Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Mimmu! Nämä hyvät ultrakuulumiset jotenkin luovat niin paljon toivoa, että kaikki on mahdollista! :)

Turmion suosta siis noustaan hiljalleen ja tänään kaiketi jo kp 4 uutta kiertoa. Ihan hirveän niukat kuukautiset nämä ovat olleet, eikä ollenkaan tosi runsaat ja kivuliaat, joista keskenmenon jälkeen varoitellaan. Tosin tulihan tässä jo vuodettua se melkein 5 viikkoa putkeen silloin tyhjennyksen jälkeen. Ja jos jotain hyvää, niin kierto asettui heti normaaliin 27-28 päivään. Ovulaatiota ei varmaan ole tapahtunut ollenkaan tai ainakaan näin olemattomaan limakalvoon ei olisi voinut mitään edes kiinnittyä. Hieman stressaa, jos tämä tiputtelu nyt taas jatkuu viikko tolkulla, että onko tämäkin kierto sit tuhoon tuomittu. Mutta en huoli sitä tänä viikonloppuna, vaan aion tehdä kivoja asioita, kun kerran töistäkin on vapaata. Positiivisin mielin yritän olla, se huolehtiminen ja stressaaminen ja kurjuudessa rypeminen ei varmaan edesauta ollenkaan tilannetta. :) Te ootte ihania naiset, kun täällä vallitsee niin positiivinen ja toisia tukeva ilmapiiri, kiitos ihan jokaiselle!

Oi mimmu <3

Timbe kyseli viikonlopun testaajia. Itse oon kahden vaiheilla. Mieli tekis sunnuntaina kun olis kp22/23-25, mutta keskiviikon ultran mukaan ei ovista olis ollut tapahtunut.

Mä lopetin tossa pari kk sitte röökin. Kyllä se 10vuotta menee hirveen äkkii :O
No mut pääasia ettei enää polta.

Tuntuu et aika matelee..
Haluun jo testaamaan (ja saada plussan).
Puhuttiin just miehen kans, et jos nyt ei tärppää niin ruvetaan kattoo aikaa lapsettomuusklinikalle.
Väestöliiton sivuilla ainakin lukee ettei tarvii lähetettä ja voi ottaa suoraan yhteyttä sinne ja et asiat hoituu nopeesti, ettei enempää tarvis ootella.
Miks kaiken pitää aina mennä vaikeemman kautta?
Päivän positiivisuus: kiva päivä töissa ja 2seuraavaa on vapaita ;)

Heippa kaikille!! Ja ensiksi onnea plussanneille ja mimmulle hyvistä uä kuulumisista!!! Ja pahoittelut tädistä ja negoista :/

Täällä oli tänään ultra ja kaikki hyvin ei liikaa turvotusta ja pieni kasvaa hyvin :) itseasiassa tänään 12+3 mutta mittojen mukaan 13+1 :)
Ja varovaisesti kätilö lupaili poikaa <3 mutta pääasia on että kaikki oli hyvin <3

Mukana täällä jännäilen ja tykkäilen tapahtumista vaikka harvemmin kirjoittelen :)

Onnea Mimmu ihanan onnellisista ultrakuulumisista! <3

Vähän taustailen, kun ollaan mun vanhempien luona ja en voi paljoa täällä foorumilla julkisesti pyöriä :D

Nyt on kp 24/29 ja dpo 8. Lievä flunssa on edelleen seurana ja vähän lämpöä. Kunnon kuumetta ei kuitenkaan nosta. Tuhru jatkuu edelleen, mutta se on näemmä mun kierroissa normaalia vaikkakin ärsyttävää.

Jee! Huomenna vähän juhlimaan ystävän kanssa! Saa laittautua ;)

Ihanaa viikonloppua kaikille! :)

-------------
yk 4
Nuvaring hus pois 6/2014
Tjottaillen 7/2014

Timbe, testailen joka päivä niin eiköhän viikonloppu mene samoissa merkeissä. Varmaan testaan niin kauan kunnes tulee kuukautiset tai plussa (toivottavasti ei montaa kuukautta mene että edes jompikumpi tulee), mutta en kyllä niin pitkään päivittäin, se on turhaa ja hajottavaa.

Silv, toivottavasti ei nyt olisi kuukautisista johtuvia oloja. Kyllä mulla oli ennen esikoisen plussaa siinä raskautumiskierrossa pms- oloja. Ja kiinnittyminen voi aiheuttaa pientä nipsaisua joillain. Kaikki on mahdollista.

En oikein vois nyt koko marraskuuta käyttää sen pähkimiseen ollako vai eikö olla pieniin päin. Mutta en mä pysty lakkaamaan ajattelemasta. Jos ei viikonloppuna tule plussaa niin lupaan jättää testaamisen tasan seitsemäksi päiväksi. Ja sitten testata viikon välein kunnes asiaan tulee tavalla tai toisella selvyys.

Jeps. Piti tänään jo käydä hakemas joku halpispkt vielä mut ei käytäkään kaupas, huomenna sitten. Hitsi ku on ihan poikki, yöllä millään unta, nukuin 30min pommiin ja puol kuudesta asti ollu taas kauhee väsy.. Kohta pääsee onneks kotiin ja huiliin..

Oma napaa on se et kerkesi flunssa minutkin tavoittaa :( kurkku kamalan kipeä ja inhottava yskä ja nenä tukossa :)

mut mukavaa viikonloppua kaikille :)

-kp25-27/31 dpo12 -

Muokattu viimeksi:
omaa napaa; kp24/29-30. Dpo 8-9. Aamulla testattu herkällä nega.

Mimmulle hurhasti onnea!!

Silv! Toivotaan kipujen olevan alkuraskaudesta johtuvia :)

Mimmulle onnea! Tosiaan tuli tippa linssiin lukiessa, ihana pikkinen sydän siellä jo pampattaa.

Napaa, kp 28 ja nega testattu. Eli menkkoja odotellaan parin päivän sisään jos ei kierto kovasti veny. Aiemmin ollu pisimmillään 45 ja nyt on vielä imetys sotkemassa, mulla kun se ei oikein oo sujunu muutenkaa koko ajan niinku oisin toivonu ni en henno ainakaa yhtään rajoittaa kun tuo pikkuinenkin on niin pikkuinen. Oppi tänää juttelemaan ävväävääväävvää ja selittäny sitä koko päivän, milloin vakavana, milloin innoissaan. Ottaisin niin heti toisen jos sais tosta noin vaan tilata. <3

Muoks: isänpäivänsuunnitelmia kysellessä mies on koko ajan vaa jauhanu remontista ni annoin sille sitte isänpäiväkortin jo tänää. Neiti 6kk iha ite maalannu, minä leikkasin taideteoksen korttipohjalle ja kirjoitin toivotukset ja tytön nimen ja iän. Toissapäivänä teippasin paperia lattiaan ja annoin neidille mustikoita ja puolukoita maaliksi. Ei ollu mies iha odottanu että pikkuneiti ois jo kortin ite tehny, tippa meinas tulla linssiin eikä ois sit hennonnu lähteä. No lupas tulla isänpäivänä sit ajoissa takasin ja ens viikon pesiä tytön vieressä. :)

Plääh, mulla otettiin tänään siellä lekurissa papa-mikälie-näyte ja nyt tulee valkkarin seassa verta. Järjellä ajateltuna tiedän siis, että johtuu siitä ja on ihan normaalia mutta ei kyllä tunnu kivalle :sad001 Loppuisi nyt nopeasti.

Takaisin