Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
täällä testattu myös selkeä nega sofin 25 ja kp 30/31-33 :rolleyes: lumelle viivan vahvistumisia :) täällähän on ollu hulinaa sen jälkeen kun nukkumaan ite jo menin 21.30 :grin

image.jpg

Siis nythän on kp vasta 28/30-37.. Mut se cb anto selkeän haamun tässä joku päivä ja nyt rfsun testistä en nää mitään.

Näkisinköhän mä tuossa Lumen uusimmassa testissä viivanpaikan o_O väriä en kyllä saanut väkisinkään siihen maalattua :sad001

Enkä Silvin testiin saa mitään.

Ehkä oon hukannut vaan mun viivalasit tai sitten oon unien jäljiltä vielä silmät ristissä :grin

Silv, eikös noista rsfun testeistä ole moni antanut huonoa palautetta? Jos en nyt aivan väärin muista. Luottaisin ite ennemmin cb:hun :) osaatko yhtään sanoa mikä dpo vois olla meneillään?

onko silv testit samalla herkkyydellä? siis 10 tai 25? onko molemmat tehty aamupissasta? siis voihan ihan pissan "vahvuus" jo vaikuttaa että toinen ei näytäkään...:)

Öööääh, mä en nyt yhtäkkiä tiedä vahvuuksista sanoo mitään. Enkä kyl dpostakaan :D testasin vaan siis siks, et jos olis haamu vahvistunut niin olisin voinu isänpäiväkorttiin laittaa jotain kivaa :) mullahan on testipäivä vasta viikon päästä!

Olishan se ollut kiva lisäys :) harmittaa ettei itsekään pystynyt käyttämään tuota korttia :sad001

Apua, täällähän on myöhään jännäilty :) Pahoittelut negojen saaneille! Lumen ekassa testissä minäkin näin ainakin viivanpaikan, ehkä jopa hieman vaaleanpunaista. Toivottavasti vahvistuu! :) Oma testini oli selvä nega (tein heti herätessä), aivan sama missä valossa ja kuinka kääntelin niin ei haamun haamua, mutta masennun vasta viikon päästä jos ei mitään näy :wink
Mun valeraskausoireetkin on suurelta osin kaikonnu, joten voi olla että nyt ei vaan lähe kroppa käyntiin. Söin kaks ja puol vuotta minipillereitä ja kerkesin pari kuukautta syömään e-pillereitä siihen perään (ilman taukoja). Nyt on tasan kolme viikkoa siitä kun otin viimeisen mercilon pillerin eikä ole tyhjennysvuotoa kuulunut... ekalla viikolla lopettamisen jälkeen oli niitä ovistuntemuksia (jos enää muistan miltä ne tuntuu). Onko joku muu joutunut odottelemaan tyhjennysvuotoa? Ja mitkäs on muuten herkimmät raskaustestit? Mulla oli nyt käytössä Pregcheck liuska. Ja koska mulla on selkeesti kyselykausi menossa niin koskakohan mun kannattaa soitella menkkojen puuttumisesta ja minne? o_O Ehkäisyneuvolaan? :smiley-ashamed008

Miks mä muistelen että rfsun herkkyys on 50? Että ei mikää ihme ettei vielä näy ;) ja cb lupaa että saattaa näkyä jo 4pv ennen menkkojen alkua :)

Nii en tiä. Paketis kyl muistaakseni lukee että aikaisintaan testata kun menkkojen pitäs alkaa. Ja tos cb paketissa muistaakseni just et 4pv ennen kun menkkojen pitäs alkaa. Nooo, tässä saa jännäillä vielä, seuraavan kerran testaan kun menkat myöhäs (jos on). :D

huomenta ihanat.

täällä onki tullu haamulaisia testeihin onnea tuhannesti mashaAllah, viivalle vahvistumista.

tällä 34+4 menossa ja viime yönä sai nukuttua jonki verran enemmän mut jostai kumman syystä on tunne että se oli vaa tyyntä myrskyn edellä... supparit meinaa näyttää alkaneen taas ja vatsa toimii harvinaisen tehokkaasti. yön aikana oli sukkapuikko vihlasui taas tuolla kohdunsuulla. no jotai positiivista sentään, ukko lähti ostaa vauvalle peittoa ja nukkumapaikkaa, inshaAllah löytää kohtuuhintaan ja mulle läpökkäät ku esikko lainatessaan tuhos mun omat ku hän oli omansa (useamman parin) tuhonnu jo. ukko sai muuten eilen illalla väläyksen, hän oikeest hokas iha ite jotai...hän suututti mut ja mul alko tauon jälkee supparit sit, hän totes et eli jos sut suututtaa ni supparit alkaa tulemaan ilmeisesti ni totesin että kato sä huomasit vihdoin tuon iha ite (oon sanonu varmaa tuhat kertaa jo asiasta sille).

Mä jo kerkesin nukahtaa eilen sohvalle, kesken sen jännitysnäytelmän. Kivat nää hormoonit.

Silv, mitä ihmettä?? Nega!! Se viivahan oli niin selkeä ja mä en näe koskaan mitään haamuja niin en tajua. Mitä jos tekisit uuden cb:n testin? Tiedätkö mikä dpo sulla on menossa?

Meillä tuli herätys tänään vasta 8:45. Ihan hyvä, että sain nukkua, koska mies on kipeä ja mä oon pyörittänyt taloutta yli viikon jo yksin.

Eiku sitähän mun vielä piti. Mites Sabetti, joko tuhru loppui? Noi kyllä aina säikäyttää vaikka ihan harmittomia oliskin.

Mimmu, älä muuta sa! Mäkin vähän odotin et olisin saanu liuskan teipata korttiin tai jotain muuta mut ei :( no jos sillai tosi ympäripyöreesti katon ni dpo on 8-12. Et eihän se siis mitään viä ole, mut ihmettelen sitä CBn testiä, et miks anto niin vahvan haamun niin liian aikasinkin vielä.

Silv nyt on vielä niin aikaista, josko sieltä se selvä plussa piirtyisi esiin. Harmi, ettei tuohon testiin nyt tullut :sad001

Sukunimestä, oli itselläkin pohtimista. Mulla on ex-mieheni sukunimi ja sitä nyt en ainakaan vauvalle halua! Puolikiristin sit mieheltäni melko tiukkaan sävyyn et ollaanko me ikinä menossa naimisiin, ja kun ei sitä poissulkenut kokonaan niin laitoin sitten miehen sukunimen tytölle siinä toivossa, että meillä on perheenä sama nimi joskus. Mutta vaikka se ei olisikaan ja ero tulisi niin se voi silti olla sekä lapselle että isälle tärkeää, että heillä on sama nimi, eteenkin, jos eivät samassa osoitteessa enää asu. Niin säilyy joku yhteys isään. Että ehkä sitten itse vain yrittäisin niellä kiukkuni ja ylpeyteni ja yrittäisin ajatella siinä sitä lapsen parasta. Eli mä en vaihtais sukunimeä omaani vaikka erottaiskin, tyttö saa sit itse isompana vaihtaa, jos haluaa.

Jos naimisiinmeno ois ollu aivan ehdoton ei-ei niin olisin vaihtanut itselleni äitini tyttönimen ennen vauvan syntymää. Omaa tyttönimeäni en halua takas, kertonee jotain se että tosiaan pidin ex-mieheni nimen mieluummin :p

Takaisin