Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitti murut! Mun mies oli sitä mieltä, että mulla on vikaa korvien välissä. Sanoi kysyvänsä perjantaina lääkärissä onko normaalia testata jokatoinen päivä. Ei mun mielestä kerran viikossa testaaminen ole paha. Testi oli kyllä eri ja pissi laihaa. Vaikka miehen sanat jo naurattikin niin kyllä vähän silti jäin miettimään niitä viivoja. Digiä en kyllä enään osta, mähän sekoan, jos sieltä tulee 1-2 viikkoa.

Mimmu :Heartred mä uskon että kaikki on hyvin.
Lumelle toivon että voitte kaikki jäädä saman katon alle, ehkä toi ei edes johdu siitä pupusta.
Gatusalle paranemisia teidän perheelle, ja toivottavasti lisätienestejä tosiaan tulee jatkossakin!
Varhaistestailijoille jäitä hattuun, kaikki on vielä mahdollista!

ON: edelleen olen päättänyt odottaa testailussa torstaihin, jolloin tädin pitäis olla paikalla viimeistään. Nyt kun on sattuneesta syystä kuulostellut itseään joka päivä, niin tuntuu ettei voi tärpätä kun alavatsassa semmoinen tunne niinkuin yleensä paria päivää ennen mekkoja. Ei kyllä ole samanlaista pms-ketutusta kuin muuten.

Larissa joo niinhän noita juttuja kuulee mut yleensä sillon vaan perustellaan asia myöhäisellä oviksella.. Mutta tuon mukaan siis ovis on ihan hyvin voinut olla silloin kun kuuluukin ja kiinnittymin vasta tapahtunu myöhään :) hehee eli siis mitä tästä opimme ei kannata testata liian aikaisin :) (noh mä en ainakaan tainnu oppia nim.himotestaaja;)

gatusa: mun on pakko kysyä et onko siellä missä asutte ni ihan vaaraa tyyliin leijonista tai norsuista yms ? apinoista ? (tiedän et oon vähän blondi ja kysymykset joskus vähä hupsuja ) :D
olisi ihana jos voisit laittaa joskus kuvan sieltä päin :) mua vaan kiinnosta niin paljon millaista siellä päin maailmaa on :) joo ja ei se työtilanne täälläkään ehkä mitään huippu luokkaa ole :/ taitaa olla menossa koko maailman touhu päin......

Muokattu viimeksi:
Lupasin myös laitella kuvia noista sukista mitä oon nakertanut en saanut liitettyä sitä kuvaa enää edelliseen kommenttiin joten tässä tulee vähän osviittaa. raidallisissa menee palmikko ja valkeissa palmikko ja helmiä ja pinkit on pitsiset piirakka sukat ( samanlaiset rypytykset kuin Karjalan piirakoissa)

Liitteet

• 1415015036073.jpg
    1415015036073.jpg
    50.6 KB · Katsottu: 149
Hei!

Nyt on pakko todeta että te kirjoitatte niin hurjaan tahtiin etten mä ehdi enää seurata... Hieno juttu tietenkin että vertaistukea tuohon kuumeiluun löytyy :):Heartred Haikein mielin joudun kuitenkin todeta, että joudun myös "jättämään" tämä ryhmän :sad001 Ihana on ollut seurata toisten plussia ja sydän on ollut mukana niissä ikävemmissä tarinoissa :Heartred

Varmasti mä vielä joskus satunnaisesti täällä käyn tuttuja nimimerkkejä vakoilemassa :grin Kovasti nyt PLUSSAtuulia kaikille tähän loppuvuoteen ja koettakaahan saada tämä ketju tyhjäksi ja kaikki plussanneihin mukaan!! :)
Tulkaa sitten plussattuanne kertomaan kuulumisia tuonne Raskaaksi 2014- ryhmässä plussanneisiin :)

Kerrotaan vielä omista oloista sen verran että rv 32+4 mennään ja voidaan paksusti :) Toiveissa on että poika syntyy ennen joulua tai sitten vasta 2015 puolella :)

Hei naiset! Minä täällä taas! :) Voitteko ehkä uskoo, EN OLE MALTTANUT PYSYÄ PÄIVÄÄKÄÄN POISSA!!! Joka päivä oon käyny lukemassa teidän kuulumiset, moneenkin kertaan! Hah ja pah, en ees yritä enää lähteä mihinkään! :D
..itsellä tylsä vaihe menossa, kp 4. Aikas jännää, tai ei siinä kyllä todellakaan mitään jännää ole, mutta muistanette varmaan miun "haamut"? Siit perjantaista (kun täti tuli) asti on tullut vielä eiliseen haamuja, pikkuhiljaa pois hiipuvia, tänään ihan puhdas nega! Eli kylläpä siellä tuossakin kierrossa jotain yritti kyydissä olla.
Mutta mutta, enpä tiedä miksei pysy. Ehkä pitää ruutata sitte vähän erikeepperiä niin johan alkaa pysyä! :-)

Tervetuloa kovasti uusille! ja halihalipusipusi vanhoille :-P

Mimmu, varmasti kaikki on hyvin. Haaleampi viiva testissä voi hyvinkin johtua ihan vain siitä eri merkkisestä testistä!

Taitaa täällä meidän perheessä asustella toinenkin vauvakuumeilija, vaikka ei mitään myönnä. Eilen paljasti nimittäin googlettaneensa, ettei itsensä kuulostelu/yrittäminen/kova vauvakuumeilu aiheuta muuta kuin stressiä keholle, kun harmittelin, että nyt ne menkat alkoi. Yllättävän perillä oli myös siitä, milloin menkkojen pitäisi alkaa.

Puhaltakaa plussatuulia ja pitäkää peukut pystyssä, ettei tarvitse oikeasti parin päivän päästä märehtiä niitä oikeita menkkoja!

Larissan laittama kuva kiinnittymisestä on muuten hyvä. Eiliseen paperiin jäänyt viiru (jos nyt olisikin ollut kiinnittymiseen liittyvää) voisi viitata niin myöhäiseen kiinnittymiseen kuin viivästyneeseen ovikseen. Tai sit se oli vain tädin vittuilua.

lume ei ol vaaraa norsuist, apinoista tai leijonista, ne on tuol etelämpänä ei tässä maassa, me ollaa pohjois-afrikassa :) kunha pääsee liikenteesee joskus ni voin kattoo jos sais kivan kuvan tai sit pyydän ukkoa ottaan kuvia puhelimella :)
ihanat sukat oot kyl tehny mashaAllah.

Niin ja hei, Larissakos se oli, kun listailit tuolla jossain sivulla ne "avatut CB-testikuvat"..?
Tein tuossa äsken huvikseni, tai oikeastaan sen vuoksi digin pois kuleksimasta, että saisin tietää, onko siellä todella "ne haamuviivat" vaikkei ole raskaana? Ja voinpi kertoa, että kyllä on! Avasin äsken ja tadaa, siellähän ne omilla paikoillaan. Eli ei ne taida kyllä oikeesti merkata yhtikäs mittään. Turhaa availlaan ja sil tavalla saadaan taas toiveet kattoon.

Okei Gatusa se on niin suuri ja ihmeellinen maa :) ja kiitos :) oon itsekkin todella ylpeä noista sukista. vaikka monen monta paria elämän aikana tullut tehtyä :) nii ka mietin että jos nää työkuviot jää tälläsiksi voisin tehdä ihan myyntiin. ei siitä paljoa voittoa tule mut vähän kuitenkin :) olisi kyllä tosi kiva jos joskus saisi vähän pilkahdusta miltä siellä näyttää :) täällä ainakin yhtä synkkää ja harmaata kuin aina ennenkin :) lumet suli ja plussa asteen uudelleen :)

Muokattu viimeksi:
Johannan testissä näen viivasen, jossa alareunassa jopa vähän punaväriä. Mulla toisaalta onkin tällainen super iso näyttö, joka näyttää kyllä ihan kaiken, jos jotain nähtävää on :grin Mikä dpo sulla menossa?

Takaisin