Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eli toi tummempi kuva on otettu kp18 ja dpo5/6? ja vaaleampi tänään eli kp21 ja dpo8/9? sunnuntaina sit ihan se oikea testi :)
ja kiitos :)

Liitteet

• 1415020526637.jpg
    1415020526637.jpg
    36.1 KB · Katsottu: 150
  • 1415020548220.jpg
    1415020548220.jpg
    38.8 KB · Katsottu: 154
Lume, ensimmäisessä en näe mitään. Toisaalta en usko, että tuolloin mitään juuri näkyisikään, sillä kiinnittyminenkään ei välttämättä ole tapahtunut, ja vaikka olisikin, niin siihen, että hormonia alkaa erittymään ja se testissä vieläpä näkyy, menee vielä muutamat päivät lisää.

Mutta mutta, testissä numero kaksi näen selvästi ainakin viivanpaikan. Silloin kun itse plussasin, sain kutakuinkin samanlaisen ohkasen viivan näkyviin noilla sinun dpo:lla :) Vaikkakin edelleen aika aikaista testailuille. Monet kertovat saaneensa ensimmäisiä haamulaisia noin dpo 10 alkaen. Mutta tällainen himotestaaja, kuin itse olen, niin kyllä niitä ensimmäisiä tikkuja lilluttelen pississä jo dpo 8 alkaen, vaikka järki sanoisi muuta :laughing002

Koskas sä muurahainen olet viimeksi testannut? :) ehkäpä täti on eksynyt seuraavan vuoden ajaksi :wink
Tänään äsken testasin, kun postissa paketti tuli jossa ylinmääräisiä testejä mukana oli, negahan siitä tuli. Tosin en mä muuta odottanutkaan, kun kerta verikokeet näytti etten edes ovuloi...
Lähettäkääs nyt joku se teidän täti tänne, ni pääsen popsimaan clomeja :)
Pitäisköhän kokeilla jos alkais tasajalkaa hyppimään, auttaiskohan se tädin tuloon? :grin

Kiitos ihan kamalasti :) joo taidan itsekin kuulua tohon himotestaaja porukkaan :D ja tänään otin aamupissistä tuon testin :) sunnuntaina ajattelin tehdä sitten sen ihan "oikean" testin eli sinne asti jännäillään olisipa se samaa kuin sinulla ;) ♡ aina tällä puhelimella tiirailu on niin vaikeaa ja menee silmät ristiin :D pitäisi ostaa suurennus lasi kotiin niin voisi aina tutkailla :D

Mun Pre Seed muuten tuli. Jei! Larissa taisi sanoa, ettei ole mistään löytänyt sen sisältämiä ainesosia, joten pistänpä ne nyt tähän, kun käyttöohjeessa ovat mainittuna: Puhdistettu vesi, Hydroksietyyliselluloosa, Pluronic, Natriumkloridi, Natriumfosfaatti, Karbomeeri, Metyyliparabeeni, Natriumhydroksidi, Arabinogalaktaani, Kaliumfosfaatti ja Propyyliparabeeni.

Asettimet tulivat mukana, joten tästä lähtien taitaa kyllä kaikki spontaanius hävitä sen siliän tien ja makkari muuttuu melkoiseksi kemisti labraksi. Mutta mitäpä sitä ei hartaan toiveensa eteen tekisi.. laughing7

Ihanaa kun on kaveri kenen kanssa ollaan ihan samoilla :P millo meinasit tehdä sen testin ? mulla jännän yleensä n. 1vko ennen kuukautisia todella kipeät tissit nyt ei mitään ? :O Ja närästys jatkaa vierailua.. tosin nykyään ollu aika usein. Onko sulla anskunen jo ollu jotain tuntemuksia ? :)

No siis oireitahan on vaikka muille jakaa :grin Noita tissejä mäkin oon miettinyt että kun ei oo kipeet niin tuskin on tärpänny :rolleyes: mutta on kuvotusta, turvotusta, väsymystä, kokoajan jano ja lievästi kuumeinen olo. Tosin lämpöjähän en oo koskaan mitannut :)

Kyllä mä maltan siihen sunnuntaihin. Täti kun tulee tarkalleen aina niin enpähän sit tee turhaan sitä testiä :)

Larissalle iskee se flunssa mikä tuo plussan :p milles päivälle olit suunnitellut testipäivän?

Larissa; oliko se niin et sun kierto tulee päivän mua jäljessä vai muistanko väärin? Mul on nyt siis kp20/29-30 ja oletettavasti dpo5 Jos ovulaatio on ollut niin se todennäköisesti on ollut 29-30.10 välisenä aikana, veikkaan tota 29.10. Eli sit se olis ollut kp 15.. Hmm.

nouseeko kaikilla muuten lämmöt oviksen jälkeen? Kun mul ei päivisin ainakaan oo lämmöt koholla, max 0,2 astetta ja sekin vaihtelee päivän mittaan..

Mulla aina noussut lämmöt oviksen jälkeen ja selkeästi. Yleensä oviksesta parin päivän päästä lämmöt 37-37,3. Ja kun menkat alkaa, tipahtaa välittömästi 36,5 :)

Mun testipäivä on vasta jossain reilun viikon päässä :D Joo tämä on tietenkin SE flunssa :D Yeah right!

Pp, joo mulla on nyt kp 19/29 ja dpo 4. Aamulämmöt mulla nousi noin 0,5 astetta oviksen jälkeen.Päivälämpöjä on periaattessa turha mittailla, kun ne heittelee eikä ole vertailukelpoisia.

Takaisin