 ryhmään..

Heippa tännekin täältä taustalta jos joku vielä meikäläisen muistaa :) Eilen käytiin rakenneultrassa ja kaikki vaikutti olevan hyvin. Vauva kasvaa ja vastaa viikkojaan. Poikaa hieman lupailtiin vaikka vauva yrittikin kovasti vetää jalkojaan yhteen :)

mymmelisti: sama vika täällä joo no yk7 vasta käynnissä ja mulla on ihania lapsia mutta oon kyllä kokenu ihan pitkän kaavan mukaan et lapsia ei tehdä vaan ne saadaan.

Onnea mustikka hyvistä ultrakuulumisista! :) kuinka raskaus on sujunut?

Tsemppiä Larissa huomiseen! Toivottavasti natsais :)

Sabetti itkuhan tässä tuli sun (ja miehen tietenkin) puolesta.. voi saakeli kun maailma on epäreilu. Olen kuullut että heti keskenmenon jälkeen yrittäneillä on ollut hyvät mahdollisuudet raskautua samantien uudestaan. Larissan kans samaa mieltä että onni onnettomuudessa ettet joutunut kauempaa kärsimään ja teillä on ainakin mahdollista tulla raskaaksi, se miksi nyt kävi näin, sitä ei kukaan tiedä mutta ensi kerralla on varmasti parempi tuuri. Jaksamisia ja halaus :Heartbigred On se vaan niin väärin, kaikki sympatia sinne, tuntui hirveältä lukea sun teksti :sad001

Freyjalla hauska yhteensattuma, jännä että kaverikin on raskaana ja suunnilleen samoissa meette :Heartred

Mulla on kai nuoruusiän-dementia ja adhd :scratch:excited001 eli jos unohdan tai sekotan jotain kamalla tavalla niin huomauttakaa! Nuo lapset ovat niin ihania naperoita. He kuvastavat elämän iloa ja sitä mitä elämä oikeesti parhaimmillaan on: naurua, aitoutta, iloa, onnea ja vilpitöntä rakkautta. Sisäinen kyynel tipahti juuri. Onneksi vielä 4 ja puol vko työssäoppimista, harmittaa etten voi jäädä pidemmäksi aikaa, tuntuu pas*alta kun lapsetkin sanoivat "tänne tulee aina uusia harjoittelijoita ja sit ne lähtee mut sä oot kyl kauiten kaikist" olin hiljaa omassa mielessäni: "voi ihanat en haluais jättää teitä". Työssäoppimisen jälkeen on joululoma jonka jälkeen on näytöt ja sit takas koulunpenkille :king
Asiasta kukkaruukkuun: tekis mieli mennä yökerhoon, juoda pari hyvää drinksua ja jammaa vaan pelkästään ton Elastisen Peggy-biisin vuoksi! Se hänen versio on niin auu :dance011on noi muutkin Vain Elämää biisit jees :thumleft

Mä ainakin oon siellä 2015 ryhmässä, ei vieläkään tätiä :D Ihan kaikista tuhruistakin laskettuna on jo kp varmaan miljoona :D

Mymmelisti sulle plussa olis niin toivottua kun noin kauan jo yritystä. Täällä peukut pystyssä tätä kiertoa varten!

Mustikka onnea hyvistä ultrakuulumisesta ja poika veikkauksesta :)

Mimi onko se 6? ;)

Takaisin