Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
siis otin vielä pari kuvaa... niin kyllä vaan samaan paikkaan joka kuvaan tulee haamu niin kuin edellisiin... mutta silmällä ei mitään.... :? ehkä mä sitten näen :D

Laitan tän tänne vielä onko teidän mielestä väriä ? Miten kameran läpi mun silmään piirtyy haalea pinkki viiva. kuvaa ei oo muokattu ja se on otettu ilman salamaa ja jokaisessa minkä otin näky tää sama kun zoomaa, ilman zoomia ei oikein näy mitään . ja ainii anteeksi mun kynnet ja niiden lakkaukset :D

Liitteet

• 1415310697081.jpg
    1415310697081.jpg
    41.3 KB · Katsottu: 182
Mulla ei sit taas täs kierros oo mitään oiretta, ei aitoa eikä kuviteltua :D Paitsi edelleen toi oikea tissi on kosketusarka, mut se voi olla oviksen jälkitunnelmia tai sit toi 2v on töytässy siihen enkä vaa muist sitä :D Silti kauhee testaus vimma tuli, kiitos vaan tästä Silv! :D

Onnea mimi! ihana kuulla että kaikki on hyvin :Heartbigred

Onnea freyja ihanista uutisista!

Onnea silv plussauksesta :Heartred

Täällähän on ollu tänää (tai no eilen) oikeen hyvien uutisten päivä :)

Last edited by a moderator:
Huomenta !

Onnea Silv , niin selvät viivat sulla:Heartpink ihanaa !!!! Ja sitten digiä viim. Isänpäivänä !

Mä olen Lume noissa jotain näkeväni :love2
Vahvistumista viivalle kovasti !!

Muillekkin plussatuulia !! Tästä saadaan hyvä plussa aalto taas kehiin :)

Täällä alkais olla ne päivät, että sais alkaa talletella :wink Onneks tuo mies on ollut niin super ihana, että se on tuonut uutta puhtia koko juttuun :Heartbigred
Mä vaan jo malttamattomana odottelen sitä kuun loppua, pääsis jännittämään ja pissimään liian aikaisin tikkuun. :excited001

Ihanaa alkavaa viikonloppua jokaiselle !! Ja nyt niitä plussia paljon viikonlopun aikana !:happy090

En ole kovin aktiivisesti ketjua lukenut, harvakseltaan käynyt vaan vilkuilemassa joten paljon on mennyt ohi. Onnea kuitenkin kaikille raskautuneille! Vähänkö olisi ihanaa antaa isänpäivälahjaksi kuva positiivisesta digitestistä. Tai vaikka se digitesti, jos omaa miehen jota ei ällötä herkästi.

ON: 13 päivää yhdynnästä joka voisi olla syypää kuukautisten myöhästymiseen, kiertopäivä 37/28. Tämänaamuinenkin testi negatiivinen. Yritys jatkuu, mitä niitä kuukautisia odottelemaan kun en tiedä kauanko aikovat lomailla. Jos olisin raskaana niin dpo olisi varmaan 10-13. Luulis herkällä testillä jo näkyvän. Eli tuskin olen.

rintoja pakottaa, väsyttää koko ajan, plus valkkaria tullut nyt oletetusta oviksen ajankohdasta saakka enemmän kun normisti...herättää kieltämättä lievää toivoa mutta toisaalta, niin, voinevat ne menkatkin sieltä alkaa päivänä minä hyvänsä:smiley-angelic008toisaalta olis kiva JOS ne menkat tulee ni alkas nyt vähän aikasemmin eikä venys tuonne 33-34 pv:rolleyes: plaaaaaah...kp28/31-33 ja niin menkkoja nro5 (muistaakseni) odotellessa pillerien pois jätön jälkeen mikä lie yk :oops::grin

Lume kyllä mäkin siinä jotain ihan hailakkaa nään!
Täälläkin tehty tänä aamuna testi olin näkevinä siinä jotain mutta kuvassa en kyllä enää näe mitään...
Ihme menkka juilinta jatkuu ja rinnat arat.. Hmm ota tästä nyt sitten selvää :grin
Tässä vielä epäselvä puhelinkuva jossa kyllä enää selvä nega ..:oops:

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    400.8 KB · Katsottu: 161
  • image.jpg
    image.jpg
    513.2 KB · Katsottu: 166
Huomenta, kiva homma kirjoitin pitkät pätkät ja sit se hävis. :(

Kännykällä on aika turha haamuja metsästää testeistä, joten kurkkaan tietokoneelta myöhemmin. :)

Omaa napaa sen verran, että vv:tä tulee aika reippaasti. Välillä luulen et täti tuli jo, mut ei, pelkkää hyvin nestemäistä vv:tä. Tänään kp36/28-32 kivasti venyy kierto. :(
Ja siis raskaana en voi olla, kun verikokeista näkyi ettei ovulaatiota ole tapahtunut.

Päivän positiivisuus: ihanaa lunta maassa! <3

Minä en puhelimella jaksanut tihrustaa noita haamuja, mutta luotan siihen että jos muut näkee niin näkisin minäkin :) itse käytän aina puhelinta joten koneella ei tule luettua.

Mitäs mieltä ootte eilen tuli esitieto lomake julkiselle puolelle. Ja kävin tosiaan siellä yksityisellä juuri. Niin voinko silti mennä julkiselle kun aika tulee?

Täällä kp20/23-25, hirveästi tekis mieli testata sunnuntaina mutta mitä turhaa jos ultrassa näytti siltä ettei ovista tapahtunut? :D

minä en kyllä nähnyt vauvahaaveilijan kuvissa kuin yhden viivan vaikkas läppärillä olenkin :sad001 mikäs kp se on menossa? ja joo...lunta tulvillaan... pitäs töihinkin lähteä osailemaan :rolleyes:

Täällä kans vuoden ekat lumihommat töissä tehtynä! ...ja tod näk ihan turhaa kun koko ajan sataa lisää :D ja phyh, mun kortti ei sovi suoraan siihen uuteen omenaan :( täytyy tänää käydä hakee uus kortti.

Nopeasti vaan huikkaan sulle Silv onnittelut! ;) Ihanaa!

Ketään en nyt listalle voi päivittää, kun en pääse koneelle. :/

-------------
yk 4
Nuvaring hus pois 6/2014
Tjottaillen 7/2014

Huomenia ihanaiset :Heartpink
Silville onnittelut,ihan selkeä + :Heartbigred
Mimille ja Freyjalle onnittelut super hienoista ultra kuulumisista :Heartred:Heartpink
Syökö ketään/tai onko koitettu letroja?

Muokattu viimeksi:
Diku mä syön ens kierrossa! Onko sulle määrätty niitä?

Pepe, jep kierron 3-7 päivät.Nyt on menossa niissä se kolmas päivä.
Eli päivän annos on 5mg yhteensä.Mitkä päivät sulle ja annos?

Takaisin