Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Musta ei kysytty kuin vasta kun otti kuvan että "sallitko sovelluksen käyttää kuviasi" ja sit ku otin suoraan kuvan ni tuli "sallitko sovelluksen käyttää kameraasi"

Juu sillai tässäkin. Mut noita puhelutietoja en käsitä :D toki, työnantajan luuriin (Android) ladattiin Angry bird peli, niin se kysy siinäkin jotain puhelutiedoista? :D kohta pääsee itsekin leikkiin tolla uudella luurilla ja selaan tarpeelliset sovellukset, kun uuden kortin pitäs tulla tänää postissa :)

Mulla myös android. Lieneekö siitä johtuen sitte kysyy oikeudet puhelutietoihin. Aika hämärää mun mielestä ja ois kiva kuulla joku tekninen perustelu asialle.

Jaaha, clearblue niin kovin mainostaa että testin voi tehdä jo neljä päivää ennen menkkojen alkua, mulla siihen on 2päivää enään, eikä kyllä selkeempää negaa voi aikaseks saada. Ei edes testiajan jälkeen piirtynyt mitään. Miksi sitä ihminen joka kerta elättelee toiveita, testailee miljoona kertaa vaikka onkin melkein varma siitä että tärppiä ei oo käynyt.
Seuraavassa kierrossa en testaa ovista, enkä osta yhtäkään raskaustestiä. Tuo viimenen mikä tuolla kaapissa on menee käyttöön yöihuomenna niin eipä tuu sitten testailtua kun ei kaapissa oo testejä.

Kiitos ja anteeksi tämmönen angsti-napailu.

kp28/30

Mikäs se lumen digin kohtalo on?? :)

Silv, veikkaan että sulle pärähtää plussa tästä kierrosta!

Voi pp, tiedän niin noi sun fiilikset :( Mulla on samanlainen olo vaikka en ole yhtään testiä vielä tehnytkään. Joo ja siis cb mainostaa, että testin voi tehdä aikaisin, mutta muistaakseni niiden ohjepaperissa lukee jossain pienellä präntillä että varman tuloksen saa vasta kun menkat on myöhässä... Blaargh!

-------------
yk 4
Nuvaring hus pois 6/2014
Tjottaillen 7/2014

Pepe: en oo edes avannu koko puhelinta, kun se vaatii sen kortin ennen kun sitä saa auki ;) mut ainaki täs uudes padis on se 8.1 :) luulis nyt et tos luurissakin ;)

Timbe: saas nähdä :) toivottavaa olis tietenkin ja tän positiivisuusvaihteen aion pitää päällä kunnes asiat selkenee :)

Larissa; nyt rupeskin jomottelemaan menkkamaisesti, eiköhän se täti sieltä tuu taas.
joo taitaa siellä lukea että menkkojen alkupäivä on paras testipäivä. Meillä vasta yk 2 menossa ja vituttaa silti. Noo mul on onneks torstaina työhaastattelu, jospa pääsis töihin niii vois unohtaa tän aiheen hetkeks :D

Toivottavasti muut pissii plussia tikkuihin tässä kuussa!! <3

Lumen digi tulosta kaivataan :)

Onnea työhaastatteluun pp! Mulla on kans huomenna :D Loistavasti saisi uusi työ kyllä ajatukset pois yrittämisestä ;)

-------------
yk 4
Nuvaring hus pois 6/2014
Tjottaillen 7/2014

Heipä hei kaikki pitkästä aikaa!

Tervetuloa uudet :)

Mä täällä taustailen ja lueskelen teidän juttujanne. Jännäilen yhä tuloksia ja plussia odottelen.

Mulla myös iPhonessa sovellus enkä kyllä muista mitään puhelutietoja et kyselis. Mut ei olis kyllä mikään ihme. Tuntuu et nykylaitteet onkii kaiken tietoonsa :)

On: Täällä siis rv 8+3 ja väsymys on hirveää. Samoin huimaus ja pahoinvointi. Muuten oli normaali :D Eilen lähdin sit kauppaan ja unohdin avaimet kotiin. Olipa kiva soitella mummolle et voitko viedä mut 40km päähän miehen työpaikalle et saan avaimet ja pääsen koirat käyttää ulkona. Alan pian epäillä et puhkee joku raskausajan dementia :D

Paras ylläri oli kun kaveri kävi eilen kylässä ja kerroin sille et meille tulee kesällä vauva niin sekin paljasti et niille on kans tulossa. En siis tiennyt et edes yrittivät ja huippua on se et meillä on la lähes samoihin aikoihin :D toivotaan nyt et kaikki menisi hyvin. Nt-ultraankin tuli kutsu 9.12.

tsemppiä pp ja larissa työhaastatteluun, inshaAllah molemmat saatte työpaikan :)

täällä vuokranantajat suunnittelee jotai juhlia ilmeisesti tuoho pihalle. alkaa huolestuttaa et millokoha ne pitää koska se melu on jotai iha hirveetä ku sieltä tuli kajarei, kaapelei, tuolei yms. joka viittaa häihin tai kihlajaisiin. syy miks oon huolestun on et mitenköhä onnistuu suojaamaa vauvan korvat jos neiti on jo tullu tälle puolelle kuten täällä vähä aletaa ounasteleen lääkärin ja sen kätilöopiskelijan puheiden perusteella. ja mä itekää en voi sietää sitä meteliä mikä aiheutuu ku naapurusto pitää häitä. nyt ku oon huokassu helpotuksesta että on hiljasta ni vuokranantajat alottan jotku valmistelut. tänää ollu suppareita jonki verran taas.

Huomenta :D heräsin just :D ja aamun masis niin "ei raskaana" sieltä tuli eli ne liuskat on valehdellut :) ja mun olot. vaikka ei vieläkään tätiä kuulu.
kp29-27/31 ja oisko dpo16 mut eipä sillä sinänsä enää ole merkitystä :)

mullakin se eilinen ovistesti oli plussa:eek:... äskenen testi oli jo tosi hailu... ens kierron jätän kyl varmaa testaamatta. pelkkää stressiä...

Takaisin