Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ovulaation jälkeen siis koko ajan lämmöt koholla. Se, paljonko, voi kuitenkin vaihdella. Mutta aina enemmän kuin normaali lämpöni.

Ja nyt puhun siis vain OMISTA lämmöistäni. Tämäkin on hyvin yksilöllistä :)

Mä en ole edes päivälämpöjä mittaillut ollenkaan, kun kaikissa ohjeissa puhutaan vaan että aamulämmöistä voi jotain päätellä. :D Päivällä lämpö saattaa heitellä esim. liikkumisen, syömisten, juomisten, aktiivisuuden ja kämpän/ulkoilman lämmön mukaan.

Mun lämpöjen nousu ei ollut iso eikä nopea, vaikka Fertility Friend osasi siitä tulkita oviksen tapahtuneen. Veikkaan, että mun tapauksessa toi liittyy tuhruiluun, sillä molemmat voivat kieliä siitä että keltarauhashormonia ei ole tarpeeksi.

Larissa Kyllä, nimenomaan ratkaisevinta onkin aamulämmöt. Itselläni vain lämmön nousu on todella selkeätä, ja tosiaan melkeinpä poikkeuksetta päälle 37 koko loppukierron.

Mutta jos lämpöjään haluaa mittailla, ja niistä ovulaation ajankohtaa päätellä, niin nimenomaan aamulämpöjen seuranta. Netistä löytyy paljon aiheesta asiaa :)

Oon kanssa ihan kuollut jos lämpö nousee 37,5. Miehellä ei taas tunnu edes 38 missään. Se tuli kerran töistä kotiin ja sano että on vähän huono olo. Mittas kuumeen niin 38,6! No ilmankos! Mua alko heikottaan sen puolesta :eek:

Larissa: eikö se runsas vv ole myös yks oire? :) se tuhru oli vaan jotain kiinnitysvuotoa :)

Menkkaolo jatkuu.. Vv lorahtelee kans aika ajoin. Vatsa näyttää taas siltä kun raskaus olis puolivälissä - työnantaja huomas. Ihmettelinkin mitä se nauraa :D

Mä silti luultavasti ilmoittaudun myös hyppyjoukkueeseen, mut hyppään vasta 1,5vkon päästä :D

Silv, mulla on joka kierrossa ollut näin, että kuiva kausi jää välistä. Ja en jaksa paljoa toivoa, ei tällä dpo:lla vielä kiinnittymisvuodosta voi haaveillakaan. Pessimisti ei pety ;) Mun hyppyvuoro on myös noin 1,5 viikon päästä vasta :D

-------------
yk 4
Nuvaring hus pois 6/2014
Tjottaillen 7/2014

Mulla kans 15.11 ainakin ton sovelluksen mukaan.. Se laski tän kierron pituudeksi 33pv ton edellisen kierron takia.

Mulla pitäis alkaa menkat 13. tai aivan viimeistään 14.11. Saa nähdä miten pitkälle pääsee...

pp, mie laitoin nyt tähän puhelimen sovellukseenkin jonkinlaisen allekirjoituksen. Varmaan näkyy nyt sitten koneella molemmat :D

-------------
yk 4
Nuvaring hus pois 6/2014
Tjottaillen 7/2014

Takaisin