Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
muurahainen: niinpä, en tiedä onko testit perjantai-kappaleita vai olenko kenties itse ?...on se kumma kun raskaustestit tuntuu joka kierrossa antavan niitä hailuraviivoja ja nyt vielä ovistestitkin tyrkyttää extraviivoja...huoh..! Ei kait aina voi testeissä olla vikaa ? :confused013

huomenta päivää kaikki ihanat.

jos joku plussannu niin onnea, kaikille tsemppiä tasapuolisesti. :)

melina onnea rv 30 poksumisesta mashaAllah :)

täällä rv 34+5 menossa ja testeissä sekä samalla sisätutkimuksessa käyty. paikat kuulemma kiinni vielä, suppareista ei tartte kuulemma olla huolissaa vaikka onki joka päivä ja välillä tiheään. no tutkimuksen jälkee tullu supparei tiheämmin taas ja lisäks sit alavatsaan sattuu jonki verran. no saapi nähä mitä lauantaina lääkäri tuumailee, pitää sit kysästä et onko tässä viel montaki viikkoa mahollista pysyä kasassa. nää supparit alkaa viedä hermot multa hiljalleen ku pistää haukkoo henkeä.

Kiitos, muurahainen! Tuo oli tosi hyvä teksti. Törmäsin tässä vasta hiljattain jollakin nettisivulla "tietoon" että ovulaatio on kierron puolivälissä. Ärsytti ihan lukea moista roskaa, sen lisäksi että joku voi yrittää hankkiutua raskaaksi väärään aikaan, joku voi yrittää ehkäistä varmoilla päivillä väärin.

Aloin tässä pohdiskella kun pahoinvointi vain sitkeästi jatkuu että voisiko kyseessä olla kohdunulkoinen. Kipujen kai kuuluisi olla kovemmat ja jatkuvat. Olen saanut tämän kierron aikana kipukohtauksia, kolmeen kertaan jopa siinä määrin että kieriskelin vaikertaen lattialla. Ovat kuitenkin sitten hellittäneet vaikka ovatkin olleet voimakkaita joten en ole ajatellut että vaatisi mitään toimenpiteitä tai huolestumista. TAI sitten voisi olla kyse raskaudesta joka ei vielä näy, ja jonka aikana minulla jostain syystä on kuukautiset tai jotkut sen tapaiset. Niukkaa on vuoto ollut ja nyt loppumassa, eli pari päivää kesto. CB:n ohjeessa kehoitetaan tekemään raskaustesti 19 vrk yhdynnän jälkeen jos kierron pituudesta ei ole tietoa. Koska minulla kierto oli nyt pitkittynyt, niin ehkä pitäisi odottaa viikko ja tehdä vielä yksi testi.

Kaikki te joilla joskus ollut kohdunulkoinen. mistä sen tietää? Voiko olla lähes oireeton tai oireet pahentua ja sitten helpottua? En jaksaisi soittaa terveyskeskukseen ja vongata labralähetettä kun eivät katso hyvällä sinne soittamista ellei hengenlähdöstä ole vähintään kyse... Ja selviäähän se odottamallakin, kyllä kai se joskus alkaa oireilla isosti jos kohdunulkoinen on.

TUNTUU ihan kuin olisin raskaana. Eikä minulla ole koskaan ollut pahimmissakaan vauvakuumeissani pahoinvointia. Ainoastaan raskaanaollessa.

Sitä vaan olen aina ihmetellyt että kun joillain kuukautiset tulee moneenkin kertaan raskauden aikana, ihan normaalisti etenevän raskauden siis, niin mistä ihmeestä se veri tulee? Ovulaatiota ei voi tapahtua eli ei se munasolu ole. Kohdun limakalvo ei voi irrota ja uusiututa keskeyttämättä raskautta joten ei se sitäkään ole. Mikä sieltä niinkun vuotaa silloin?

Orm mulla kohdunulkopuolinenraskaus aiheutti kipua yöllä ja vain yöllä! Ripuli jäätävä kipu mahassa ja suolistossa, huimaus, kuulon aleneminen ja "suhina" päässä + kaikki "normaalit" raskausoireet... siskolla samat oireet... mulla oli vko5+ kun viimein hakeuduin lääkäriin ja selvisin hormonipistoksilla. Siskolla vko6+ ja jouduttiin poistamaan toinen munatorvi tähystysleikkauksessa. Testeissä näkyi ihan normisti heti kun menkat myöhässä ( kp28 )

Mä nyt tulen tänne avautumaan vielä :D siis testissä näkyy haamu silmillä jos oikein keskittyy ja katsoo oikeaa kohtaa. Samoin taas jokaisessa kuvassa. huoh.... Viime yönä mahaa Pistele taas ja ihan erilailla kuin hädin tullessa se keskittyi tuonne vasemmalle puolelle muniksista viistosti alas ja keskelle mahaa.... kyllä nyt tuntuu et aikasemmin olen ne kuvitellut kun nää on aika vahvoja et tuntee kyllä. Haluaisin vaan sen kaks viivaa siihen testiin niin kovasti !!! Mä joka ilta rukoilen sitä ku menen nukkumaan. hulluksi tulee kun vaan haamuja metsästää... no tässä kuva vielä otin sen ton päällä ni osviittaa missä sen viivan pitäisi pönöttää ja kyllä siinä minusta se haamu edelleen on. Ja tietyssä valossa kun kallistaa se näkyy ihan selvästi vähän niin kuin varjona... en kestä tätä tuun ihan hulluksi.

tippukka on kyllä hassut ovis viivat :O

Liitteet

• 1415611092488.jpg
    1415611092488.jpg
    45 KB · Katsottu: 171
PikkuMinski, hui kamala! Miten sun siskolla tuo vaikutti jatkossa hedelmällisyyteen vai vaikuttiko mitenkään? Mulla ois nyt kp 40 jos nää ei ois varsinaiset kuukautiset, eli kuudes raskausviikko ois menossa. Kai mä olisin kipeempi jos munatorvessa joku yrittäis kasvaa. Kun testitkin vaan näyttää negaa niin oon vähän epäileväinen, vaikka näyttäähän ne joillain pitkään negaa normiraskaudessakin ja joillain kohdunulkoisessa koko ajan (tosin useimmiten kai sekin näkyy testissä). Jospa tää on ihan oikeesti vain mun vauvakuumeesta johtuva valeraskaus tai joku vastaava!

Lumen testissä nään kyllä haamun ja nuo Davidin testit on kyllä mulla toiminu eskon kohdalla niin etteivät näyttäneet läheskään niin hyvää/selkeetä viivaa kun esim. Pregchek...vaikka mukamas ovat herkkiä :O

Mä en oikeasti kestä :D kun mä oon nyt ollu 1kk kotona ja huomenna olisi töihin lähtö sitä haaveilee siitä että saisi jäädä sen oman pienen kanssa kotiin tms. ja sitte testit latelee vaan haamuja.... arghhhh mä sekoan olisi ihana jo kertoa miehelle että katsos tätä tikkua mutta ei... :) no ehkä tarvitaan vielä aikaa. mieti kyllä että kävisin ostamassa tällä viikolla apteekista jonkun toisen testin. mites soma ? Saitko ajan sinne verikokeisiin ? :) silv tee jo uusi testi ei jaksa odottaa !!! ;)

Gatusa onneksi siellä paikat vielä kiinni!

Lume mäkin nään haamun vahvimman mitä aikaisemmin ja nyt väriäkin. Käy hakemassa lähikaupasta pregcheck ja ala pidättämään ja pissi tikkuun ;) ne ei maksa kun sen 3€ joko yksi puikko tai sitten 2 liuskaa. Onko sulla vielä paljonkin noita liuskoja?

pepe ja marinamelissa olisittepa niin oikeassa :) en tänään pääse kun ukko on autolla töissä ja huomenna menen ite töihin...et menee varmaan keskiviikkoon :D (ku ei meidän pitäjän kaupassa missä oon töissä ni ole :( pitäisi lähteä ihan kaupunkiin asti ) mulla on yks mammaksin puikko myös. ... digiä en uskalla ostaa ... liikaa jos vastaus on ei raskaana.. :D

Testaa se puikko seuraavaksi ja kato mitä se sanoo! :) mulla on 2 testiä kotona digi ja yesno, mutta en raaski käyttää :D tahtoisin halpistestin mutta meiltä kans matkaa isompaan kaupaan. Apteekki tosin olis tossa naapurissa, mutta niin pieni paikka missä asun etten kehtaa ostaa sieltä :D

Meinasin ruveta itkemään loora :) ihana pieni siellä ♡

pepe mullakin olisi apteekki sinänsä aika lähellä muttei jaksa lähteä siellä on niin kylmä :D mikäs kp sulla oli pepe menossa ? :)

Huomenta kaikki ihanat! :)

Ei tarvinnut Lume soitella aikaa. .. täti tuli ryminällä aamulla, (ÄLLÖ VAROITUS) kera ison hyytymän, koskaan aiemmin ei ole noita hyytymiä ollut:think005 Jäätävät vatsakivut on eikä särkylääkkeistä apua. Ja oon tässä lähtöä tekemässä töihin, katotaan meneekö ohi nuo kivut liikkuessa. Helpotti kyllä kun alkoivat niin nyt voi olla rennosti.

Kyllä kannattaa ja selvittää asia ja pyytää vaikka ne verikokeet silti jos saa vaikka tälle päivälle ? Eikös se hormoonin pitäisi näkyä pari päivää jos niin kamalasti olisi käynyt :( ?

Orm vaikuttaa kyllä hedelmällisyyteen, mutta eipä tuo siskoa enää haittaa... tyttö tärppäsi seuraavasta kierrosta ja nyt lapsiluku täynnä. Niistä kivuista ei kyllä voi erehtyä... ite makasin vessan lattialla ja itkin, huusin, yökkäilin ja pöntölle sai kiivetä ihan vesiripuloimaan :( se oli kauheeta! Kun raahauduin terkkariin meni junassa kuulo ja alkoi hirveä huimaus ja oksetus ja paskatus. Pääsin asemaravintolaan ja siitä lanssilla terkkariin. Siellä testi + ja lähtö naistenklinikalle...

Kaikki neuvolan tädit vasta huomenna tavoitettavissa. .. no soittelen huomenna ja selvitän. Jos ollut varhainen keskenmeno, niin parempi nyt kuin että viikkoja olisi kerennyt kertyä enemmän :)

Takaisin