Muurahainen siinähän on 2 viivaa :) viivalle vahvistumista kovasti ja onnea matkaan <3
Mad sun elämä kuulostaa unelmalta, tuntuu että elät nyt parhaimpia aikojasi.. onnittelut siitä =) hienoa kuulla että jollain menee noin hyvin.
Gatusa kyllä sua nyt koetellaan, voi jeeveli :/ paljon haleja ja hyviä vointeja sulle ja koko perheelle <3 kohta nyytti on sylissä. toivon vain parasta sulle ja tietty koko perheelle. ei tuu heti mieleen yhtä rautaista naista kuin sinä.
Harmony onnea viivan vahvistumisesta :)
Nuuhku viivalle vahvistumista <3 :)
elmiina voin jotenkin samaistua ajatuksiisi tuosta kun ite haluaa tulla raskaaksi mutta näkee niiden muiden menevän tuhatta ja sataa jo toista kertaa samaa rundia läpi.. onpas aika mennyt nopeasti kun sun vauva on tuon ikäinen, pieni iso vauva <3
Mara onnea hyvistä ultrakuulumisista ja ihana on tuo kuvakin <3 :)
Oma napa: ihania plussia satelee, koska mun vuki? kp4/34-36 mut jos mennään 36 mukaan niin mun testaaminen olis 1.11 huh huh! siihen on sata vuotta.. tässäkin kierrossa menkat tuli yllättäen etuajassa ja onneks eivät ole olleet kauhean runsaat, pian jo ohi =)
luulisin että oon täysin raskaana jos mulla ei olis menkkoja kun käyn pissalla kokoajan, huimaa usein, mielialat vaihtuu sekunnin välein, maha pömpöttää jännästi, välillä iskee pientä päänsärkyä, jalat palelee..