Nyt kunnon puhuri plussatuuli tänne ihanaisille!! Täällä mä puuskutan toivoen paljon plussia teille kaikille!
Silvillä ja pepexxl ainakin oli kovin lupaavan kuulosta, ja jollain muullakin, mut nyt Tää raskausajandementia taas nostaa päätään.. Mullakin oli toooooosi kuiva kausi enne plussaa. Lähinnä muistutti saharaa, kun ennen oli aina vv:n niagara, ilmoittaen saapuvasta tädistä..
Eikä kyllä vieläkään ole kosteudessa kehumista :/ Ennen raskautta sentään kierrossa oli varmat viikon halutuspäivät jolloin mieskin sai nauttia naiseuden parhaimmista päivistä, ja nyt ei mitään tuntemuksiakaan. Jos joku löytää mun kadotetun libidon, niin saa palauttaa mahdollisimman pian, ettei tarvi miehelle ostaa mitään "ei päivänvaloa sietävää" joululahjaa :D
Haluisin jo halut takaisin

Mutta kyllä ne varmaan vielä ilmestyy, mutta on outoa, kun edeltävissä raskauksissa on ollut päinvastainen tilanne, saatava oli vähänväliä,päivällä jayöllä :)
Sorry, jos oli liikaa infoa!
Eikä nää asiat varmaan tänne "kuulu", mut mihin mä näitä tuntojani purkaisin.
Kuivuudesta huolimatta, toivon teille kaikille tätä odotuksen ihanaa olotilaa, olette sen kaikki ansainnut!
Se on hassu juttu,kun ensin odottaa, että odottais. Kun odottaa, ensin pelkää, ettei odotakkaan. Ja kun on varma että odottaa, niin alkaa pelkäämään tulevaa.. Itse ainakin syyllistyn tähän, etten osaa nauttia tästä hetkestä.. Mutta nyt päätin, että muutan asenteen positiiviseen ajatteluun, ja uskoon ja toivoon, että kaikki menee parhain päin, kun itse siihen ei kuitenkaan voi vaikuttaa <3
Eilenkin oli hassu hetki, makasin odotellen illalla unta, vauva ilmoitteli tuttuun tapaansa pienillä hennoilla liikkeillä olemassaolostaan. Voi miten sydäntä sulattavaa Se onkaan, mikä rakkaus ja lämpö valtaa. Ja iski kauhea haikeus ja suru, siitä että en voi myöhemmin tätä kokea, kun lapsiluku on täynnä. Vaikka sitä ei tietenkään tiedä, mutta näillä näkymin kuitenkin. Eli kaipaan jo nyt raskausaikaa, vaikka Se ei ole edes puolivälissä menssakaan vielä!! Ompa outo ihmisen mieli !!
Ja anteeksi tällanen liirum laarumi <3