Hups vaan ja anteeksi taannoinen spämmäys, tarkoitus oli lähettää yhteen kertaan se viesti. Ensin ei meinannut lähettää mutta näköjään se on menny yhtä monta kertaa kun klikkasin
Lume: En nähnyt kun yhden viivan mutta ainakin mun koneella katsottuna kuva oli aika rakeinen, ja rakeisemmaksi vain muuttui kun suurensin. Eli vaikka siinä ois haalea viiva niin en sitä pystyis näkemään (mun on kyllä vaikea nähdä niitä livenäkään tikuista).
Diku mulla eka kierto ilman ultraa, sitten väli kierto jossa terolutit käytössä oviksen jälkeen, sitten tokassa letrokierrossa ultra kp12. Onko sulla jo tässä kierrossa ultra?
Tietääkö joku miltä ultrassa kohdun pitäis näyttää? :D oon yrittänyt tutkailla tota ja koko ajan keksin kaikkia omia päätelmiä siitä... :D
huomenta, myrsky meni aamun aikasina tunteina ohi alhamdulillah. ukko aikoo mennä töihin tänää. päivä samanlainen mitä viime päivät joten tekis mieli vaan olla yksin makkarissa näkemättä ketään. eilen sentää ukko kiitteli loppuillasta että olin kantan pesukoneen sisää jne.
olikos joku plussannu? onnea tuhannesti mashaAllah. :)
Pepe; mulla ultra kp 9 jo,sitä mä vähän ihmettelen
Näillä letroilla ja lugeilla mennään kuus kiertoa.
Toivottavasti letrot auttaa meille molemmille
Mimmulle onnea ultaan
Pepe, mä en ainakaan lähtis niistä ultrakuvista mitään arpomaan. Ne on niin suttuisia ettei mulla ainakaan ole mitään hajua mikä on missäkin. Vauvan sieltä tunnistan mutta en esim limakalvoja ja mitä lie. Mulla oli joskus nuorena kysta ja se tajusin kuvasta :)
Riku vähän kuulosti hullulta kun sanoi että lääkettä käytetään rintasyöpäpotilaille :D mutta toivotaan parasta meille molemmille :) itse otan myös ensi kiertoon akupunktiota!
Jos sä jo odottelet menkkoja niin sittenhän niiden pitäiskin olla paksut. Ja terot ja letrothan niitä vaan paksuuntaa. Sinne on muniksen hyvä kiinnittyä :) Mutta joo, en ole lääkäri, joten virallisesti en tiedä mistään mitään
Pepe XXL mulla on ultrakuvat joissa kuulemma kaikki just niin kun pitää, ovulaatiota edeltävässä kierron vaiheessa. Näkyy mustaa ja harmaan eri sävyjä Eli ei kyllä mitään käsitystä.
Noniin, eli testin tein n. 3h pidätyksellä ja ei sitten haamuakaan ilmestynyt. Welcome täti welcome, tampoonit ja Panadol purkki odottaa sinua. Tää on niin tympeetä kerta toisensa jälkeen todeta ,että ei sieltä tule kun negoja. Käperryn sohvan nurkkaan viltin alle mököttämään ja ottamaan tätin vastaan
Kyfi86 KU:n jälkeen vasta menkkoja odotellaan joten ei kiertopäivistä tietoa.. Itsekkään en siis enää mitöän viivaa nähnyt testin kuivuttua.
Alkais nyt vaan ne menkat et pääsis kunnon yritykseen. KU:sta siis kohta 7 viikkoa eikö vieläkään menkkoja..