Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Elaffy PALJON PALJON PALJON onnea!!!! Toivotaan et pieni on sinne liimautunut kunnolla ja pysyy kiinni 9kk, inshallah!!!!
Nuuhku on sun mitenkään mahdollista käyttää vähän rahaa ja mennä yksityiselle ultraan?? Koska must toi on tyhmä ettei edes pääse verikokeisiin. Inhottavaa ku joudut pähkäilee!
Piti kommentoida muillekkin mut täällä pari pikku sotilasta ovat sotajalalla :)
Tuun takas tänne lisää kirjoittelee kun ollaan päästy ehjin nahoin puistoon ;)

Sannuinen komppaan larissaa. Hcg eritys on aamuvirtsassa on suurempi koska virtsa on voinut olla rakossa 4-10h.

Ihanaa miten paljon täällä näkyy taas plussaviivoja! :) Hurjasti onnea plussanneille. Voimahalitukset km:lle :(
Itsellä yk3 käynnistyi viime viikolla.. Kierto tuntuu venyvän koko ajan vaan pidemmäksi ja pidemmäksi :( mutta olen luottavainen että tää on mun kierto, kyllä se plussa vielä muhunkin tarttuu ;) testaan marraskuun eka päivä jos ei menkat ole alkaneet. :p
Minäkin täältä Savon sydämestä, Kuopion naapurikunnasta, sielläki tulee ravattua alituiseen.

Diku mitäääää??? Voi eiii.... Ooon tosi pahoillani! Kyllä tuntuu ikävältä varmasti! Moniko vuotoa paljonkin? En osaa sanoa nyt mitään lohduttavaakaan. :( symppishalit sulle ❤️❤️❤️

ja mitä ei kannata tehdä : älä muokkaa väriä ja löydä sen takia viivaa :D
no, mutta mitään se ei kerro, odotellaan nyt sitä tätiä kylään.

voisinko nukkua viikon, kiitos :D

Liitteet

• 2014-10-01 09.21.35.png
    2014-10-01 09.21.35.png
    279.2 KB · Katsottu: 158
  • 2014-10-01 09.16.58.png
    2014-10-01 09.16.58.png
    391.8 KB · Katsottu: 147
Harmony Voi kunpa nyt olisikaan yhtään ylimääräistä niin menisin yksityiselle mutta kaikki ne vähätkin säästöt on mennyt tähän koiraprojektiin.. :/ ja voi vitsi että mua ottaa sit päähän etten tehny sitä testiä aamulla!

Eikä diku! Suuret pahoittelut! Toivotaan kuitenkin että olisi vaaratonta! Ja kaikki vaan olisi hyvin! <3

onnea elaffy tuhannesti mashaAllah, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. aivan mahtavaa!!! :)

diku voi ei toi on niin väärin kyllä ei noin pitän käydä...jaksamista.

on: yö meni kuten edelliset joten väsyttää, aamiaisen laitoin, ukko laitto mun yllätykseksi teen ku olin vaa pyytän tyhjentää kattilan et saan keitettyä teetä. nyt onki sit massu täynnä ja neiti tyytyväinen tuolla masussa kans. :) mitäpä muuta...vois varmaan neuloa tänään vaikka housut keskeneräiseen settiin mikä on myyh:n pikkuselle ja sainpa kuulla että miehen veljen käly on synnyttämässä ja siihe perheeseen on tulossa nyt sit kans Maryam ilmeisesti koska he päättivät ottaa saman nimen lapselle ku me jo ajat sitten joten tosi kiva ku matkivat nimen osalta.

Nuuhku: Vuoto voi hyvin olla myös esim. hematooma istukan alla, tai istukka niin kohdunsuun reunalla, että pääsee sieltä vuotamaan. Silloin vois vauva olla ihan kunnossa vielä! Eli oikeastaan hormonitasojen seuraaminen tai pari ultraa ehkä kertoo :oops: En halua pelotella, mutta vuoto ja jatkuvat raskausoireet sekä toistuvat heikot viivat voivat olla myös merkki kohdunulkoisesta, ei keskenmenosta, joten luulisi että julkisellakin puolella ottavat vakavasti!

Diku voi ei :sad001

Niin voihan se olla juurikin näin.. Mutta eipä nuo taida mitään asian eteen tehdä ennen kuin vuoto loppuu ja raskaustesti näyttää edelleen plussaa.. Jota kyllä suuresti epäilen mutta toivoa voi että se istukka olisi vain kohdunsuulla ja vuotaisi sen takia..

On tää vaan niin rasittavaa ja hermoja raastavaa!
Miks ne vaan ei voi ottaajulkisella vastaan...:/

Elaffylle onnea ja näppylähanskat pienelle että pysyy kyydis!

Dikulle voimia ja pahoitteluja! Seuraile nyt jatkuuko vuoto,alkuraskaudessa voi tulla yllättäviäkin isoja vuotoja.

Mullekkin iski "koiranhimo" :grin Näen yhtä pientä karvaturria tässä kävelyllä aina,ja vaikken koiraihminen olekkaan,niin...joku läikähdys käy.Anoppilassa ollut pakkotutustelua koiruuksiin,ja ne onkin oikeastaan ihan kivoja.Kissat on tuttuja,niin itsenäisiä ettei niissä ole oikeen mitään hoidettavaa.
Harmi kun mies teilasi mun koiraidean,ja varmaan hyvä niin että hän on se järjen ääni tässä,on meillä muutenkin ihan riittävästi tekemistä ja työtä.

Muokattu viimeksi:
Elaffylle superonnittelut!!! :):) Ihanaa että siellä on uusi ihmisalku kasvamassa :Heartred Toivottavasti osaat olla stressaamatta menneitä ja voit nauttia tästä alkuraskaudesta :) Ja muista että raskaudet voivat olla hyvinkin erilaisia keskenään, teillä on nyt tämä pieni siellä kasvamassa ja Juhannuksena sylissä :Heartred

Mariskalle mäkin sanoisin että ei musta välikierto ole ollenkaan tarpeen, ellei itsestä tunnu siltä. Mulla on nyt masussa kasvamassa rv 27+6 vauvanen joka sai alkunsa heti alkuraskauden keskenmenon jälkeen :) Ja mulla laskettiin LA siitä keskenmenovuodosta (plussaa kesti 10 pvää) ja hyvin osui ultrien mukaan kohdilleen :)

Ja sitten Diku, eipä riitä mitkään sanat tuohon hetkeen :sad001 Tänne voi aina purkaa oloa :Heartred

Nyt oli pakko tulla ihan koneelle että saan varmasti kirjoitettua :grin
ONNEA elaffy :Heartbigred Sinä jos kuka oot plussan ansainnu:Heartred Ja tällä kertaa pieni pysyy kyydissä :Heartred

Elaffy onnea hirmuisesti! Mahtavaa! :)

Tänä aamuna jakautuneet fiilikset... Varsinkin Diku, tuli niin paha mieli sun puolesta! :( voimia.

Ja Nuuhku tsemppiä kovasti. Ihmeellistä ettei oteta tosissaan julkisella. Luulis että hoitajilla ois ymmärrystä kun usein itsekin naisia.

Täällä kp 2. Yk 3 käyntiin...

Dikulle <3 ja voimia!

Mulle on joka km jälkeen sanottu et pitäis odottaa yhdet menkat. Viimeksi ei odotettu, mut ei kyllä aktiivisesti yritettykään. Ja kyllä sieltä normimenkat alkoi ajallaan. Mut tosiaan ultra on keksitty :)

Nyt oon yrittänyt olla stressaamatta ja miettimättä asiaa. Eipä tuo hirveesti helpota kun alkaa ahdistaa vaan et mitä jos sitä plussaa ei kuulukaan ja menkat sieltä tulee. Aina sitä salaa toivoo tärppiä. Kuitenkin vaikka ovissa tuli hyödynnettyä niin jotenkin olo että mun tuurilla se ei tuota tulosta :(

Voimahalit Dikulle <3

Ja suuresti onnea ja tarrasukkia matkaan Elaffy <3 <3 <3

vielä yksi kuva, sit mä tyhjennän mun pääkopan tästä :D ylempi tehty tänään, alempi joskus, siinä ei mitään näy.

kuvittelenko vain?

Liitteet

• 2014-10-01 10.14.32.png
    2014-10-01 10.14.32.png
    272.3 KB · Katsottu: 164
Merink, minulla on tänään viivalasit ja ylemmässä voisi olla ehkä jotain. Kovinkaan selvä se ei kyllä ole. Testausta myöhemmin uudestaan?

Takaisin