Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa onnea Elaffy!!

kohta menen minäkin testaamaan, odotukset eivät ole kovin suuret.

Tosin yöllä näin mitä ihanimman unen, sain kaksi hyvin vahvaa viivaa raskaustestiin, äsken kun silmäni avasin tajusin, äh se oli vaan uni...

Muurahainen, eivät olleet minullakaan. Joten ei vielä menetetä toivoa! Tsemppiä testiin!

Erosiko tämä kierto muuten jotenkin sun aiemmista kierroista, elaffy? Stressasitko vähemmän, söitkö eri tavalla tms? :)

Larissa, en osaa sanoa. Ainoa iso muutos oli tuo uusi vakituinen työpaikka, jossa olen nyt ehtinyt olla siis kuukauden verran. Noloa jäädä heti kohta pois.. Tai no, on tässä nyt vielä aikaa. Ja lisäksi meille tuli tasan kuukausi sitten tuo koira, joten liikuntaa tuli vähän lisättyä. Viimeksi raskauduin muuten myös siten, että meillä oli koira pidempään hoidossa (3kk), joten olisiko tuo nyt sitten se taika. Kaikki vain koiraa ottamaan! :D

Myös gelee royalit ovat olleet molemmilla meillä käytössä pari kuukautta, mutta en tiedä, mikä osuus niillä on ollut. Plussakierroissa en ole ovista bongannut, eikä ole odotuksia juuri ollut plussan suhteen.

Koira on ainakin vienyt ajatukset muualle. Se on varmasti vähentänyt myös stressiä..

Täytyy nyt kyllä tunnustaa, että raskaus minulla oli taka-ajatuksena, kun koiraa halusin. En olisi kyllä uskonut, että vaikuttaa näin nopeasti.

Muoks. Siis kyllä muutenkin halusin koiran, mutta lisänä toivoin raskautta. :D

Juu eipä se viiva ainakaan yhtään vahvistunut eiliseltä... =(
Tulis nyt se hiton täti, tää epätoivoisuus on rasittavaa...

Onnea Elaffy!! <3

Täällä jännätään myös nuuhkun puolesta !
Ja muidenkin !
Ihana kun näitä plussia nyt sataa <3
Mahtava myös nähdä noita ultra kuvia <3 :)

ON: Täällä kroppa palautunut hienosti ja mielikin alkaa olla tulevassa ;)
Onko teillä kokemuksia, kannattaako oikeasti odotella seuraavia menkkoja vai voisko sitä puuhastella jo sillä asenteella että tärppää heti uudestaan jos on tullakseen ? :) Jostain kun olin lukevinani että vois olla hyvätkin mahdollisuudet heti perään onnistua.

Voi että ku pittää olla malttamaton. Menin tekemään testin ja negahan se oli :( La tai su pitäs tädin tulla, saas nähdä miten käy.

Oon seurannut tätä ketjua taustalta, mutta nyt kommentoitava Mariskalle, että mulle lääkäri neuvoi äitiyspolilla kuukausi sitten, kun keskeytynyt keskenmeno todettiin, että uuden yrittämisen saa aloittaa heti, jos kokee olevansa valmis. Lähinnä sitä yksien kuukautisten odottamista väliin suositellaan usein, jotta pää ehtii toipua paremmin keskenmenosta. Sanoi myös, että monet tulevat pian uudelleen raskaaksi keskenmenon jälkeen, kun keho ikään kuin muistaa, kuinka toimia.

Minä siis taustalta seurailen. Ensimmäinen raskaus päättyi siis nt-ultrassa keskeytyneen keskenmenon toteamiseen syyskuun alussa. Viikkoja olisi pitänyt olla jo 13+0, joten koville on ottanut. Toiveissa kuitenkin uusi raskaus mahdollisimman pian.

Mulle kanssa sanottiin silloin kun toisen km:n sain että yksi kierto välissä olisi hyvä pitää yrittämättä, jotta olisi laskettuaika helpompi laskea. Mutta enhän Mä niitä kuunnellu ja nyt toi epäselvä laskettuaika istuu tossa vieressä mutustamassa aamupuuroa <3

Joo mä oon samaa mieltä elaffyn kanssa että kaikki vaan koiraa ottamaan! Ps. Meiltä niitä saa joulukuun älkeen ;)

Mutta elaffy hurjan paljon onnea! Ja tarrasukkia ja kaikkea! Sä oot niin tuon plussan ansainnut! :)

On.. Nyt ottaa päähän en tehny testiä... No jos huomenna.. Vuoto kylläkin jatkuu... Mutta nännit on edelleen arat. Pahoin voinnista en halua ees puhua Jottei edes tulisi ;)
Ja näinmäkin oon käsittänyt että oireet loppuis.. Ja juu hcg saattaa poistua vasta joskus mutta mun tietääkseni kuitenkin oireiden ois kuuluunu loppua?

Ei lopu oireet välttämättä niin pitkään kun on hormonit vielä sekaisin. :( Voi vahvistuakin, vaikka viiva heikkenee.

Onnea Elaffy! Ja tarrasukkia!

Ja toivossahan on hyvä elää vai mitä? Ei auta kun lueskella netistä näitä supermenkka tapauksia jotka saaneet kuitenkin ihanan terveen pienen vauvan syliin..
Miten voikin olla niin ristiriitaiset tunteet.. :(

Km jälkeen voi yrittää heti uudestaan, jos on itse vain valmis siihen. Vuodon loppumista pitää vain odottaa tulehdusvaaran takia. Ultrat on keksitty, joten la saadaan kyllä selville, vaikka ei kuukautisia olisi ollut.

Kiitos paljon onnitteluista ja tietenkin tsempeistä, jotta tähän asti on jaksettu tulla. Aika epätodellinen olo itsellä vielä. :)

Takaisin